Dat jij je er niet druk over hoeft te maken.quote:
Dit dus, ik heb ook wel eens iemand doodverwenst en mocht toen 48 uur afkoelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef de_boswachter het volgende:
Doodverwensing is toch ban ?
Althans daar heb ik eens wat dagen voor op het strafbankje mogen zitten.
Hoe vaak moet ik zeggen dat jullie je er niet druk over hoeft te maken? Ik ben er achter aan gegaan en een beetje geduld zou ik waarderen van jullie, net als dat jullie goede feedback verwachten. We zijn geen machines.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus, ik heb ook wel eens iemand doodverwenst en mocht toen 48 uur afkoelen.
Ik wacht af. Ik neem aan dat ze dan wel even af kunnen koelen. En als je wel een machine zou zijn zou je best wel een beetje smeerolie mogen want je loopt niet zo lekker. Hihi.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik zeggen dat jullie je er niet druk over hoeft te maken? Ik ben er achter aan gegaan en een beetje geduld zou ik waarderen van jullie, net als dat jullie goede feedback verwachten. We zijn geen machines.
Oh god, ga jij nu janken over een ban? Jij mag in je handjes knijpen mbt bans en lijkt me wel de laatste die hier anderen een ban aan moet gaan zitten naaien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus, ik heb ook wel eens iemand doodverwenst en mocht toen 48 uur afkoelen.
Laten we even eerlijk blijven. Iemand kanker toewensen of iemand de dood toewensen gaat gewoon veel en veel te ver. Dat is heel wat anders dan baggeren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh god, ga jij nu janken over een ban? Jij mag in je handjes knijpen mbt bans en lijkt me wel de laatste die hier anderen een ban aan moet gaan zitten naaien.
Hoeveel van je totale banduur heb jij ooit uitgezeten? 10%
Misselijk figuur
Wil je trouwens voorlopig geen topics meer openen in KLB? Niets persoonlijks, maar al jouw topics gaan de verkeerde kant uit door jouw reputatie of ze gaan nergens over. Echt waar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Laten we even eerlijk blijven. Iemand kanker toewensen of iemand de dood toewensen gaat gewoon veel en veel te ver. Dat is heel wat anders dan baggeren.
Gaan we weer!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef Donders het volgende:
Ga eens dood TS
Dus dan zou ik omdat andere users mijn topics vernaggelen zelf geen topics meer aan mogen maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Wil je trouwens voorlopig geen topics meer openen in KLB? Niets persoonlijks, maar al jouw topics gaan de verkeerde kant uit door jouw reputatie of ze gaan nergens over. Echt waar.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Wil je trouwens voorlopig geen topics meer openen in KLB? Niets persoonlijks, maar al jouw topics gaan de verkeerde kant uit door jouw reputatie of ze gaan nergens over. Echt waar.
Geef me eens een link van een goed topic gemaakt door jou?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gaan we weer!!!
[..]
Dus dan zou ik omdat andere users mijn topics vernaggelen zelf geen topics meer aan mogen maken.No fucking way! Jij moet die users er op aanspreken, niet mij! De meeste topics die ik maak lijken me gewoon terechte klachten!
Gozer, je klets uit je nek.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
Het is pure crap wat je opent AP, en je doet het alleen maar zodat je vervolgens hier anderen notes en bans aan kan gaan naaien. En dan jammeren dat jij nooit scheld, terwijl je zelf ook vaak zat flink uit je slof schiet
Je lokt het uit en dat weet je zelf ook wel. En met topics zoals die net in FB versterk je je eigen positie als paria alleen maar meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gozer, je klets uit je nek.Mensen kiezen er zelf voor om in mijn topics te gaan baggeren en mensen dood te gaan wensen! Dat ben ik niet.
Ik lok niks uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je lokt het uit en dat weet je zelf ook wel. En met topics zoals die net in FB versterk je je eigen positie als paria alleen maar meer.
In dat geval kan ik je het welgemeende advies geven om wat minder topics te openen en minder te posten. Je bijdragen worden niet echt gewaardeerd.quote:
Waar heb je het over? De enige 'nieuwe' die er onlangs is bijgekomen is Salatrel en niemand doet daar raar tegen hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef Potloodvis het volgende:
Misschien is het een beter idee om de KLB SC op te doeken. De kliekjesvorming begint te verergeren en de enige mensen die er nog komen zijn 'pure trolls'. Denk er maar eens over na.
Deze post is een troll. TR gedaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef Potloodvis het volgende:
Misschien is het een beter idee om de KLB SC op te doeken. De kliekjesvorming begint te verergeren en de enige mensen die er nog komen zijn 'pure trolls'. Denk er maar eens over na.
Ja, weet gewoon wanneer je moet stoppen de volgende keer dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De enige 'nieuwe' die er onlangs is bijgekomen is Salatrel en niemand doet daar raar tegen hoor.
wat is dit en waarom staat dit in FB?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, weet gewoon wanneer je moet stoppen de volgende keer dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |