kwaliteits reactiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, kankerhoer, optieven met je takke film.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, kankerhoer, optieven met je takke film.
Net alsof die niet leuk kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
meisjes die naar twilight willen horen bij het afvoerputje van de maatschappij.
NEE IEMAND DIE TWILIGHT LEUK VINDT KAN NIET LEUK ZIJN!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof die niet leuk kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE IEMAND DIE TWILIGHT LEUK VINDT KAN NIET LEUK ZIJN!!!!
Ik moet alleen al walgen van die trailers.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Echt waar! Waarom vinden jullie het een stomme film?
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ga je mee naar the A-team?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shit klopt niet. Vampieren glinsteren niet in het licht. Het is overhyped en ik ben na 5 minuten van de film wat anders gaan doen omdat ik het echt bagger vond.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vergeet je nu gewoon even True Blood.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shit klopt niet. Vampieren glinsteren niet in het licht. Het is overhyped en ik ben na 5 minuten van de film wat anders gaan doen omdat ik het echt bagger vond.
Ga Buffy kijken, of Interview With The Vampire of Queen of the Damned.
Oeps.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet je nu gewoon even True Blood.
Omdat ze zo nodig vampieren er in moeten betrekken die eigenlijk geen vampieren zijn want glinsterende watjes hebben niks met vampieren te maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou hem geven. Maar een beetje jammer dat hij in die videoclip van Lady GaGa zat.quote:
Haha heb jij gekeken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ze zo nodig vampieren er in moeten betrekken die eigenlijk geen vampieren zijn want glinsterende watjes hebben niks met vampieren te maken.
En de verhalen zijn gewoon slecht geschreven.
Buffy.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shit klopt niet. Vampieren glinsteren niet in het licht. Het is overhyped en ik ben na 5 minuten van de film wat anders gaan doen omdat ik het echt bagger vond.
Ga Buffy kijken, of Interview With The Vampire of Queen of the Damned of True Blood.
Waarom die kankertaal als je gewoon sinaasappelsap kunt zeggen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En daarna naar mijn liefdesnest? Als ontbijt heb ik croissantjes en verse jus d'orange.
Ja, omdat ik dacht: "Leuk, vampieren film!" en iedereen was er zo gehyped over. Maar helaasch.quote:
Mijn zusje had 'm opgezet beneden. Dus ik zat op de bank van: "wat is dit"quote:
Heb je die clip van Snoop al gezien dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou hem geven. Maar een beetje jammer dat hij in die videoclip van Lady GaGa zat.
Meen je?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En daarna naar mijn liefdesnest? Als ontbijt heb ik croissantjes en verse jus d'orange.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom die kankertaal als je gewoon sinaasappelsap kunt zeggen?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom die kankertaal als je gewoon sinaasappelsap kunt zeggen?
True.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Buffy.![]()
Ik zou Stephen Moyer ook wel geven trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik moest lachen ja, die was ook nog goed ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:37 schreef Salatrel het volgende:
ik zou hem ook geven als ik homo of vrouw was geweest.
die laatste aflevering van True blood zit trouwens een tof momentje in als Sookie een Bill imitatie doet door heel overdreven SOOOKKEEEHHHH te roepen
vast een Fok!kerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:42 schreef Potloodvis het volgende:
Nu net op de radio, geniaal. Wint zo'n mens een prijs.
'Hou je van spareribs?'
- Ja hoor.
'Heb je ook 4 vrienden die van spareribs houden?'
- Uh.
'Heb je wel 4 vrienden?'
- Nou, daar moet ik even goed over nadenken.
Daarom.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Normaal krijg ik die shit over mij heen en nu praten ze zelf.
Dat komt door je tintje denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Iemand hier die weet waarom Potloodvis mij steevast een neger noemt?
omdat die minderjarige blonde chicks je diggen. dat blijkt maar weerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Iemand hier die weet waarom Potloodvis mij steevast een neger noemt?
Insert WF-plaatje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat die minderjarige blonde chicks je diggen. dat blijkt maar weer
en blonde chicks diggen negers.
dus ben je een neger
Zeg het maar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wanneer het jou het best uitkomt, voor jou gooi ik mijn hele schema om.
Vergeet niet dat ie een kuifje bij mij ziet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus, Potloodvis. Eventjes op een rijtje. Je denkt dat wolvendagen rood haar heeft en dat ik een neger ben. Heb je er wel eens aan gedacht om een opticien op te zoeken?
Ja, maar dat klopt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ie een kuifje bij mij ziet.
Ik dacht rood haar te zien, maar dat klopte niet. Oké.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus, Potloodvis. Eventjes op een rijtje. Je denkt dat wolvendagen rood haar heeft en dat ik een neger ben. Heb je er wel eens aan gedacht om een opticien op te zoeken?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ie een kuifje bij mij ziet.
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik dacht rood haar te zien, maar dat klopte niet. Oké.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht om een opticien op te zoeken?
Tis gwOon my styl als je niet bevalt dan talk to the hand, biatch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die my schrijven maar me bedoelen, in het Engels, ik heb een hekel aan ze.
Oh, dat plaatje. Met die blonde die werd genomen door een negroïde persoon met de tekst "Once you go black you'll lose all respect from society" oid? Nee dat was ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Of was TheKC dat? Waarvoor iemand een ban van 48 uur heeft gehad.
Maar wel constateren dat er iets niet goed zit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:53 schreef Chai het volgende:
Opticien kan niets doen tegen kleurenblindheid hoor.
Hey neger.quote:
In geval van Pv hebben we daar geen opticien meer voor nodig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar wel constateren dat er iets niet goed zit.
Ik heb ze niet alle 7.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In geval van Pv hebben we daar geen opticien meer voor nodig.
Wat is er Luur? Je stage periode is met 2 weken verlengt?quote:
Ze wilde geen ijs.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er Luur? Je stage periode is met 2 weken verlengt?![]()
nee, van mooiemensen.com.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:01 schreef Salatrel het volgende:
zal wel een libelle poll geweest zijn ofzo
Nee, want die vinden een man zonder veel beharing en bierbuik geen echte man.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:01 schreef Salatrel het volgende:
zal wel een libelle poll geweest zijn ofzo
Hadden we kunnen weten, Bragi en zijn kopteksten zijn altijd Telegraaf/Privé materiaal.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:02 schreef Chai het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)eler__.html?sn=vrouw
Oh onderzoek van de Telegraaf.
Nee, niksquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er Luur? Je stage periode is met 2 weken verlengt?![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hadden we kunnen weten, Bragi en zijn kopteksten zijn altijd Telegraaf/Privé materiaal.
QUEBAB?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met dat leuke meisje wat jou alleen maar aankeek.
Ik heb poeslief afscheid van haar genomen afgelopen woensdagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij wilde deze week iemand in het oog steken die bij je op stage zat.
Nee, ik heb d'r niet neergestokenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb poeslief afscheid van haar genomen afgelopen woensdag.
okquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef Potloodvis het volgende:
Ik denk dat Brazilië tegen Portugal wel een leuke wedstrijd gaat worden.
Slaan we over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:13 schreef drumstickNL het volgende:
Hoelang zal het duren voordat #3000 er is?
Ik ben echt wel aardig, hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
All, de nieuwe Ynnuh qua geweten.
Je moet tot half 6?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog 2 uur en een kwartier en dan begint de start van mijn vrijeheid. Bijna vrijheid dan.
Je uitslaapvrijheid.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog 2 uur en een kwartier en dan begint de start van mijn vrijheid. Bijna vrijheid dan.
Haha ja ik hetzelfde. Maar ik ga over een kwartiertje weg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:18 schreef Salatrel het volgende:
ik ben aanwezig op mijn werk.
als ik alles bij elkaar optel heb ik denk ik ongeveer 2 uur arbeid gedaan sinds 8:30
Dat zal ook wel met mij zo zijn, komt omdat die pielhannussen het niet voor elkaar hadden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:18 schreef Salatrel het volgende:
ik ben aanwezig op mijn werk.
als ik alles bij elkaar optel heb ik denk ik ongeveer 2 uur arbeid gedaan sinds 8:30
Nee ik vrees dat jij de enige bent die met dit weer thuis zit te internetten.quote:
Inderdaad, mensen van 18quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:19 schreef Chai het volgende:
Mensen die al zo oud zijn dat ze doordeweeks moeten werken ipv naar school.
Daar verheug ik me nog het meeste op, jaquote:
nog 11 nachtjes slapen dan ben ik 25quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:19 schreef Chai het volgende:
Wow ziek, ouwe lul.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog 11 nachtjes slapen dan ben ik 25
En dan zeker ook nog proberen meisjes van 14 te prikken. Net zoals die ene van in de 30 gisteravond.quote:
De rest heeft nog geen vakantie. Ik zit hier gewoon in onze achtertuin hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee ik vrees dat jij de enige bent die met dit weer thuis zit te internetten.
Wow jij zit lekker in je achtertuin te internettenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De rest heeft nog geen vakantie. Ik zit hier gewoon in onze achtertuin hoor.
Ik gun het mezelf ook welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb gewoon met je te doen. Echt waar. Ik gun je dit einde dan wel.
Nee ik ook. Kheb koppijn en dan is buiten niet chill.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee ik vrees dat jij de enige bent die met dit weer thuis zit te internetten.
[..]
Inderdaad, mensen van 18.
geen haar op mijn hoofd....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog proberen meisjes van 14 te prikken. Net zoals die ene van in de 30 gisteravond.
Netjes hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar verheug ik me nog het meeste op, ja. Maar ik ga streng zijn en de komende 2 weken nog wel om uiterlijk 9 uur opstaan
.
Ik heb ook geen vakantie maar ben gewoon op mijn werk te vinden hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De rest heeft nog geen vakantie. Ik zit hier gewoon in onze achtertuin hoor.
Wat moet ik anders? Levenloos touren in de auto? Slapen? Nog meer met de honden ravotten?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wow jij zit lekker in je achtertuin te internettenWHAT A LIFE
Nee. En losgeslagen als in raar, niet als in ontsnapt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kun je hem niet even knock-out slaan met een vliegenmepper en dan terug doen?
Dat had ik al gepost vandaag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:23 schreef Bragi het volgende:
http://nos.nl/wk2010/video/167275-wk-kameroen--nederland.html
Check die stem @ 3:50!
Je hebt geen vrienden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat moet ik anders? Levenloos touren in de auto? Slapen? Nog meer met de honden ravotten?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat moet ik anders? Levenloos touren in de auto? Slapen? Nog meer met de honden ravotten?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:19 schreef Chai het volgende:
Logisch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vakantie maar ben gewoon op mijn werk te vinden hoor.
mag ik al met pensioen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee dat is logisch als je zo oud bent als jij.
quote:
Zonder hun leider zijn die negro's altijd kwetsbaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Als Lakitu hier nu was geweest had je niet zo laf gereageerd jongen.
Maar het was niet dat jij die link ook had gepost.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daardoor zal de wedstrijd niet veranderen hoor.
Oké.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het was niet dat jij die link ook had gepost.
Als ze maar lekker is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:29 schreef WillFerrell het volgende:
Waarom zijn er gvd secretaresses die niet gewoon de hele papierhandel netjes in een dossier vast kunnen doen.
Ja ik kan ook wel gaan posten van WTF HEB JE SERIEUS NIKS ANDERS TE DOEN DAN IN JE EENTJE CHILLEN OF MET JE HONDEN OFZO GA CHILLEN MET JE VRIENDEN GA VAN BRUGGEN AF IN HET WATER SPRINGEN GA MET CHICKS CHILLEN GA VAN HET WEER GENIETEN EN ZOMERSE DINGEN DOEN MET ANDERE MENSEN!!!111111111111quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Reageer maar weet met een smiley, ja.
Het is dat Pv er wat van zei, anders had je maximaal gereageerd met onderstaande smiley.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel gaan posten van WTF HEB JE SERIEUS NIKS ANDERS TE DOEN DAN IN JE EENTJE CHILLEN OF MET JE HONDEN OFZO GA CHILLEN MET JE VRIENDEN GA VAN BRUGGEN AF IN HET WATER SPRINGEN GA MET CHICKS CHILLEN GA VAN HET WEER GENIETEN EN ZOMERSE DINGEN DOEN MET ANDERE MENSEN!!!111111111111
maar ik dacht zo'n smilie zegt wel genoeg.
Dat zeg ik net, die hebben nog geen vakantie. Pas om 5 uur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel gaan posten van WTF HEB JE SERIEUS NIKS ANDERS TE DOEN DAN IN JE EENTJE CHILLEN OF MET JE HONDEN OFZO GA CHILLEN MET JE VRIENDEN GA VAN BRUGGEN AF IN HET WATER SPRINGEN GA MET CHICKS CHILLEN GA VAN HET WEER GENIETEN EN ZOMERSE DINGEN DOEN MET ANDERE MENSEN!!!111111111111
maar ik dacht zo'n smilie zegt wel genoeg.
Allebei?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, die hebben nog geen vakantie. Pas om 5 uur.
Wel royal sadness dat zo een sociaal figuur als jij alleen maar vrienden heeft die nu nog geen vakantie hebben. Dat meen ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, die hebben nog geen vakantie. Pas om 5 uur.
De vaste vriendengroep bestaat uit 18 man. Dan heb je nog vriendinnen en andere aanhangsels die erbij komen zitten. Allemaal dus.quote:
Ow neej dan snap ik dat je niks te doen heb behalve internetten :p ok ok.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef Potloodvis het volgende:
En de honden rennen de hele dag al los rond hier, dus daar hoef ik nu niet meer mee te wandelen.
Oh.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wel royal sadness dat zo een sociaal figuur als jij alleen maar vrienden heeft die nu nog geen vakantie hebben. Dat meen ik.
Dan hou je die voor jezelf.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor meer pics van dat hunking piece of mancandy
Ik ben bij jou toch niet goed genoeg. Zanik maar door.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ow neej dan snap ik dat je niks te doen heb behalve internetten :p ok ok.
En ook maar gewoon doorhappen hé.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben bij jou toch niet goed genoeg. Zanik maar door.
Nee ik snap oprecht niet dat je niks te doen hebt behalve internetten en met je hondjes spelen. Maar dat zal wel aan mij liggen. Sorry he.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben bij jou toch niet goed genoeg. Zanik maar door.
Ik heb dat ook niet hoor. Behalve werken op een beurs, maar dat ging niet door.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee ik snap oprecht niet dat je niks te doen hebt behalve internetten en met je hondjes spelen. Maar dat zal wel aan mij liggen. Sorry he.
Ik heb toch niets te doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En ook maar gewoon doorhappen hé.
Loop lekker mee jong.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan nog. Zeg dan iets over hoeveel auto's er thuis staan ofzo.
Ja want het was gewoon een heel normale relevante opmerking en als je dat niet vindt ben je een meeloper.quote:
Gast dat was een prive gesprek man.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Otis wat doe je stoer. Op msn nog wel uithuilen dat je geen vrienden had he en dat je daarom op FOK zat.
Sorry VRIENDquote:
Ben je al klaar met zingen dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom heeft niemand interesse in wat ik en mijn parkiet doen?
omdat de secretaresse hier net met ijs binnenkomt maar vertel!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom heeft niemand interesse in wat ik en mijn parkiet doen?
WATquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat de secretaresse hier net met ijs binnenkomt maar vertel!
Mooi om te zien dat zo'n eenzame jongen toch nog kan genieten dankzij het internet. Wie zegt dat technologie niet gelukkig maakt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:38 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zit hier zelf met een big smile achter mijn laptop TR na TR te lanceren vanwege trollen, wat niet is toegestaan.
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat zo'n eenzame jongen toch nog kan genieten dankzij het internet. Wie zegt dat technologie niet gelukkig maakt?.
rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
transformed to
[ afbeelding ]
Mensen die met 25 graden in hun tuin internetten en daar voordeel uit halenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die niet weten dat ik hier voordeel uit probeer te halen.
Dit is verkrachtingspreventie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
transformed to
[ afbeelding ]
Neequote:
IJsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat de secretaresse hier net met ijs binnenkomt maar vertel!
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die met 25 graden in hun tuin internetten en daar voordeel uit halen![]()
RESPECT
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
Wat zitten jullie allemaal tough te doen, jullie komen hier toch maar mooi iedere keer terug, stelletje autisten.
Ah, Allure, het licht in mijn leven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
Wat zitten jullie allemaal tough te doen, jullie komen hier toch maar mooi iedere keer terug, stelletje autisten.
De zon is hier al een uur lang wegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die met 25 graden in hun tuin internetten en daar voordeel uit halen![]()
RESPECT
Ik zat bij haar in de klas.quote:
Vertel. Hoe doe je dat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee! Bambi wel, dus die moet ik even aanmoedigen weer te beginnen.
Oh maar van een vrouw vindt ze niet erg, dus dat is geen verkrachting.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Potten gebruiken geen condooms met haakjes.
Jonge JIJ BENT EEN DYKE.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zat bij haar in de klas.I knew from the first moment I met her that she was a dyke.
En ik kijk op dr hyves... ja hooor, dyke.
ik weet niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen maar er zaten gewoon winner taco's tussen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
IJsga zo ook maar even een ijsje pakken.
Toegegeven, mannen zouden dat nooit rapen nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh maar van een vrouw vindt ze niet erg, dus dat is geen verkrachting.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ah, Allure, het licht in mijn leven.
Jij zou mij maar al te graag met mijn tong in een meisje zien roeren. Not going to happen.quote:
Waar haalt ze die vandaan!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen maar er zaten gewoon winner taco's tussen!![]()
daar heb ik er dus snel 1 van gepakt he
Nee hoor. Alleen met mij roeren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij zou mij maar al te graag met mijn tong in een meisje zien roeren. Not going to happen.
Bedankt voor je interessequote:
ja ik vertelde ooit eens tegen een amerikaan dat ik niet in een windmill woon maar wel in between a couple of dykes woon.. toen moest hij lachen. weet nog steeds niet wat een engelse woord voor dijk is trouwensquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nerd. Ik moest het opzoeken, want ik spreek geen slang.
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen met mij roeren.
En dan geef je Bambi een kruimel van een koekje?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedankt voor je interesse! Dan doe ik zo: 'Hup Bambi, meezingen! Weet je de tekst soms niet meer? PIECE BY PIECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' Bambi: '
fluit fluit fluit' Ik: Brave vogel
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik vertelde ooit eens tegen een amerikaan dat ik niet in een windmill woon maar wel in between a couple of dykes woon.. toen moest hij lachen. weet nog steeds niet wat een engelse woord voor dijk is trouwens
Ik ga ermee akkoord, wat een mafkees.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:46 schreef WillFerrell het volgende:
Ik stel voor om gewoon het Pact uit te breiden naar Potvis.
Even leuk is prima, maar mij boeit het niet als 1 iemand het voor iedereen verpest. Ik zoek dan wel een andere SC.quote:
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij zou mij maar al te graag met mijn tong in een meisje zien roeren.
Wat let je, dan hoepel je maar mooi op. Mijn laatste post naar jou tevens.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Even leuk is prima, maar mij boeit het niet als 1 iemand het voor iedereen verpest. Ik zoek dan wel een andere SC.
Okay, later he.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Even leuk is prima, maar mij boeit het niet als 1 iemand het voor iedereen verpest. Ik zoek dan wel een andere SC.
Je moet zelf kunnen inschatten wanneer je beter kunt stoppen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga ermee akkoord, wat een mafkees.
BUT HONEY.quote:
Prikkelbaar jong?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat let je, dan hoepel je maar mooi op. Mijn laatste post naar jou tevens.
Wat?quote:
Ok dan niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |