Er zal wel een febo in de buurt van het hotel zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:58 schreef fratsman het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat Johan een steeds dikkere kop begint te krijgen?
Roze staat me nietquote:
Lauwe gehaktstaven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef Elusive het volgende:
volgens mij werkt hij weer elke dag 3 vlammetjes, 2 kroketten en een bami bal naar binnen bij het tankstation.
Nee Had het er vanmiddag nog over met iemandquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:58 schreef fratsman het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat Johan een steeds dikkere kop begint te krijgen?
Die waarde zal niet ineens heel veel hoger worden door die 3 WK-goals imo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:01 schreef frensje het volgende:
25 of 30 miljoen was toch al de vraagprijs?
ja dat bedoelde ik dus ook dat het hetzelfde bedrag isquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die waarde zal niet ineens heel veel hoger worden door die 3 WK-goals imo.
Dacht het wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat er clubs naar hem gaan kijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat ook bekend om zijn zuipgedragquote:
Hij sport 's ochtend niet tijdens het WK.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:58 schreef fratsman het volgende:
ook een heldquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een held ook
En Derksen in z'n pak
hij zweet echt als een gek doekjes te kortquote:
Stan Valckx?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:14 schreef henkde_j het volgende:
Wat een kutspreker trouwens die knakker in dat witte shirt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:14 schreef henkde_j het volgende:
Wat een kutspreker trouwens die knakker in dat witte shirt.
Zou me niets verbazen dat Johan ook nog een buitenjasje heeft hangen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:15 schreef Friesz het volgende:
Haha, Rene zit te zweten en met een doekje af te vegen, terwijl Johan rustig in een driedelig pak zit te praten
Hehe, ja want buiten waait het zo hard. Als je rustig een sigaartje gaat roken krijg je niet alleen longkanker maar ook longontsteking (aldus Johan)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat Johan ook nog een buitenjasje heeft hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |