Er zal wel een febo in de buurt van het hotel zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:58 schreef fratsman het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat Johan een steeds dikkere kop begint te krijgen?
Roze staat me nietquote:
Lauwe gehaktstaven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef Elusive het volgende:
volgens mij werkt hij weer elke dag 3 vlammetjes, 2 kroketten en een bami bal naar binnen bij het tankstation.
Nee Had het er vanmiddag nog over met iemandquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:58 schreef fratsman het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat Johan een steeds dikkere kop begint te krijgen?
Die waarde zal niet ineens heel veel hoger worden door die 3 WK-goals imo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:01 schreef frensje het volgende:
25 of 30 miljoen was toch al de vraagprijs?
ja dat bedoelde ik dus ook dat het hetzelfde bedrag isquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die waarde zal niet ineens heel veel hoger worden door die 3 WK-goals imo.
Dacht het wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat er clubs naar hem gaan kijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat ook bekend om zijn zuipgedragquote:
Hij sport 's ochtend niet tijdens het WK.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:58 schreef fratsman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |