Vergelijk anders even de voetbalcompetities met elkaar..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? hij zal goed verdienen, en speelt bij het beste team in Griekenland.
Ze pakken toch dit jaar weer 2 prijzen en werken met een begroting van +/- 150 miljoen. Het is geen subtopper in Nederland oid.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:18 schreef bascross het volgende:
[..]
Iemand die op zijn 33e afbouwt bij Panathinaikos is gewoon matig.
Ik moet er gewoon hard om lachen, hoe ze zo tekeer gaanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, ik word er bloednerveus van!
Omdat hij niet in Griekenland zou spelen als hij nog echt goed was.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? hij zal goed verdienen, en speelt bij het beste team in Griekenland.
was Rijkaard bij Ajax zeker ook toen ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:18 schreef bascross het volgende:
[..]
Iemand die op zijn 33e afbouw
t bij Panathinaikos is gewoon matig.
Van Bronckhorst, Ooijerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:37 schreef bascross het volgende:
Overigens klagen sommige mensen over Gijp en Johan's enthousiasme, maar Gijp heeft toch helemaal gelijk dat het lachwekkend is dat Brazilië speelt met de 35 jarige Silva van Panathinaikos?
Silva is 'pas' 33 en bouwt af bij een club die werkt met een begroting van +/- 150 miljoen en waar 60.000 mensen op de tribune zitten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Van Bronckhorst, Ooijer
net zo oud en ze bouwen af in Nederland bij subtoppers
Precies. Maicon is ook beter dan van der Wiel. Alleen niet in de belevingswereld van Derksen en Gijp sinds 2 dagenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar waarom noemde Gijp Maicon niet op? Da's toch een topper?
Wel je kuur afmaken graag.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zou me echt niets verbazen als Slowakije wint van Nederland. Echt. Ik hoop het niet uiteraard, maar dat over de wedstrijd tegen Slowakije gekijk, alsof men deze wedstrijd administratief kan afdoen, baart me zorgen. Ik slik anti-biotica sinds een aantal dagen. Daarom.²
Denk het welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:28 schreef TwztId het volgende:
Hoe gaat VI dat sraks eigenlijk doen als er verlengingen komen ? de uitzending uitstellen ?
He, een kenner! De grote ramp van de eventuele kwartfinale wordt het duel Maicon-Gio. Als Bert daar niets aan doet, kunnen we beter gelijk naar huis...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:32 schreef Perico het volgende:
[..]
Precies. Maicon is ook beter dan van der Wiel. Alleen niet in de belevingswereld van Derksen en Gijp sinds 2 dagen
Die goal van Huntelaar is vast ook nog steeds veel moeilijker dan die van Villa van gisteren. En dat Villa al 3x gescoord heeft.. van Persie is toch een veel betere spits joh.. en van Bronckhorst die niet op kon tegen Schaken van VVV.. die heeft straks ook niets te vrezen van Maicon. Finale wordt immers ook nog met 5-1 gewonnen.
Wat maakt het uit zolang de spelers dit ZELF niet doenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zou me echt niets verbazen als Slowakije wint van Nederland. Echt. Ik hoop het niet uiteraard, maar dat over de wedstrijd tegen Slowakije gekijk, alsof men deze wedstrijd administratief kan afdoen, baart me zorgen. Ik slik anti-biotica sinds een aantal dagen. Daarom.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |