quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij woont niet op de Kruiskade, zal het wel een blanke zijn.²
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zelf een redelijke (technisch vaardige) speler, ik kon iedereen aan, behalve négers. Ik heb me altijd afgevraagd waarom ze zo weinig succes hebben. Want ze zijn zo ontzettend sterk.²
ik denk dat je haar maar eens een spoedcursus voetbal moet gevenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin: als Ghana straks nog tegen Spanje moet wordt het nog lastig voor de commentator om iedereen uit elkaar te houden met dat geel-rood. Of is Spanje er al uit?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin: als Ghana straks nog tegen Spanje moet wordt het nog lastig voor de commentator om iedereen uit elkaar te houden met dat geel-rood. Of is Spanje er al uit?
Buttscratcher?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:53 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ik denk dat je haar maar eens een spoedcursus voetbal moet geven![]()
²
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vraag eens aan haar waarom ze het verkeerd spelt.²
Je beweert toch niet dat neger met accent aigu gespeld dient te worden, he..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zelf een redelijke (technisch vaardige) speler, ik kon iedereen aan, behalve négers. Ik heb me altijd afgevraagd waarom ze zo weinig succes hebben. Want ze zijn zo ontzettend sterk.²
Een moksiquote:Tim Howard was born in North Brunswick, New Jersey to Matthew Howard, an African-American, and Esther Howard, a Caucasian woman born in Hungary.
Dan kijk je 't maar op een ander zender.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wat een rete irritant commentaar. hopelijk ontslaat de NOS die gast snel.
En dan te bedenken dat Grueter en Snoeks nog erger zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wat een rete irritant commentaar. hopelijk ontslaat de NOS die gast snel.
Die zijn niet in HD.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Dan kijk je 't maar op een ander zender.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Mick Jagger is natuurlijk naar het stadion gekomen omdat hij het geluid van de Vuvuzela's verwart met het geluid van zoemende bijen.
http://www.nu.nl/achterkl(...)op-kleine-penis.html²
Morgen lekker op BBC kijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nou, dit laat denk ik wel zien dat Engeland érg veel moeite gaat krijgen met Duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |