Ik heb dat ook niet hoor. Behalve werken op een beurs, maar dat ging niet door.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee ik snap oprecht niet dat je niks te doen hebt behalve internetten en met je hondjes spelen. Maar dat zal wel aan mij liggen. Sorry he.
Ik heb toch niets te doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En ook maar gewoon doorhappen hé.
Loop lekker mee jong.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan nog. Zeg dan iets over hoeveel auto's er thuis staan ofzo.
Ja want het was gewoon een heel normale relevante opmerking en als je dat niet vindt ben je een meeloper.quote:
Gast dat was een prive gesprek man.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Otis wat doe je stoer. Op msn nog wel uithuilen dat je geen vrienden had he en dat je daarom op FOK zat.
Sorry VRIENDquote:
Ben je al klaar met zingen dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom heeft niemand interesse in wat ik en mijn parkiet doen?
omdat de secretaresse hier net met ijs binnenkomt maar vertel!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom heeft niemand interesse in wat ik en mijn parkiet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |