kwaliteits reactiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, kankerhoer, optieven met je takke film.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, kankerhoer, optieven met je takke film.
Net alsof die niet leuk kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
meisjes die naar twilight willen horen bij het afvoerputje van de maatschappij.
NEE IEMAND DIE TWILIGHT LEUK VINDT KAN NIET LEUK ZIJN!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof die niet leuk kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE IEMAND DIE TWILIGHT LEUK VINDT KAN NIET LEUK ZIJN!!!!
Ik moet alleen al walgen van die trailers.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Echt waar! Waarom vinden jullie het een stomme film?
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ga je mee naar the A-team?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shit klopt niet. Vampieren glinsteren niet in het licht. Het is overhyped en ik ben na 5 minuten van de film wat anders gaan doen omdat ik het echt bagger vond.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vergeet je nu gewoon even True Blood.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shit klopt niet. Vampieren glinsteren niet in het licht. Het is overhyped en ik ben na 5 minuten van de film wat anders gaan doen omdat ik het echt bagger vond.
Ga Buffy kijken, of Interview With The Vampire of Queen of the Damned.
Oeps.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet je nu gewoon even True Blood.
Omdat ze zo nodig vampieren er in moeten betrekken die eigenlijk geen vampieren zijn want glinsterende watjes hebben niks met vampieren te maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |