quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
dat ze er maar snel uit mogen liggen...
Slowakije![]()
![]()
Wat een frustratie. Jij was zeker het jochie dat op de basisschool zielig in zijn eentje op het schoolplein zat terwijl de normale jongens aan het voetballen waren?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
Slowakije![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef fathank het volgende:
Terechte klacht.
Behalve als die mensen op een woonboot wonen in Amsterdam.
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef fathank het volgende:
Terechte klacht.
Behalve als die mensen op een woonboot wonen in Amsterdam.
Je kent de beelden niet van de huldiging in '88?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:25 schreef 1969 het volgende:
Serieus, mensen die denken dat het hele leven uit voetbal bestaat, kuddedier, zal mij zo aan mijn reet roesten of ze nu wel of niet winnen/verliezen, echt. Anders ga je je even lekker druk lopen maken om dat.![]()
Jennen is onnodig, maar er zijn mensen die voetbal leuk vinden en er zijn er ook die vinden van niet, de laatste moeten dan maar meegaan in dat oranje shit gedoe? Wat een onzin. Mensen laten zich toch helemaal gek maken, is het niet met Sinterklaas, of Kerstmis, Vaderdag, Moederdag is het wel met voetbal, spullen, en een mooiere auto als de buurman, mensen denk toch eens na, stelletje schapen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:28 schreef Paxcon het volgende:
Terechte klacht. Ik erger me verschrikkelijk aan dat soort mensen die het leuk vinden om voetbalfans te jennen..
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:37 schreef 1969 het volgende:
[..]
Jennen is onnodig, maar er zijn mensen die voetbal leuk vinden en er zijn er ook die vinden van niet, de laatste moeten dan maar meegaan in dat oranje shit gedoe?
Oeh, wat ben jij lekker alternatief man!quote:Mensen laten zich toch helemaal gek maken, is het niet met Sinterklaas, of Kerstmis, Vaderdag, Moederdag is het wel met voetbal, spullen, en een mooiere auto als de buurman, mensen denk toch eens na, stelletje schapen.
Deze jongeman gaat zijn virtuele vriendjes even aanspreken, hoe zielig kun je wezen.quote:
quote:
Volg jouw al langer en vind je nog steeds een grote lul, een hele grote die een mening van andere ondergeschikt vind, echt man wat ben jij een loser, maar dat heb je al vaker gelezen heb ik gezien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Oeh, wat ben jij lekker alternatief man!cool hoor!
Neequote:
Zo vertel jij hem even waar het op staat! Jij laat je de mening niet opleggen he, sterk individu?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:42 schreef 1969 het volgende:
[..]
Volg jouw al langer en vind je nog steeds een grote lul, een hele grote die een mening van andere ondergeschikt vind, echt man wat ben jij een loser, maar dat heb je al vaker gelezen heb ik gezien.
Wie is hier nou de loser? Maak eens wat lol in het leven en wees niet zo bang om 'een schaap' te zijn... Het lijkt wel een complex bij jou om niet mee te willen doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:42 schreef 1969 het volgende:
[..]
Volg jouw al langer en vind je nog steeds een grote lul, een hele grote die een mening van andere ondergeschikt vind, echt man wat ben jij een loser, maar dat heb je al vaker gelezen heb ik gezien.
quote:
Zo'n 60 jaar geleden wisten we tenminste nog hoe we 'Nederlanders' als jou aan moesten pakken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef Peanuty het volgende:
Dat oranje team met al die arrogante gezichten mogen van mij part de stront in.
![]()
![]()
Ow, toch niet helemaal *-1 dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef trovey het volgende:
[..]
en niets tegen jou hoor maar ik heb echt niets met voetbal en het "oranjegevoel"wat daarbij hoort.
Leven en laten leven.
Dus...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo'n 60 jaar geleden wisten we tenminste nog hoe we mensen als jou aan moesten pakken.
Oh leuk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo'n 60 jaar geleden wisten we tenminste nog hoe we mensen als jou aan moesten pakken.
Het is goed met je.quote:
Da is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is goed met je.Ik blijf het voetbal vermijden en al zeker die oranjegekte die er blijkbaar bij moet horen want dat is nog erger dan het voetbal.
Natuurlijk meneer, en de tijd van vriendinnen ben ik al lang ontgroeid hoor, zorg jij zelf nu eerst maar dat je ontmaagd wordt, dan praten we verder. Zolang die puisten nog niet uitgezogen zijn door een lekker wijf valt er met jouw geen zinnig woord te praten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie is hier nou de loser? Maak eens wat lol in het leven en wees niet zo bang om 'een schaap' te zijn... Het lijkt wel een complex bij jou om niet mee te willen doen.
Zo krijg je nooit een vriendin natuurlijk.
en toch je naam in oranje he autistische antirook maffioosquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
Slowakije![]()
![]()
Wtf doe je hier dan nog op een jongerenforum als je al getrouwd bent?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:55 schreef 1969 het volgende:
[..]
Natuurlijk meneer, en de tijd van vriendinnen ben ik al lang ontgroeid hoor, zorg jij zelf nu eerst maar dat je ontmaagd wordt, dan praten we verder, zolang die puisten nog niet uitgezogen zijn door een lekker wijf valt er met jouw geen zinnig woord te praten.
Ik voel me nog heel jong.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wtf doe je hier dan nog op een jongerenforum als je al getrouwd bent?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik getrouwd ben, en wie zegt dat ik oud ben, ik ben kleuter gedrag ontgroeid toen ik 5 was.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja was een beetje teveel informatie voor deze meneer, gaat hem niks aan achteraf, deze man zegt maar wat, wil ik liever niet in meegaan, alhoewel het wel verleidelijk is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef infp2009 het volgende:
En de discussie heeft weer een nieuw niveau bereikt.
*popcorn erbij
edit: hey, net stond er iets heel stoers hierboven over dat je ontmaagd was op je weet ik het'ste en nu 22 bent en blabla...
Bang om een schaap te zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef Ritmo het volgende:Wie is hier nou de loser? Maak eens wat lol in het leven en wees niet zo bang om 'een schaap' te zijn... Het lijkt wel een complex bij jou om niet mee te willen doen.
Zo krijg je nooit een vriendin natuurlijk.
Uh, je zegt zelf dat je het tijdperk vriendin al voorbij bent?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:03 schreef 1969 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik getrouwd ben, en wie zegt dat ik oud ben, ik ben kleuter gedrag ontgroeid toen ik 5 was.![]()
![]()
Goede zinsbouw, goed te lezen, want komma's zijn natuurlijk veel beter dan punten, en nieuwe zinnen, en ik ben zo stoer dat ik mensen ga pakken op een zwakke kant van de sociale maatschappij, namelijk maagdelijkheid bij jongens, ook al weet je het niet, nogmaals goede zin, je bent de kleutertijd echt ontgroeidquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:10 schreef 1969 het volgende:
[..]
Ja was een beetje teveel informatie voor deze meneer, gaat hem niks aan achteraf, deze man zegt maar wat, wil ik liever niet in meegaan, alhoewel het wel verleidelijk is.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:19 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Goede zinsbouw, goed te lezen, want komma's zijn natuurlijk veel beter dan punten, en nieuwe zinnen, en ik ben zo stoer dat ik mensen ga pakken op een zwakke kant van de sociale maatschappij, namelijk maagdelijkheid bij jongens, ook al weet je het niet, nogmaals goede zin, je bent de kleutertijd echt ontgroeid
De zwakkere der samenleving zitten altijd in de grootste kudde. Helpt hun overleven, anders redden ze het niet. De zgn gesubsidieerde schaapjes, de lammetjes eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:28 schreef Ugjerke het volgende:
1969 is gewoon een schaap van een kleinere kudde.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:36 schreef 1969 het volgende:
[..]
De zwakkere der samenleving zitten altijd in de grootste kudde. Helpt hun overleven, anders redden ze het niet. De zgn gesubsidieerde schaapjes, de lammetjes eigenlijk.
Heb het niet over verstoten schaapjes heb het over de echte bokken die hun eigen ding doen, niet dat zwakke schaapje wat jij bent uiteraard met een oranje ruggetje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja hoor.De verstoten schaapjes zijn natuurlijk het sterkst.
Die eigenwijze schapen worden gegrepen door de wolf, terwijl de grote groep elkaar allang gewaarschuwd heeft.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef 1969 het volgende:
[..]
Heb het niet over verstoten schaapjes heb het over de echte bokken die hun eigen ding doen, niet dat zwakke schaapje wat jij bent uiteraard met een oranje ruggetje.
Liever de wolf dan voetbal zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:47 schreef Ritmo het volgende:
Die eigenwijze schapen worden gegrepen door de wolf, terwijl de grote groep elkaar allang gewaarschuwd heeft.
Je blijft het over schaapjes hebben, daar heb ik het niet over, schaapjes moeten baren en zwak en lief voor de lammetjes wezen met hun gekleurde(oranje) kontjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die eigenwijze schapen worden gegrepen door de wolf, terwijl de grote groep elkaar allang gewaarschuwd heeft.
Deporteren naar Noord-Korea ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:53 schreef Ketchupknul het volgende:
Terechte klacht, die figuren moeten eeuwig branden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:13 schreef Heremeteit het volgende:
Dus omdat ik de pech heb dat ik een Nederlands paspoort heb, moet ik me aansluiten bij die oranje gekte? Ik hoop al tijden op een grote vloedgolf die een einde maakt aan dat achterlijke polderlandje en met name zijn inwoners dus waarom het elftal steunen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus omdat ik de pech heb dat ik een Nederlands paspoort heb, moet ik me aansluiten bij die oranje gekte? Ik hoop al tijden op een grote vloedgolf die een einde maakt aan dat achterlijke polderlandje en met name zijn inwoners dus waarom het elftal steunen?Niemand houdt je tegen dat paspoort in te leveren mislukte kutpauper. Nog sneuer dan je uitspraken is het feit dat je in een land woont dat je verafschuwt en de inwoners veracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga lekker in je polsen snijden emo.
Dus omdat ik de pech heb dat ik een Nederlands paspoort heb, moet ik me aansluiten bij die oranje gekte? Ik hoop al tijden op een grote vloedgolf die een einde maakt aan dat achterlijke polderlandje en met name zijn inwoners dus waarom het elftal steunen?Doodsverwensing van een heel land, TR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
AIVD is ook op de hoogte.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:21 schreef Splutje het volgende:
[..]
Doodsverwensing van een heel land, TR.
nietesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
Mooi, ik heb het topic doorgestuurd naar Interpol
Ik hoop dat jij verliest, van het leven. Groetjens!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:15 schreef Genius-F het volgende:
Er zijn dus mensen die hopen dat Nederland verliest, omdat zijzelf niets met voetbal hebben. Ik en andere normale mensen hopen dat het eigen land het in welke sport dan ook goed doen.
Klacht: Autisten die hopen dat Nederland eruit vliegt.
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:34 schreef Terecht het volgende:
Vaak zijn het lieden die doodsbang zijn dat Nederland misschien wel gaat verliezen en emotioneel niet stabiel genoeg zijn om daar mee om te gaan. Dus beelden ze zichzelf in dat Nederland er toch wel uit zal vliegen en houden ze zichzelf voor dat ze zelfs die wens koesteren. Zo valt het immers altijd mee. Verliest Oranje dan waren zij emotioneel voorbereid en hadden zij het spel zogenaamd scherp doorzien, wint Nederland het WK dan is het een gelukkige meevaller zijn ze van binnen als een kind zo blij (naar buiten niet natuurlijk - sterk en onverschillig blijven!). Het zijn dezelfde lieden die tegen hun omgeving jammeren hoe een lelijke rotkop ze wel niet hebben in de hoop complimenteuze opmerkingen op te vissen. Gegen die mauer met deze zwakkelingen zeg ik je.
quote:
Je bent een vrouwmens dus instabiel, je traanbuis wordt al vochtig als Oranje het veld betreedt. Tevens:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Het interesseert me totaal niet of Nederland wint of niet, ze mogen winnen, ze mogen verliezen, het is me om het even. Laat daar je kunsten maar eens op los psycholoog in de dop.
Ik zou je adviseren om vooral niet psychologie te gaan studeren.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:47 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bent een vrouwmens dus instabiel, je traanbuis wordt al vochtig als Oranje het veld betreedt. Tevens:
[ afbeelding ]
Q.E.D.
Deze pet staat je niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zou je adviseren om vooral niet psychologie te gaan studeren.![]()
Je bent gewoon doodsbenauwd van dat smoeltje van je.quote:Leuke foto hè, toch een foto in de fobo en ik blijf anoniem![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
Deze pet staat je niet.
[..]
Je bent gewoon doodsbenauwd van dat smoeltje van je.
Wereld kampioen, nee. Wereldkampioen misschien wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:01 schreef GoodGawd het volgende:
Mensen die denken dat Nederland wereld kampioen wordt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen dat paspoort in te leveren mislukte kutpauper. Nog sneuer dan je uitspraken is het feit dat je in een land woont dat je verafschuwt en de inwoners veracht.
Ga lekker in je polsen snijden emo.
Je hebt volkomen gelijk. Ik ben zelfs zo doodsbang voor een eventueel verlies van Oranje dat ik geen regulier voetbal kijk in de angst dat ik een goede speler zou kunnen zien die in het nationaal elftal komt en ik niet wil dat mijn hoop weer gaat stijgen dat Nederland een kans zou kunnen maken bij een internationale wedstrijd. Voor de zekerheid blokkeer ik dus alles wat met voetbal te maken heeft. Dan kijk ik liever tennis want daar spelen Nederlanders toch nauwelijks een rol in. Of hockey, maar dat is voor de dames in hockeyrokjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:34 schreef Terecht het volgende:
Vaak zijn het lieden die doodsbang zijn dat Nederland misschien wel gaat verliezen en emotioneel niet stabiel genoeg zijn om daar mee om te gaan. Dus beelden ze zichzelf in dat Nederland er toch wel uit zal vliegen en houden ze zichzelf voor dat ze zelfs die wens koesteren. Zo valt het immers altijd mee. Verliest Oranje dan waren zij emotioneel voorbereid en hadden zij het spel zogenaamd scherp doorzien, wint Nederland het WK dan is het een gelukkige meevaller zijn ze van binnen als een kind zo blij (naar buiten niet natuurlijk - sterk en onverschillig blijven!). Het zijn dezelfde lieden die tegen hun omgeving jammeren hoe een lelijke rotkop ze wel niet hebben in de hoop complimenteuze opmerkingen op te vissen. Gegen die mauer met deze zwakkelingen zeg ik je.
Mensen die denken dat Nederland een redelijke kans heeftquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:34 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Wereld kampioen, nee. Wereldkampioen misschien wel.![]()
En denken? Nee niet echt, maar mag het daarom toch wel hopen? En ze hebben ook een redelijke kans.
Waarom heb je dan een oranje tag, faalnicht? Om net zoals in je leven alleen maar teleurgesteld te worden?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:50 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Nederland een redelijke kans heeft
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:36 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij verliest, van het leven. Groetjens!
Ik ben een realist. Al hoop ik nog wel op de verwaarloos kleinbare kans dat NL kampioen wordt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:17 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een oranje tag, faalnicht? Om net zoals in je leven alleen maar teleurgesteld te worden?
bron?..quote:Op maandag 28 juni 2010 23:46 schreef Peanuty het volgende:
Ik wil dat Nederland gewoon verliest, al dat arrogantie van het team. Zelf de Duitsers zeggen het zelf, ze spelen niet met passie maar gewoon zakelijk/arrogant.
Brazilië![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:46 schreef Peanuty het volgende:
Ik wil dat Nederland gewoon verliest, al dat arrogantie van het team. Zelf de Duitsers zeggen het zelf, ze spelen niet met passie maar gewoon zakelijk/arrogant.
Brazilië![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Met traag spelen win je juist van dit soort dynamische teams
Het bovenstaande heeft René van de Gijp en Johan Derksen gister bevestigdquote:Op maandag 28 juni 2010 10:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als de tegenstander de bal heeft ben je natuurlijk de haas (dan zou je om moeten schakelen op snel spel) maar als het eigen team de bal heeft dan moet je juist rustig spelen zodat de snelle teamspelers van de tegenstander stressen. Zo houd je de rust in je eigen team en is het makkelijker om hun te verassen
'IK HAAT ORANJE' en dan 'Oranjefan' erachter.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:47 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag gaan oranje naar huis ja!
Ja gvd, die kreeg ik gewoon.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'IK HAAT ORANJE' en dan 'Oranjefan' erachter.Flikker op kut-troll.
Wie zegt dat ik een Nederlander ben?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Da's nog erger: Nederlanders die voor duitsland zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:48 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja gvd, die kreeg ik gewoon.
Had er niet om gevraagd!
[..]
Wie zegt dat ik een Nederlander ben?
Ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:48 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja gvd, die kreeg ik gewoon.
Had er niet om gevraagd!
[..]
Wie zegt dat ik een Nederlander ben?
Wat doe je in dan dit topic? Je voldoet niet eens aan het signalement.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:51 schreef Kridje het volgende:
Is het dan zo erg als het me gewoon koud laat? Ben ik dan meteen een NSB'er? Doe niet zo fucking zielig en laat mensen lekker zelf bepalen of ze wel/niet willen kijken.
Ik hoop ook niet dat NL eruit gaat, of dat ze erin blijven, ik loop ook geen voetbal fans te narren, ik vindt het gewoon niet interesannt.
lijkt mij een aandachtshoerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:56 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wat doe je in dan dit topic? Je voldoet niet eens aan het signalement.
quote:
Doe eens weghobbelen uit dit topic met je kadaver.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:06 schreef Kridje het volgende:
[..]
KIJK MIJ KIJK MIJ IK WIL AANDACHT![]()
Nee, ik voelde me aangesproken doordat eerder comments waar mensen ongevoeligheid tegenover winst/verlies van NL lieten blijken meteen NSB'ers waren.
owja en, AANDACHT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Doe eens weghobbelen uit dit topic met je kadaver.
mensen die de term NSB'er lukraak gebruiken weten niet eens wat het betekend. Gewoon negeren die garnalen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:06 schreef Kridje het volgende:
[..]
KIJK MIJ KIJK MIJ IK WIL AANDACHT![]()
Nee, ik voelde me aangesproken doordat eerder comments waar mensen ongevoeligheid tegenover winst/verlies van NL lieten blijken meteen NSB'ers waren.
owja en, AANDACHT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo'n 60 jaar geleden wisten we tenminste nog hoe we 'Nederlanders' als jou aan moesten pakken.
NAPALM!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef Ziggurat het volgende:
Voetbalsupporters/liefhebbers die mensen bedreigen die niet van voetbal houden.
oplossing: in de Arena verzamelen met een fosforbom erop. Graag op tv uitzenden en herhalen.
Goed idee, kunnen ze daarna een knap stadion neerzettenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef Ziggurat het volgende:
oplossing: in de Arena verzamelen met een fosforbom erop. Graag op tv uitzenden en herhalen.
Nee, jij bent geen NSB'er. Je bent gewoon saai.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:51 schreef Kridje het volgende:
Is het dan zo erg als het me gewoon koud laat? Ben ik dan meteen een NSB'er? Doe niet zo fucking zielig en laat mensen lekker zelf bepalen of ze wel/niet willen kijken.
Ik hoop ook niet dat NL eruit gaat, of dat ze erin blijven, ik loop ook geen voetbal fans te narren, ik vindt het gewoon niet interesannt.
Hahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef Ziggurat het volgende:
Omdat ze niet durven. Voetballiefhebbers zijn nogal gewelddadig namelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Ritmo het volgende:
Het percentage anti-voetbal autisten is op FOK! toch wel enorm, erg vreemd. Met name in KLB... Waar komen die zonderlingen vandaan? Buiten spreek je ze nooit...
Hij zei buiten en KLB in 1 zin...quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Ritmo het volgende:
Het percentage anti-voetbal autisten is op FOK! toch wel enorm, erg vreemd. Met name in KLB... Waar komen die zonderlingen vandaan? Buiten spreek je ze nooit...
Ja, alle 14 miljoen mensen die naar Oranje kijken zijn gevaarlijke hooligans dus begrijpelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Omdat ze niet durven. Voetballiefhebbers zijn nogal gewelddadig namelijk.
Laatste tijd vrij veel relletjes met oranjesupporters helaas.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, alle 14 miljoen mensen die naar Oranje kijken zijn gevaarlijke hooligans dus begrijpelijk.
Jep. Een groot gedeelte van die mensen kijken alleen naar Oranje omdat ze bang zijn voor rellen als Nederland verliest...quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, alle 14 miljoen mensen die naar Oranje kijken zijn gevaarlijke hooligans dus begrijpelijk.
Dat is toch niet zo vreemd? Heel Nederland kijkt, dan zitten er helaas altijd een klein percentage debielen bij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:33 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Laatste tijd vrij veel relletjes met oranjesupporters helaas.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:36 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Jep. Een groot gedeelte van die mensen kijken alleen naar Oranje omdat ze bang zijn voor rellen als Nederland verliest...
Precies! Gelukkig gaat niet iedere debiel rellen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:39 schreef Ritmo het volgende:
Dat is toch niet zo vreemd? Heel Nederland kijkt, dan zitten er helaas altijd een klein flink percentage debielen bij.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies! Gelukkig gaat niet iedere debiel rellen!
Maar autisten hoeven niet debiel te zijn... Sterker, die hebben gemiddeld een hogere intelligentie volgens mij!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:50 schreef Ritmo het volgende:![]()
Ik vind autisten die zich gaan afzonderen en niet kijken veel ergere debielen.
Ik vind het altijd zo zielig als oude mannen met oranje petjes alleen voor de tv zitten met een vlaggetje in de hand..quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar autisten hoeven niet debiel te zijn... Sterker, die hebben gemiddeld een hogere intelligentie volgens mij!
Ik vind het ook leuker om met veel mensen om me heen te kijken!
Voetbal is voor homo'squote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:15 schreef Genius-F het volgende:
Er zijn dus mensen die hopen dat Nederland verliest, omdat zijzelf niets met voetbal hebben. Ik en andere normale mensen hopen dat het eigen land het in welke sport dan ook goed doen.
Klacht: Autisten die hopen dat Nederland eruit vliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |