kwaliteits reactiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, kankerhoer, optieven met je takke film.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, kankerhoer, optieven met je takke film.
Net alsof die niet leuk kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
meisjes die naar twilight willen horen bij het afvoerputje van de maatschappij.
NEE IEMAND DIE TWILIGHT LEUK VINDT KAN NIET LEUK ZIJN!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof die niet leuk kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE IEMAND DIE TWILIGHT LEUK VINDT KAN NIET LEUK ZIJN!!!!
Ik moet alleen al walgen van die trailers.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Echt waar! Waarom vinden jullie het een stomme film?
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ga je mee naar the A-team?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shit klopt niet. Vampieren glinsteren niet in het licht. Het is overhyped en ik ben na 5 minuten van de film wat anders gaan doen omdat ik het echt bagger vond.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vergeet je nu gewoon even True Blood.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shit klopt niet. Vampieren glinsteren niet in het licht. Het is overhyped en ik ben na 5 minuten van de film wat anders gaan doen omdat ik het echt bagger vond.
Ga Buffy kijken, of Interview With The Vampire of Queen of the Damned.
Oeps.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet je nu gewoon even True Blood.
Omdat ze zo nodig vampieren er in moeten betrekken die eigenlijk geen vampieren zijn want glinsterende watjes hebben niks met vampieren te maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou hem geven. Maar een beetje jammer dat hij in die videoclip van Lady GaGa zat.quote:
Haha heb jij gekeken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ze zo nodig vampieren er in moeten betrekken die eigenlijk geen vampieren zijn want glinsterende watjes hebben niks met vampieren te maken.
En de verhalen zijn gewoon slecht geschreven.
Buffy.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shit klopt niet. Vampieren glinsteren niet in het licht. Het is overhyped en ik ben na 5 minuten van de film wat anders gaan doen omdat ik het echt bagger vond.
Ga Buffy kijken, of Interview With The Vampire of Queen of the Damned of True Blood.
Waarom die kankertaal als je gewoon sinaasappelsap kunt zeggen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En daarna naar mijn liefdesnest? Als ontbijt heb ik croissantjes en verse jus d'orange.
Ja, omdat ik dacht: "Leuk, vampieren film!" en iedereen was er zo gehyped over. Maar helaasch.quote:
Mijn zusje had 'm opgezet beneden. Dus ik zat op de bank van: "wat is dit"quote:
Heb je die clip van Snoop al gezien dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou hem geven. Maar een beetje jammer dat hij in die videoclip van Lady GaGa zat.
Meen je?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En daarna naar mijn liefdesnest? Als ontbijt heb ik croissantjes en verse jus d'orange.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom die kankertaal als je gewoon sinaasappelsap kunt zeggen?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom die kankertaal als je gewoon sinaasappelsap kunt zeggen?
True.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Buffy.![]()
Ik zou Stephen Moyer ook wel geven trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik moest lachen ja, die was ook nog goed ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:37 schreef Salatrel het volgende:
ik zou hem ook geven als ik homo of vrouw was geweest.
die laatste aflevering van True blood zit trouwens een tof momentje in als Sookie een Bill imitatie doet door heel overdreven SOOOKKEEEHHHH te roepen
vast een Fok!kerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:42 schreef Potloodvis het volgende:
Nu net op de radio, geniaal. Wint zo'n mens een prijs.
'Hou je van spareribs?'
- Ja hoor.
'Heb je ook 4 vrienden die van spareribs houden?'
- Uh.
'Heb je wel 4 vrienden?'
- Nou, daar moet ik even goed over nadenken.
Daarom.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Normaal krijg ik die shit over mij heen en nu praten ze zelf.
Dat komt door je tintje denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Iemand hier die weet waarom Potloodvis mij steevast een neger noemt?
omdat die minderjarige blonde chicks je diggen. dat blijkt maar weerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Iemand hier die weet waarom Potloodvis mij steevast een neger noemt?
Insert WF-plaatje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat die minderjarige blonde chicks je diggen. dat blijkt maar weer
en blonde chicks diggen negers.
dus ben je een neger
Zeg het maar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wanneer het jou het best uitkomt, voor jou gooi ik mijn hele schema om.
Vergeet niet dat ie een kuifje bij mij ziet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus, Potloodvis. Eventjes op een rijtje. Je denkt dat wolvendagen rood haar heeft en dat ik een neger ben. Heb je er wel eens aan gedacht om een opticien op te zoeken?
Ja, maar dat klopt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ie een kuifje bij mij ziet.
Ik dacht rood haar te zien, maar dat klopte niet. Oké.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus, Potloodvis. Eventjes op een rijtje. Je denkt dat wolvendagen rood haar heeft en dat ik een neger ben. Heb je er wel eens aan gedacht om een opticien op te zoeken?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ie een kuifje bij mij ziet.
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik dacht rood haar te zien, maar dat klopte niet. Oké.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht om een opticien op te zoeken?
Tis gwOon my styl als je niet bevalt dan talk to the hand, biatch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die my schrijven maar me bedoelen, in het Engels, ik heb een hekel aan ze.
Oh, dat plaatje. Met die blonde die werd genomen door een negroïde persoon met de tekst "Once you go black you'll lose all respect from society" oid? Nee dat was ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Of was TheKC dat? Waarvoor iemand een ban van 48 uur heeft gehad.
Maar wel constateren dat er iets niet goed zit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:53 schreef Chai het volgende:
Opticien kan niets doen tegen kleurenblindheid hoor.
Hey neger.quote:
In geval van Pv hebben we daar geen opticien meer voor nodig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar wel constateren dat er iets niet goed zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |