WATquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat de secretaresse hier net met ijs binnenkomt maar vertel!
Mooi om te zien dat zo'n eenzame jongen toch nog kan genieten dankzij het internet. Wie zegt dat technologie niet gelukkig maakt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:38 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zit hier zelf met een big smile achter mijn laptop TR na TR te lanceren vanwege trollen, wat niet is toegestaan.
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat zo'n eenzame jongen toch nog kan genieten dankzij het internet. Wie zegt dat technologie niet gelukkig maakt?.
rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
transformed to
[ afbeelding ]
Mensen die met 25 graden in hun tuin internetten en daar voordeel uit halenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die niet weten dat ik hier voordeel uit probeer te halen.
Dit is verkrachtingspreventie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
transformed to
[ afbeelding ]
Neequote:
IJsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat de secretaresse hier net met ijs binnenkomt maar vertel!
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die met 25 graden in hun tuin internetten en daar voordeel uit halen![]()
RESPECT
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
Wat zitten jullie allemaal tough te doen, jullie komen hier toch maar mooi iedere keer terug, stelletje autisten.
Ah, Allure, het licht in mijn leven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
Wat zitten jullie allemaal tough te doen, jullie komen hier toch maar mooi iedere keer terug, stelletje autisten.
De zon is hier al een uur lang wegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die met 25 graden in hun tuin internetten en daar voordeel uit halen![]()
RESPECT
Ik zat bij haar in de klas.quote:
Vertel. Hoe doe je dat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee! Bambi wel, dus die moet ik even aanmoedigen weer te beginnen.
Oh maar van een vrouw vindt ze niet erg, dus dat is geen verkrachting.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Potten gebruiken geen condooms met haakjes.
Jonge JIJ BENT EEN DYKE.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zat bij haar in de klas.I knew from the first moment I met her that she was a dyke.
En ik kijk op dr hyves... ja hooor, dyke.
ik weet niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen maar er zaten gewoon winner taco's tussen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
IJsga zo ook maar even een ijsje pakken.
Toegegeven, mannen zouden dat nooit rapen nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh maar van een vrouw vindt ze niet erg, dus dat is geen verkrachting.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ah, Allure, het licht in mijn leven.
Jij zou mij maar al te graag met mijn tong in een meisje zien roeren. Not going to happen.quote:
Waar haalt ze die vandaan!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen maar er zaten gewoon winner taco's tussen!![]()
daar heb ik er dus snel 1 van gepakt he
Nee hoor. Alleen met mij roeren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij zou mij maar al te graag met mijn tong in een meisje zien roeren. Not going to happen.
Bedankt voor je interessequote:
ja ik vertelde ooit eens tegen een amerikaan dat ik niet in een windmill woon maar wel in between a couple of dykes woon.. toen moest hij lachen. weet nog steeds niet wat een engelse woord voor dijk is trouwensquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nerd. Ik moest het opzoeken, want ik spreek geen slang.
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen met mij roeren.
En dan geef je Bambi een kruimel van een koekje?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedankt voor je interesse! Dan doe ik zo: 'Hup Bambi, meezingen! Weet je de tekst soms niet meer? PIECE BY PIECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' Bambi: '
fluit fluit fluit' Ik: Brave vogel
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik vertelde ooit eens tegen een amerikaan dat ik niet in een windmill woon maar wel in between a couple of dykes woon.. toen moest hij lachen. weet nog steeds niet wat een engelse woord voor dijk is trouwens
Ik ga ermee akkoord, wat een mafkees.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:46 schreef WillFerrell het volgende:
Ik stel voor om gewoon het Pact uit te breiden naar Potvis.
Even leuk is prima, maar mij boeit het niet als 1 iemand het voor iedereen verpest. Ik zoek dan wel een andere SC.quote:
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij zou mij maar al te graag met mijn tong in een meisje zien roeren.
Wat let je, dan hoepel je maar mooi op. Mijn laatste post naar jou tevens.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Even leuk is prima, maar mij boeit het niet als 1 iemand het voor iedereen verpest. Ik zoek dan wel een andere SC.
Okay, later he.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Even leuk is prima, maar mij boeit het niet als 1 iemand het voor iedereen verpest. Ik zoek dan wel een andere SC.
Je moet zelf kunnen inschatten wanneer je beter kunt stoppen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga ermee akkoord, wat een mafkees.
BUT HONEY.quote:
Prikkelbaar jong?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat let je, dan hoepel je maar mooi op. Mijn laatste post naar jou tevens.
Wat?quote:
Ok dan niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |