denk ik ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:42 schreef Weka het volgende:
Ik denk dat USA wint, met 2-1. Ghana is niet zoveel.
Jammer dat je er niet bij bentquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat USA wint.
Ik ben wel klaar met het Afrikaanse (anti)voetbal.
Maar wij gaan Sister act 2 kijken, dus ik ben er niet bij.
tnx, maar de kids kijken nu al gedwongen zoveel voetbal, dus nu maar eens wat anders.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bij bent
Je had de eerste 8 wedstrijden toch ook niet gezien ? Zaten je kinderen op school.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx, maar de kids kijken nu al gedwongen zoveel voetbal, dus nu maar eens wat anders.
Ik volg het tussendoor wel hierDe computer waar ik nu op zit kan geen streams aan helaas.
Arme zieltjes. Ze hebben het maar zwaarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx, maar de kids kijken nu al gedwongen zoveel voetbal,
ik heb tot nu toe alles gezien, streamsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had de eerste 8 wedstrijden toch ook niet gezien ? Zaten je kinderen op school.
Niet. Ik zie Ghana niet scorenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb 2-1 voor USA ingevuld. Hoe realistisch is dat?
Ik heb 1x +-45 min (van ARG-ZKO meen ik) gemist ivm een router die kapot ging en vervangen moest wordenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe alles gezien, streams
van de 4 uur wedstrijden heb ik alleen het eerste half uur van de 2e helft gemist (forenzen)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet. Ik zie Ghana niet scoren
Ik heb trouwens alle #1's uit de poule als winnaar opgeschreven
[..]
Ik heb 1x +-45 min (van ARG-ZKO meen ik) gemist ivm een router die kapot ging en vervangen moest worden
Lastig, het zijn natuurlijk aardige voetballers en je moet het scheiden. Toch kan ik die inside job van 11 september maar moeilijk vergeten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:09 schreef Wilskracht het volgende:
USA mag winnen van mij.
Bedankt, kan ik het bier weer van m'n scherm vegenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch kan ik die inside job van 11 september maar moeilijk vergeten.²
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lastig, het zijn natuurlijk aardige voetballers en je moet het scheiden. Toch kan ik die inside job van 11 september maar moeilijk vergeten.²
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:25 schreef Pek het volgende:
Als Ghana wint doet m'n werkster de keukenkastjes gratis deze week, dus go Ghana!
Go werksterquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:25 schreef Pek het volgende:
Als Ghana wint doet m'n werkster de keukenkastjes gratis deze week, dus go Ghana!
Arie Ribbens.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:27 schreef Yonjuuni het volgende:
Wie verneukte de polonaise nou bij de VS? Altidore?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |