1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Moldovan, Monteanu, Steleaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, toen hadden ze Hagi, Popescu en nog zo eentje. Dan Petrescu?
quote:
en 4 keer achterelkaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:45 schreef BB-King het volgende:
Dat is echt het raarste geluidje wat ooit uit Derksen zijn keeltje is gekomen.
Wat een smeerlap, met z'n handcam probeert hij gewoon Irene te filmen voor gratis fapmateriaal, en per ongeluk pakt hij 'Yooohooo' mee.quote:
"Heb je nog een verlanglijstje voor je verjaardag? Ja, een paar dagen zonder jou."quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:53 schreef frensje het volgende:
wat was de laatste grap van Genee dat Derksen moest lachen?
was ff drinken pakken
ah ok "een typische opmerking" ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Heb je nog een verlanglijstje voor je verjaardag? Ja, een paar dagen zonder jou."
Johan kon hem wel waarderen.
Ik kijk er niet eens meer na. Wat een walgelijk stuk vreten zijn die Van der Gijp en Derksen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:55 schreef Perico het volgende:
Ik heb al sinds SPORT AAN TAFEL geen uitzending gemist. Ben een echte fan.
Vandaag is dan wel het keerpunt, voor de eerste keer heb ik me ernstig aan van der Gijp en Derksen geergerd. Van journalistiek is het dronken cafepraat geworden. Nederland wint nu al de finale, zelfs Spanje kan er geen hout van.
Hun denkniveau: Nederland, daar onthouden we alle goede dingen van, spelers kunnen geen fouten maken, van Marwijk is God.
Andere landen: veeg al hun zwakkere momenten bij elkaar, dat is hun maximum niveau.
Tsjah... die Vittek kan heus wel tegen Johnny Heitinga scoren...
Als jij kijker van het eerste uur bent (join the club) dan weet je ook dat Johan praat met de losse verkoop in zijn achterhoofd. Niet zo primair reageren dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:55 schreef Perico het volgende:
Ik heb al sinds SPORT AAN TAFEL geen uitzending gemist. blablabla
Opzich is dat waar, maar geef toe: op Fok! wat stukjes plaatsen is toch net zo zinvol dan naar dat soort grut kijken?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef BB-King het volgende:
Ach joh, je moet het ook met een korretje zout nemen.
Stimmt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
Die stukjes van Driessen, ik ben vaak al weggezapt, maar dat niveau is ook wel héél ver te zoeken zeg.
Maar je leest wel dit topic door.. ahaaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik kijk er niet eens meer na. Wat een walgelijk stuk vreten zijn die Van der Gijp en Derksen.
Ja, neem het even serieus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:55 schreef Perico het volgende:
Vandaag is dan wel het keerpunt, voor de eerste keer heb ik me ernstig aan van der Gijp en Derksen geergerd. Van journalistiek is het dronken cafepraat geworden. Nederland wint nu al de finale, zelfs Spanje kan er geen hout van.
Hun denkniveau: Nederland, daar onthouden we alle goede dingen van, spelers kunnen geen fouten maken, van Marwijk is God.
Andere landen: veeg al hun zwakkere momenten bij elkaar, dat is hun maximum niveau.
Ach ik kan er wel om lachen. Ik vind die (misplaatste) arrogantie wel grappig, helemaal met die belg ernaast die niet weet wat hem overkomt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:55 schreef Perico het volgende:
Like the weard is he trust his clients.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een smeerlap, met z'n handcam probeert hij gewoon Irene te filmen voor gratis fapmateriaal, en per ongeluk pakt hij 'Yooohooo' mee.
Wat lees je soms toch een hoop lachwekkende onzin. Spanje presteert nooit op toernooien, EK 2008 was de eerste keer sinds 1964 en dat was in eigen land.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Op papier. Wij hoeven ons ook niet weg te cijferen. Maar we zijn geen toernooiploeg net als Spanje. Dat zal ook nooit veranderen, want dat zit in de cultuur. We kunnen best een keer WK worden, maar de kans is groter dan Duitsland, Italië of Brazilië wint.
+1quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:14 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat lees je soms toch een hoop lachwekkende onzin. Spanje presteert nooit op toernooien, EK 2008 was de eerste keer sinds 1964 en dat was in eigen land.
Ja vandaar dat Carl Huijbregts er ook nog steeds niet uit was of het gespeeld was. Tweede optie is inderdaad, dat alles minder dan de finale dan genadeloos neergesabeld kan worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef Bestolene het volgende:
Als jij kijker van het eerste uur bent (join the club) dan weet je ook dat Johan praat met de losse verkoop in zijn achterhoofd. Niet zo primair reageren dus.
Vandaag was de test voor Gijp. Als hij weer had verklaard dat Spanje zo briljant was dan was hij keihard door de mand gevallen vandaag voor mij. Maar gelukkig deed hij dat niet: Gijpquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:31 schreef bascross het volgende:
Die overdrevenheid van Gijp en Derksen vind ik serieus geniaal. Erg vermakelijk en ik stoor mij er totaal niet aan. Overigens ben ik er van overtuigd dat het niet gespeeld is. Derksen is een enorme Marwijk fan en als Gijp niet serieus is merk je het meteen.
Vooral dit stuk uit een interview van laatst.quote:
quote:“Ik ben op school nooit uitgelachen. Zag er altijd goed uit. Ben nog nooit van mijn leven 1 seconde onzeker geweest. Reed op mijn achttiende in een Porsche die zo breed was dat ik in de straat van mijn ouders niet kon keren. In de kleedkamer had ik niet de grootste lul, ook niet de kleinste, maar ik durfde altijd onder de douche te gaan. En ik wist: als ik de Pamela Anderson van Dordt in een kroeg zag staan, en ik spande me vijf minuten in, nam ik Pamela mee naar huis. Kortom: Ik ben volledig wars van welke frustratie dan ook. Ik heb zoveel rust in me dat het bijna abnormaal is. Als alles altijd een beetje heeft meegezeten, kom je misschien wel zo uit de strijd.”
Heb je een link naar het hele artikel?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:04 schreef bascross het volgende:
[..]
Vooral dit stuk uit een interview van laatst.
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)-der-gijp-in-de.htmlquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:39 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Heb je een link naar het hele artikel?
Ok, tnx.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:44 schreef bascross het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)-der-gijp-in-de.html
Voorlopig is hij vrijgezel. Draagt hij Birkenstock teenslippers en zit met zijn gore eeltvoeten in een bakje met koud water. Is hij niet die voetballer waar Gordon iets mee had?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:04 schreef bascross het volgende:
[..]
Vooral dit stuk uit een interview van laatst.
[..]
Hij heeft een vriendin en het merk teenslippers - waar je al niet op let! - doet er verder totaal niet toe.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:53 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Voorlopig is hij vrijgezel. Draagt hij Birkenstock teenslippers en zit met zijn gore eeltvoeten in een bakje met koud water. Is hij niet die voetballer waar Gordon iets mee had?
Inderdaad, wat een slechte poging om Gijp te bashen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:54 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin en het merk teenslippers - waar je al niet op let! - doet er verder totaal niet toe.
Dat was gewoon afgesproken werk om de boel eens ff te fokken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Schaamteloze oranje hosanna van Derksen en Van der Gijp.Stelletje idioten zijn het.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:07 schreef Heufd het volgende:
Derksen zegt dat wij kampioen worden, dus wij worden kampioen.
Zo veel 'input van wedstrijden' was er gister ook niet. Ze zaten bijna 3 uur te lullen over hoe vanzelfsprekend het is dat Nederland de finale gaat halen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:35 schreef Sethje het volgende:
Hoe gaan ze dat woensdag en donderdag eigenlijk doen als er geen wedstrijden zijn? Ik vond de uitzendingen op t begin zonder input van wedstrijden wel wat magertjes
Dat is wel zo, maar dat is toch ook wel een beetje de leidraad. De eerste paar afleveringen zonder wedstrijden vond ik het 2 uitzendingen lang wel iets te misschien.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Zo veel 'input van wedstrijden' was er gister ook niet. Ze zaten bijna 3 uur te lullen over hoe vanzelfsprekend het is dat Nederland de finale gaat halen.
Ik maak me geen zorgen over die rustdagen
2 dagen om na te lullen waarom Slowakije toch van Oranje gewonnen heeft is best weinig. Genee pakt Gijp & Derksen flink terug. Huilende Robben en scheldende Sneijder voor de camera. Meer dan voldoende stof tot nalullenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:35 schreef Sethje het volgende:
Hoe gaan ze dat woensdag en donderdag eigenlijk doen als er geen wedstrijden zijn? Ik vond de uitzendingen op t begin zonder input van wedstrijden wel wat magertjes
Die jongen is altijd zo. Zo goed als hij kan voetballen, zo dom komt hij over. Net als Wim Jonk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:58 schreef Pinzon het volgende:
Die Roy was gister ook zo knetter als een aap trouwens.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:11 schreef Breekfast het volgende:
Het niveau daalt wel steeds verder zeg
Probeer wat zinniger te posten, je kunt het!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:11 schreef Breekfast het volgende:
Het niveau daalt wel steeds verder zeg
Hij is pas 33. Zeker niet meer zo fit en goed als een paar jaar geleden, maar hij heeft nog wel z''n waarde voor dit Brazilie.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:37 schreef bascross het volgende:
Overigens klagen sommige mensen over Gijp en Johan's enthousiasme, maar Gijp heeft toch helemaal gelijk dat het lachwekkend is dat Brazilië speelt met de 35 jarige Silva van Panathinaikos?
Zoals Ooijer zijn waarde voor Oranje heeft bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:41 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Hij is pas 33. Zeker niet meer zo fit en goed als een paar jaar geleden, maar hij heeft nog wel z''n waarde voor dit Brazilie.
'quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Zoals Ooijer zijn waarde voor Oranje heeft bedoel je?
Iemand die op zijn 33e afbouwt bij Panathinaikos is gewoon matig.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:49 schreef Mistbank het volgende:
[..]
'
Mwah, het is wel makkelijk om altijd in dat populistische gelul van René mee te gaan, maar Dunga is ook niet gek. Zo'n gekke kracht is hij nog niet.
wat ben jij een pussy.. WTFquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zou me echt niets verbazen als Slowakije wint van Nederland. Echt. Ik hoop het niet uiteraard, maar dat over de wedstrijd tegen Slowakije gekijk, alsof men deze wedstrijd administratief kan afdoen, baart me zorgen. Ik slik anti-biotica sinds een aantal dagen. Daarom.²
Omdat? hij zal goed verdienen, en speelt bij het beste team in Griekenland.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:18 schreef bascross het volgende:
[..]
Iemand die op zijn 33e afbouwt bij Panathinaikos is gewoon matig.
Nou, ik word er bloednerveus van!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:42 schreef Halve_Maen het volgende:
dat ultra positieve bevalt me wel van snor en bril
Vergelijk anders even de voetbalcompetities met elkaar..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? hij zal goed verdienen, en speelt bij het beste team in Griekenland.
Ze pakken toch dit jaar weer 2 prijzen en werken met een begroting van +/- 150 miljoen. Het is geen subtopper in Nederland oid.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:18 schreef bascross het volgende:
[..]
Iemand die op zijn 33e afbouwt bij Panathinaikos is gewoon matig.
Ik moet er gewoon hard om lachen, hoe ze zo tekeer gaanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, ik word er bloednerveus van!
Omdat hij niet in Griekenland zou spelen als hij nog echt goed was.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? hij zal goed verdienen, en speelt bij het beste team in Griekenland.
was Rijkaard bij Ajax zeker ook toen ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:18 schreef bascross het volgende:
[..]
Iemand die op zijn 33e afbouw
t bij Panathinaikos is gewoon matig.
Van Bronckhorst, Ooijerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:37 schreef bascross het volgende:
Overigens klagen sommige mensen over Gijp en Johan's enthousiasme, maar Gijp heeft toch helemaal gelijk dat het lachwekkend is dat Brazilië speelt met de 35 jarige Silva van Panathinaikos?
Silva is 'pas' 33 en bouwt af bij een club die werkt met een begroting van +/- 150 miljoen en waar 60.000 mensen op de tribune zitten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Van Bronckhorst, Ooijer
net zo oud en ze bouwen af in Nederland bij subtoppers
Precies. Maicon is ook beter dan van der Wiel. Alleen niet in de belevingswereld van Derksen en Gijp sinds 2 dagenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar waarom noemde Gijp Maicon niet op? Da's toch een topper?
Wel je kuur afmaken graag.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zou me echt niets verbazen als Slowakije wint van Nederland. Echt. Ik hoop het niet uiteraard, maar dat over de wedstrijd tegen Slowakije gekijk, alsof men deze wedstrijd administratief kan afdoen, baart me zorgen. Ik slik anti-biotica sinds een aantal dagen. Daarom.²
Denk het welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:28 schreef TwztId het volgende:
Hoe gaat VI dat sraks eigenlijk doen als er verlengingen komen ? de uitzending uitstellen ?
He, een kenner! De grote ramp van de eventuele kwartfinale wordt het duel Maicon-Gio. Als Bert daar niets aan doet, kunnen we beter gelijk naar huis...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:32 schreef Perico het volgende:
[..]
Precies. Maicon is ook beter dan van der Wiel. Alleen niet in de belevingswereld van Derksen en Gijp sinds 2 dagen
Die goal van Huntelaar is vast ook nog steeds veel moeilijker dan die van Villa van gisteren. En dat Villa al 3x gescoord heeft.. van Persie is toch een veel betere spits joh.. en van Bronckhorst die niet op kon tegen Schaken van VVV.. die heeft straks ook niets te vrezen van Maicon. Finale wordt immers ook nog met 5-1 gewonnen.
Wat maakt het uit zolang de spelers dit ZELF niet doenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Er zal wel een febo in de buurt van het hotel zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:58 schreef fratsman het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat Johan een steeds dikkere kop begint te krijgen?
Roze staat me nietquote:
Lauwe gehaktstaven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef Elusive het volgende:
volgens mij werkt hij weer elke dag 3 vlammetjes, 2 kroketten en een bami bal naar binnen bij het tankstation.
Nee Had het er vanmiddag nog over met iemandquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:58 schreef fratsman het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat Johan een steeds dikkere kop begint te krijgen?
Die waarde zal niet ineens heel veel hoger worden door die 3 WK-goals imo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:01 schreef frensje het volgende:
25 of 30 miljoen was toch al de vraagprijs?
ja dat bedoelde ik dus ook dat het hetzelfde bedrag isquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die waarde zal niet ineens heel veel hoger worden door die 3 WK-goals imo.
Dacht het wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat er clubs naar hem gaan kijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat ook bekend om zijn zuipgedragquote:
Hij sport 's ochtend niet tijdens het WK.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:58 schreef fratsman het volgende:
ook een heldquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een held ook
En Derksen in z'n pak
hij zweet echt als een gek doekjes te kortquote:
Stan Valckx?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:14 schreef henkde_j het volgende:
Wat een kutspreker trouwens die knakker in dat witte shirt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:14 schreef henkde_j het volgende:
Wat een kutspreker trouwens die knakker in dat witte shirt.
Zou me niets verbazen dat Johan ook nog een buitenjasje heeft hangen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:15 schreef Friesz het volgende:
Haha, Rene zit te zweten en met een doekje af te vegen, terwijl Johan rustig in een driedelig pak zit te praten
Hehe, ja want buiten waait het zo hard. Als je rustig een sigaartje gaat roken krijg je niet alleen longkanker maar ook longontsteking (aldus Johan)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat Johan ook nog een buitenjasje heeft hangen.
Jazekers!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:14 schreef Flashwin het volgende:
Heeftie die Iphone nou met de achterkant tegen zn oor vast?
Nee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:20 schreef Flashwin het volgende:
Deed iemand in het publiek de hitlergroet?
Buitendeur ging open denk ik (waardoor de warmte naar binnen kwam).quote:
Nee één of andere malloot die heel hard YEEEEEEEEEEH schreeuwde, waarop Rick de Leeuw daar wat van zei.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Buitendeur ging open denk ik (waardoor de warmte naar binnen kwam).
Multi-vocale bril?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:21 schreef Friesz het volgende:
Waarom heeft Rene in deze rubriek altijd zijn bril schuin op zn neus?
Wat gebeurde er dan, dat die gast zei "over voor lul staan gesproken"?quote:
Komt geleerd over.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:21 schreef Friesz het volgende:
hij doet net alsof hij een krant aan het lezen is terwijl hij geile chickies aan het checken is op het terrasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:21 schreef Friesz het volgende:
Oh ja, dat ie er over zat te denken, en het toch maar zelf deedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hahaha over dat raam.
Een tijdje terug zei Rene dat zn raam openzetten zn enige dagelijkse verplichting was
Dat jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, dat ie er over zat te denken, en het toch maar zelf deed
Dan kijk je toch naar die nepneger op NL1?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:25 schreef franske19 het volgende:
Suarez schiet hoogstpersoonlijk Uruquay naar de kwartfinales en bij VI International Oranje kraken ze hem af. Dat hele programma was al bagger door de Yolante soap maar als ze nu ook op inhoudelijk gebied onzin gaan verspreiden is de diskwalificatie compleet.
Omdat ze alleen maar denken aan grote pikkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:34 schreef macca728 het volgende:
waarom moeten vrouwen altijd opgewonden gillen ?
Om die domme mening te verhullen ?
Ach Van der Gijp kraamt al twee weken onzin uit.quote:
Tuurlijk, gewoon je stijl volhouden hoe warm het ook isquote:
is toch mooi man, laat gaan johquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:43 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon je stijl volhouden hoe warm het ook is
Nou..., wat Derksen ook zou kunnen doen is overhemd, jasje en dasje, maar daaronder een korte broekquote:
Jij ook.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ach Van der Gijp kraamt al twee weken onzin uit.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ach Van der Gijp kraamt al twee weken onzin uit.
Van der Gijp heeft ook zo'n drechts accentquote:
Idd, alle crap zoals campinglife van 19:00 staat er al weer en VI Oranje laat weereens op zich wachten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dist Hugo Derksen nou? Oh en Rtlgemist is weer zo traag als wat
Ja idd, echt irritant. Soms staat het er echt binnen 5/10 minuten op en nu wachten we alweer drie kwartier..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dist Hugo Derksen nou? Oh en Rtlgemist is weer zo traag als wat
Wilfred Genee daarna.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:19 schreef Topgozert het volgende:
Die gast vind ik maar een rare kwiebus. Nee, dan bedoel ik niet Stan Valkx.
Gijp faket een ziekte zodat die USA-Ghana niet hoeft te zienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:39 schreef MrX1982 het volgende:
Zou van der Gijp er vanavond wel bijzijn. Hij zat net echt te zweten als een otter. Voeten in een bak met ijs en Derksen keurig in zijn pak.
Ik heb vernomen dat vd Gijp nu in een bak met ijs bij de visafslag ligt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:39 schreef MrX1982 het volgende:
Zou van der Gijp er vanavond wel bijzijn. Hij zat net echt te zweten als een otter. Voeten in een bak met ijs en Derksen keurig in zijn pak.
De man die normaal alles kijkt wat met een voetbalwedstrijd te maken heeft gaat dan na 2 weken WK eindelijk brekenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:44 schreef gniffie het volgende:
[..]
Gijp faket een ziekte zodat die USA-Ghana niet hoeft te zien
Elke avond verplicht bier zuipen en alleen van je kamer naar de studio lopen is niet egt best voor de conditiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:39 schreef MrX1982 het volgende:
Je hebt ze wel even aangeraakt toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:53 schreef Paul het volgende:
Dus ik was vandaag zo bij Scheveningen, en we waren net 1 minuut aangekomen en gingen zo een broodje eten voor het Kurhaus. En jawel wie liep er langs ons met een kinderwagen.. Wilfred Genee.
En toen lagen we zo op het strand en jawel wie strompelde er langs.. Rene vd Gijp![]()
Zei Genee vanmiddag alquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:10 schreef tompsv18 het volgende:
Als er verlenging komt bij VS - Ghana dan is VI Oranje er pas na de verlenging, aldus de twitter van VI Oranje,
Volgens mij komt dit er normaal altijd na, daar kijkt toch niemand naar, dus draaien ze het gewoon om denk ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:21 schreef APK het volgende:
Stom, stommer, stomst?
Muziek is een trigger om te zappen, naar Ned1 bv.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:04 schreef Kwaliteit het volgende:
kutmuziek
Aardig zatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe dronken zou Stannie inmiddels zijn?
hier is het goedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:05 schreef Kwaliteit het volgende:
wat is er met het geluid aan de hand?? klinkt echt slecht en dof, en hikt hier!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:11 schreef marcodej het volgende:
Het is duidelijk dat het programma een half uur later begon. Er zit duidelijk drie bier pp meer in het publiek.
maak je niet druk man, laat gaan...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:14 schreef wolferl het volgende:
Wat is die Genee toch een irritant ventje.
Ik heb zin om die karaoke kop van hem een keer te rammen.
Volgens mij is hij al jaren gestopt met drinkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef Ludacriss het volgende:
Hahaha Johan heeft serieus echt teveel gedronken.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef Ludacriss het volgende:
Niet slecht voor een geheelonthouderquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef Ludacriss het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef Ludacriss het volgende:
Johan staat algemeen bekend als geheelonthouder.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef Ludacriss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |