Dat kan je mij niet garanderen, want ik kan geen PM-boxen controleren. Iedereen kan zeggen dat ze dat niet zullen doen. Maak ze maar belachelijk via MSN ofzo. Niet hier op FOK!.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[PICS] Mooyboys die alle chicks inpikken...
Open! Ik zal geen Hyveslinkjes of etc. posten ook niet door PM'en.
Het was net zo goed topic!
Hey, waarom denk je dat ik de foto's via plaatjesupload.nl heb gedaan? Zodat er geen Hyvesadresjes aan te pas kwamen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat kan je mij niet garanderen, want ik kan geen PM-boxen controleren. Iedereen kan zeggen dat ze dat niet zullen doen. Maak ze maar belachelijk via MSN ofzo. Niet hier op FOK!.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hey, waarom denk je dat ik de foto's via plaatjesupload.nl heb gedaan? Zodat er geen Hyvesadresjes aan te pas kwamen.Ik was het echt niet van plan hoor.
Geef het topic nog een kans.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:42 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik PM hem over een half uurtje wel of zo, reden vertel ik later wel.
Hij is nu online enzo. Tevens als ik op zijn Hyves kom krijg ik: "Hee, verrekte mongol!" te horen.
Ben het ook niet van plan want mocht er iets gebeuren ben ik de lul. Mocht je het echt zo nodig vinden dat we hem open moeten gooien PM Biogarde maar met verwijzing naar onze discussie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hey, waarom denk je dat ik de foto's via plaatjesupload.nl heb gedaan? Zodat er geen Hyvesadresjes aan te pas kwamen.Ik was het echt niet van plan hoor.
Geef het topic nog een kans.
Hmmm, oke, bij deze leg in de strijdbijl dan maar neer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben het ook niet van plan want mocht er iets gebeuren ben ik de lul. Mocht je het echt zo nodig vinden dat we hem open moeten gooien PM Biogarde maar met verwijzing naar onze discussie.
Je weet mijn mening en mijn reden, je leest hoe de topic is verlopen en wat mij betreft blijft hij dan dicht.
Wil je voortaan beter de nieuwe topic lijst checken. Je hebt een dubbel topic geopend.quote:
Ik moest even melden dat ik niet verder met de discussie kon. Omdat ik ging grasmaaieren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat het allang daar niet meer overgaat. Door te zeggen dat je gaat grasmaaien etc. is de bagger begonnen.
En nu is het ook nog een spambende geworden...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:47 schreef ViaRegnum het volgende:
Fokroulette
Er is alsnog niemand online nu, dus het doel van dit topic is niet bereikt. Kan een van jullie hier aub een slotje op zetten?
Opgelost.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:47 schreef ViaRegnum het volgende:
Fokroulette
Er is alsnog niemand online nu, dus het doel van dit topic is niet bereikt. Kan een van jullie hier aub een slotje op zetten?
kan soms gebeuren, iets vaags met de forumsoftwarequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:08 schreef de_boswachter het volgende:
ous
Huh.Ben ik de enige bij wie dit topic leeg is?
Als ik erop klik dan zie ik geen OP en geen reacties. Vreemtd.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef Chowi het volgende:
Ik hoop dat je op een dag doodgaat van je eigen lelijkheid, AP.
Niet, heeft daar ook een note voor gekregen maar als ik het verwijder loopt het topic niet sychroon.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je mensen kanker toewensen?
Maak jij er daar maar niet druk over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef de_boswachter het volgende:
Doodverwensing is toch ban ?
Althans daar heb ik eens wat dagen voor op het strafbankje mogen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |