Nee hoor. Alleen met mij roeren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij zou mij maar al te graag met mijn tong in een meisje zien roeren. Not going to happen.
Bedankt voor je interessequote:
ja ik vertelde ooit eens tegen een amerikaan dat ik niet in een windmill woon maar wel in between a couple of dykes woon.. toen moest hij lachen. weet nog steeds niet wat een engelse woord voor dijk is trouwensquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nerd. Ik moest het opzoeken, want ik spreek geen slang.
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen met mij roeren.
En dan geef je Bambi een kruimel van een koekje?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedankt voor je interesse! Dan doe ik zo: 'Hup Bambi, meezingen! Weet je de tekst soms niet meer? PIECE BY PIECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' Bambi: '
fluit fluit fluit' Ik: Brave vogel
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik vertelde ooit eens tegen een amerikaan dat ik niet in een windmill woon maar wel in between a couple of dykes woon.. toen moest hij lachen. weet nog steeds niet wat een engelse woord voor dijk is trouwens
Ik ga ermee akkoord, wat een mafkees.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:46 schreef WillFerrell het volgende:
Ik stel voor om gewoon het Pact uit te breiden naar Potvis.
Even leuk is prima, maar mij boeit het niet als 1 iemand het voor iedereen verpest. Ik zoek dan wel een andere SC.quote:
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij zou mij maar al te graag met mijn tong in een meisje zien roeren.
Wat let je, dan hoepel je maar mooi op. Mijn laatste post naar jou tevens.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Even leuk is prima, maar mij boeit het niet als 1 iemand het voor iedereen verpest. Ik zoek dan wel een andere SC.
Okay, later he.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Even leuk is prima, maar mij boeit het niet als 1 iemand het voor iedereen verpest. Ik zoek dan wel een andere SC.
Je moet zelf kunnen inschatten wanneer je beter kunt stoppen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga ermee akkoord, wat een mafkees.
BUT HONEY.quote:
Prikkelbaar jong?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat let je, dan hoepel je maar mooi op. Mijn laatste post naar jou tevens.
Wat?quote:
Ok dan niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |