Duidelijk het scherpste mes in de bestekla, die moet je koesterenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin: "ik hoef tenminste niet zoals normaal te raden wie welk team is, die negers dat is Ghana dat zie je zo"
Denk niet dat Ghana tegen die tijd een kale kabouteralbinoghanees optrommelt, dus dat zit wel snor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan wacht maar tot Nederland tegen Ghana moet..
Geen problemen meequote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef Reya het volgende:
Commentator lijkt op de hand van Ghana, toch een beetje jammer.
Inderdaad. Heb je sowieso wel veel dit WK naar mijn mening.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef Reya het volgende:
Hoezo? Er spelen toch nauwelijks negers bij het Nederlands elftal?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan wacht maar tot Nederland tegen Ghana moet..
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Denk niet dat Ghana tegen die tijd een kale kabouteralbinoghanees optrommelt, dus dat zit wel snor.
Pics van een vriendin?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:48 schreef JohnDDD het volgende:
O even voor de goede orde, dat is dus EEN vriendin, niet M'N vriendin
Nogal ja. Valt me vaak op. Ook in andere wedstrijden dit WK.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef Reya het volgende:
Het valt wel mee idd, ging meer om het idee.. Dus moet je ff lachen ipv serieus te reagerenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Er spelen toch nauwelijks negers bij het Nederlands elftal?
omdat dit het wk is en niet een amateuristisch clubjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zelf een redelijke (technisch vaardige) speler, ik kon iedereen aan, behalve négers. Ik heb me altijd afgevraagd waarom ze zo weinig succes hebben. Want ze zijn zo ontzettend sterk.²
Hij woont niet op de Kruiskade, zal het wel een blanke zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef gniffie het volgende:
Is Howard nou een neger of een blanke? per maand verschilt het
Je kan dr beter even neuken zodat ze verder dr mond houdt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin: als Ghana straks nog tegen Spanje moet wordt het nog lastig voor de commentator om iedereen uit elkaar te houden met dat geel-rood. Of is Spanje er al uit?
Semi voetballiefhebbende vrouwen met hun opmerkingenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin: als Ghana straks nog tegen Spanje moet wordt het nog lastig voor de commentator om iedereen uit elkaar te houden met dat geel-rood. Of is Spanje er al uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |