Inderdaad, wat een slechte poging om Gijp te bashen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:54 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin en het merk teenslippers - waar je al niet op let! - doet er verder totaal niet toe.
Dat was gewoon afgesproken werk om de boel eens ff te fokken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Schaamteloze oranje hosanna van Derksen en Van der Gijp.Stelletje idioten zijn het.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:07 schreef Heufd het volgende:
Derksen zegt dat wij kampioen worden, dus wij worden kampioen.
Zo veel 'input van wedstrijden' was er gister ook niet. Ze zaten bijna 3 uur te lullen over hoe vanzelfsprekend het is dat Nederland de finale gaat halen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:35 schreef Sethje het volgende:
Hoe gaan ze dat woensdag en donderdag eigenlijk doen als er geen wedstrijden zijn? Ik vond de uitzendingen op t begin zonder input van wedstrijden wel wat magertjes
Dat is wel zo, maar dat is toch ook wel een beetje de leidraad. De eerste paar afleveringen zonder wedstrijden vond ik het 2 uitzendingen lang wel iets te misschien.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Zo veel 'input van wedstrijden' was er gister ook niet. Ze zaten bijna 3 uur te lullen over hoe vanzelfsprekend het is dat Nederland de finale gaat halen.
Ik maak me geen zorgen over die rustdagen
2 dagen om na te lullen waarom Slowakije toch van Oranje gewonnen heeft is best weinig. Genee pakt Gijp & Derksen flink terug. Huilende Robben en scheldende Sneijder voor de camera. Meer dan voldoende stof tot nalullenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:35 schreef Sethje het volgende:
Hoe gaan ze dat woensdag en donderdag eigenlijk doen als er geen wedstrijden zijn? Ik vond de uitzendingen op t begin zonder input van wedstrijden wel wat magertjes
Die jongen is altijd zo. Zo goed als hij kan voetballen, zo dom komt hij over. Net als Wim Jonk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:58 schreef Pinzon het volgende:
Die Roy was gister ook zo knetter als een aap trouwens.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:11 schreef Breekfast het volgende:
Het niveau daalt wel steeds verder zeg
Probeer wat zinniger te posten, je kunt het!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:11 schreef Breekfast het volgende:
Het niveau daalt wel steeds verder zeg
Hij is pas 33. Zeker niet meer zo fit en goed als een paar jaar geleden, maar hij heeft nog wel z''n waarde voor dit Brazilie.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:37 schreef bascross het volgende:
Overigens klagen sommige mensen over Gijp en Johan's enthousiasme, maar Gijp heeft toch helemaal gelijk dat het lachwekkend is dat Brazilië speelt met de 35 jarige Silva van Panathinaikos?
Zoals Ooijer zijn waarde voor Oranje heeft bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:41 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Hij is pas 33. Zeker niet meer zo fit en goed als een paar jaar geleden, maar hij heeft nog wel z''n waarde voor dit Brazilie.
'quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Zoals Ooijer zijn waarde voor Oranje heeft bedoel je?
Iemand die op zijn 33e afbouwt bij Panathinaikos is gewoon matig.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:49 schreef Mistbank het volgende:
[..]
'
Mwah, het is wel makkelijk om altijd in dat populistische gelul van René mee te gaan, maar Dunga is ook niet gek. Zo'n gekke kracht is hij nog niet.
wat ben jij een pussy.. WTFquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zou me echt niets verbazen als Slowakije wint van Nederland. Echt. Ik hoop het niet uiteraard, maar dat over de wedstrijd tegen Slowakije gekijk, alsof men deze wedstrijd administratief kan afdoen, baart me zorgen. Ik slik anti-biotica sinds een aantal dagen. Daarom.˛
Omdat? hij zal goed verdienen, en speelt bij het beste team in Griekenland.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:18 schreef bascross het volgende:
[..]
Iemand die op zijn 33e afbouwt bij Panathinaikos is gewoon matig.
Nou, ik word er bloednerveus van!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:42 schreef Halve_Maen het volgende:
dat ultra positieve bevalt me wel van snor en bril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |