ik had het meer over nederlandquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Brazilië komt er al jaren mee weg.
Nederland moet nog spelen hoor. Als we de geschiedenis mogen geloven kom je wel aan je trekken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook wel. Geen WK compleet zonder penaltydrama
Behoorlijk slecht inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef Disorder het volgende:
Gelukkig is deze commentator helemaal niet partijdig
quote:
Hij kiest gewoon voor voetbal. VS is 3x niks, Ghana wil voetballenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef Disorder het volgende:
Gelukkig is deze commentator helemaal niet partijdig
daarom, ik ben bang dat nederland daardoor niet door gaatquote:
zijn tarzanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat trilt daar telkens bij die commentator?
Dat snap ik. Maar elke actie van een Ghanees is 'dansend' of 'katachtig'. Als een Amerikaan iets moois doet hoor je niks. En als een Ghanees een overtreding maakt zegt ie dat hij daar 'gelukkig geen geel voor kreeg.' Dat vind ik partijdig.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij kiest gewoon voor voetbal. VS is 3x niks, Ghana wil voetballen
daar gaan we voorquote:
Hehe dat mocht Redan willen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Findley, is dat niet Iwan Redan in vermomming?²
Eens, bovendien voetbalt Ghana helemaal niet zo geweldig. Het spel wordt grotendeels door de VS gemaakt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar elke actie van een Ghanees is 'dansend' of 'katachtig'. Als een Amerikaan iets moois doet hoor je niks. En als een Ghanees een overtreding maakt zegt ie dat hij daar 'gelukkig geen geel voor kreeg.' Dat vind ik partijdig.
Terecht, de VS heeft hier niets te zoeken man, ga nou toch weg joh [/vdGijp mode]quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar elke actie van een Ghanees is 'dansend' of 'katachtig'. Als een Amerikaan iets moois doet hoor je niks. En als een Ghanees een overtreding maakt zegt ie dat hij daar 'gelukkig geen geel voor kreeg.' Dat vind ik partijdig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |