kwaliteits reactiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, kankerhoer, optieven met je takke film.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, kankerhoer, optieven met je takke film.
Net alsof die niet leuk kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
meisjes die naar twilight willen horen bij het afvoerputje van de maatschappij.
NEE IEMAND DIE TWILIGHT LEUK VINDT KAN NIET LEUK ZIJN!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof die niet leuk kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE IEMAND DIE TWILIGHT LEUK VINDT KAN NIET LEUK ZIJN!!!!
Ik moet alleen al walgen van die trailers.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Echt waar! Waarom vinden jullie het een stomme film?
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ga je mee naar the A-team?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shit klopt niet. Vampieren glinsteren niet in het licht. Het is overhyped en ik ben na 5 minuten van de film wat anders gaan doen omdat ik het echt bagger vond.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vergeet je nu gewoon even True Blood.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shit klopt niet. Vampieren glinsteren niet in het licht. Het is overhyped en ik ben na 5 minuten van de film wat anders gaan doen omdat ik het echt bagger vond.
Ga Buffy kijken, of Interview With The Vampire of Queen of the Damned.
Oeps.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet je nu gewoon even True Blood.
Omdat ze zo nodig vampieren er in moeten betrekken die eigenlijk geen vampieren zijn want glinsterende watjes hebben niks met vampieren te maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou hem geven. Maar een beetje jammer dat hij in die videoclip van Lady GaGa zat.quote:
Haha heb jij gekeken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ze zo nodig vampieren er in moeten betrekken die eigenlijk geen vampieren zijn want glinsterende watjes hebben niks met vampieren te maken.
En de verhalen zijn gewoon slecht geschreven.
Buffy.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shit klopt niet. Vampieren glinsteren niet in het licht. Het is overhyped en ik ben na 5 minuten van de film wat anders gaan doen omdat ik het echt bagger vond.
Ga Buffy kijken, of Interview With The Vampire of Queen of the Damned of True Blood.
Waarom die kankertaal als je gewoon sinaasappelsap kunt zeggen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En daarna naar mijn liefdesnest? Als ontbijt heb ik croissantjes en verse jus d'orange.
Ja, omdat ik dacht: "Leuk, vampieren film!" en iedereen was er zo gehyped over. Maar helaasch.quote:
Mijn zusje had 'm opgezet beneden. Dus ik zat op de bank van: "wat is dit"quote:
Heb je die clip van Snoop al gezien dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou hem geven. Maar een beetje jammer dat hij in die videoclip van Lady GaGa zat.
Meen je?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En daarna naar mijn liefdesnest? Als ontbijt heb ik croissantjes en verse jus d'orange.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom die kankertaal als je gewoon sinaasappelsap kunt zeggen?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom die kankertaal als je gewoon sinaasappelsap kunt zeggen?
True.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Buffy.![]()
Ik zou Stephen Moyer ook wel geven trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik moest lachen ja, die was ook nog goed ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:37 schreef Salatrel het volgende:
ik zou hem ook geven als ik homo of vrouw was geweest.
die laatste aflevering van True blood zit trouwens een tof momentje in als Sookie een Bill imitatie doet door heel overdreven SOOOKKEEEHHHH te roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |