Als ze maar lekker is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:29 schreef WillFerrell het volgende:
Waarom zijn er gvd secretaresses die niet gewoon de hele papierhandel netjes in een dossier vast kunnen doen.
Ja ik kan ook wel gaan posten van WTF HEB JE SERIEUS NIKS ANDERS TE DOEN DAN IN JE EENTJE CHILLEN OF MET JE HONDEN OFZO GA CHILLEN MET JE VRIENDEN GA VAN BRUGGEN AF IN HET WATER SPRINGEN GA MET CHICKS CHILLEN GA VAN HET WEER GENIETEN EN ZOMERSE DINGEN DOEN MET ANDERE MENSEN!!!111111111111quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Reageer maar weet met een smiley, ja.
Het is dat Pv er wat van zei, anders had je maximaal gereageerd met onderstaande smiley.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel gaan posten van WTF HEB JE SERIEUS NIKS ANDERS TE DOEN DAN IN JE EENTJE CHILLEN OF MET JE HONDEN OFZO GA CHILLEN MET JE VRIENDEN GA VAN BRUGGEN AF IN HET WATER SPRINGEN GA MET CHICKS CHILLEN GA VAN HET WEER GENIETEN EN ZOMERSE DINGEN DOEN MET ANDERE MENSEN!!!111111111111
maar ik dacht zo'n smilie zegt wel genoeg.
Dat zeg ik net, die hebben nog geen vakantie. Pas om 5 uur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel gaan posten van WTF HEB JE SERIEUS NIKS ANDERS TE DOEN DAN IN JE EENTJE CHILLEN OF MET JE HONDEN OFZO GA CHILLEN MET JE VRIENDEN GA VAN BRUGGEN AF IN HET WATER SPRINGEN GA MET CHICKS CHILLEN GA VAN HET WEER GENIETEN EN ZOMERSE DINGEN DOEN MET ANDERE MENSEN!!!111111111111
maar ik dacht zo'n smilie zegt wel genoeg.
Allebei?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, die hebben nog geen vakantie. Pas om 5 uur.
Wel royal sadness dat zo een sociaal figuur als jij alleen maar vrienden heeft die nu nog geen vakantie hebben. Dat meen ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, die hebben nog geen vakantie. Pas om 5 uur.
De vaste vriendengroep bestaat uit 18 man. Dan heb je nog vriendinnen en andere aanhangsels die erbij komen zitten. Allemaal dus.quote:
Ow neej dan snap ik dat je niks te doen heb behalve internetten :p ok ok.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef Potloodvis het volgende:
En de honden rennen de hele dag al los rond hier, dus daar hoef ik nu niet meer mee te wandelen.
Oh.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wel royal sadness dat zo een sociaal figuur als jij alleen maar vrienden heeft die nu nog geen vakantie hebben. Dat meen ik.
Dan hou je die voor jezelf.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor meer pics van dat hunking piece of mancandy
Ik ben bij jou toch niet goed genoeg. Zanik maar door.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ow neej dan snap ik dat je niks te doen heb behalve internetten :p ok ok.
En ook maar gewoon doorhappen hé.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben bij jou toch niet goed genoeg. Zanik maar door.
Nee ik snap oprecht niet dat je niks te doen hebt behalve internetten en met je hondjes spelen. Maar dat zal wel aan mij liggen. Sorry he.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben bij jou toch niet goed genoeg. Zanik maar door.
Ik heb dat ook niet hoor. Behalve werken op een beurs, maar dat ging niet door.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee ik snap oprecht niet dat je niks te doen hebt behalve internetten en met je hondjes spelen. Maar dat zal wel aan mij liggen. Sorry he.
Ik heb toch niets te doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En ook maar gewoon doorhappen hé.
Loop lekker mee jong.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan nog. Zeg dan iets over hoeveel auto's er thuis staan ofzo.
Ja want het was gewoon een heel normale relevante opmerking en als je dat niet vindt ben je een meeloper.quote:
Gast dat was een prive gesprek man.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Otis wat doe je stoer. Op msn nog wel uithuilen dat je geen vrienden had he en dat je daarom op FOK zat.
Sorry VRIENDquote:
Ben je al klaar met zingen dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom heeft niemand interesse in wat ik en mijn parkiet doen?
omdat de secretaresse hier net met ijs binnenkomt maar vertel!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom heeft niemand interesse in wat ik en mijn parkiet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |