+1quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Altidore is samen met Heskey de speler met de minste kwaliteit op dit WK. Toeval? Ik denk het niet.²
en dan vinden mensen mijn opmerking raarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, vergeet niet dat ze op elk random moment de Mossad kunnen inschakelen.²
Jammer voor jou, de Fifa is de baas van de Mossadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, vergeet niet dat ze op elk random moment de Mossad kunnen inschakelen.²
Dooonovan, die merrit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:43 schreef Blistering het volgende:
Deze commentator heeft weinig kaas gegeten van de spelersnamen van zowel USA als Ghana, my god zeg.
laten we hopen dat ze voortaan vooral de hoeken van ghana gaan bekijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef Mummiepak het volgende:
USA krijgt tot nu toe alle hoeken van het veld te zien
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin: "ik hoef tenminste niet zoals normaal te raden wie welk team is, die negers dat is Ghana dat zie je zo"
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin: "ik hoef tenminste niet zoals normaal te raden wie welk team is, die negers dat is Ghana dat zie je zo"
Hehehehquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef JohnDDD het volgende:
nee die van obamaquote:
Dan wacht maar tot Nederland tegen Ghana moetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef JohnDDD het volgende:
Pics van je vriendin?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef JohnDDD het volgende:
Vraag eens aan haar waarom ze het verkeerd spelt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef JohnDDD het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |