Dodelijk saaiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe dodelijk zou het spitsenkoppel Altidore en Heskey zijn?
Misschien kunnen ze wel samen goed spelen :pquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
vs heeft niks te zoeken omdat?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:14 schreef Pek het volgende:
[..]
Terecht, de VS heeft hier niets te zoeken man, ga nou toch weg joh [/vdGijp mode]
Mooie reclame c.q. PR toch? Die Italianen weten wel hoe je zaken moet doenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:09 schreef wolferl het volgende:
Haast alle landen uit Afrika hebben Puma als sponsor.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze Altidore kan toch beter wat anders gaan doen? Misschien kan hij een hoveniersbedrijfje starten met Heskey.²
quote:
Wat jij nu zegt heeft niets te maken met wat ik zei. Trouwens, in de voorgaande wedstrijden bleef de VS knokken tot het einde. Doen lang niet alle teams.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:14 schreef Pek het volgende:
[..]
Terecht, de VS heeft hier niets te zoeken man, ga nou toch weg joh [/vdGijp mode]
kan ik mee levenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:17 schreef Biogarde het volgende:
Ik zet in op 2-2 en penalty's. VS winnaar.
Puma is toch Duits?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:15 schreef Replicat het volgende:
[..]
Mooie reclame c.q. PR toch? Die Italianen weten wel hoe je zaken moet doen
dat zekerquote:
Ghana was eerste 20 min sterk, nu heeft VS overmachtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:17 schreef Merkie het volgende:
Ben ik de enige die Ghana helemaal niet zoveel beter vind? Ik vind de VS en Ghana redelijk gelijkwaardig.
...ze niet echt goed kunnen voetballen?quote:
wat een onzin. America is al sinds de 25e minuut weer sterker.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef Nystiq het volgende:
Beter dat Ghana doorgaat, die spelen tenminste echt voetbal.
Vorige keer had je Jeroen Grueter... daarvan was het nog veel duidelijker..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar elke actie van een Ghanees is 'dansend' of 'katachtig'. Als een Amerikaan iets moois doet hoor je niks. En als een Ghanees een overtreding maakt zegt ie dat hij daar 'gelukkig geen geel voor kreeg.' Dat vind ik partijdig.
Duitsers. Maar als de VS geen Duitsers waren geweest, hadden we WOII verloren, dus dat geeft ik ze welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat jij nu zegt heeft niets te maken met wat ik zei. Trouwens, in de voorgaande wedstrijden bleef de VS knokken tot het einde. Doen lang niet alle teams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |