quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
dat ze er maar snel uit mogen liggen...
Slowakije![]()
![]()
Wat een frustratie. Jij was zeker het jochie dat op de basisschool zielig in zijn eentje op het schoolplein zat terwijl de normale jongens aan het voetballen waren?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
Slowakije![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef fathank het volgende:
Terechte klacht.
Behalve als die mensen op een woonboot wonen in Amsterdam.
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef fathank het volgende:
Terechte klacht.
Behalve als die mensen op een woonboot wonen in Amsterdam.
Je kent de beelden niet van de huldiging in '88?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:25 schreef 1969 het volgende:
Serieus, mensen die denken dat het hele leven uit voetbal bestaat, kuddedier, zal mij zo aan mijn reet roesten of ze nu wel of niet winnen/verliezen, echt. Anders ga je je even lekker druk lopen maken om dat.![]()
Jennen is onnodig, maar er zijn mensen die voetbal leuk vinden en er zijn er ook die vinden van niet, de laatste moeten dan maar meegaan in dat oranje shit gedoe? Wat een onzin. Mensen laten zich toch helemaal gek maken, is het niet met Sinterklaas, of Kerstmis, Vaderdag, Moederdag is het wel met voetbal, spullen, en een mooiere auto als de buurman, mensen denk toch eens na, stelletje schapen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:28 schreef Paxcon het volgende:
Terechte klacht. Ik erger me verschrikkelijk aan dat soort mensen die het leuk vinden om voetbalfans te jennen..
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:37 schreef 1969 het volgende:
[..]
Jennen is onnodig, maar er zijn mensen die voetbal leuk vinden en er zijn er ook die vinden van niet, de laatste moeten dan maar meegaan in dat oranje shit gedoe?
Oeh, wat ben jij lekker alternatief man!quote:Mensen laten zich toch helemaal gek maken, is het niet met Sinterklaas, of Kerstmis, Vaderdag, Moederdag is het wel met voetbal, spullen, en een mooiere auto als de buurman, mensen denk toch eens na, stelletje schapen.
Deze jongeman gaat zijn virtuele vriendjes even aanspreken, hoe zielig kun je wezen.quote:
quote:
Volg jouw al langer en vind je nog steeds een grote lul, een hele grote die een mening van andere ondergeschikt vind, echt man wat ben jij een loser, maar dat heb je al vaker gelezen heb ik gezien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Oeh, wat ben jij lekker alternatief man!cool hoor!
Neequote:
Zo vertel jij hem even waar het op staat! Jij laat je de mening niet opleggen he, sterk individu?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:42 schreef 1969 het volgende:
[..]
Volg jouw al langer en vind je nog steeds een grote lul, een hele grote die een mening van andere ondergeschikt vind, echt man wat ben jij een loser, maar dat heb je al vaker gelezen heb ik gezien.
Wie is hier nou de loser? Maak eens wat lol in het leven en wees niet zo bang om 'een schaap' te zijn... Het lijkt wel een complex bij jou om niet mee te willen doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:42 schreef 1969 het volgende:
[..]
Volg jouw al langer en vind je nog steeds een grote lul, een hele grote die een mening van andere ondergeschikt vind, echt man wat ben jij een loser, maar dat heb je al vaker gelezen heb ik gezien.
quote:
Zo'n 60 jaar geleden wisten we tenminste nog hoe we 'Nederlanders' als jou aan moesten pakken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef Peanuty het volgende:
Dat oranje team met al die arrogante gezichten mogen van mij part de stront in.
![]()
![]()
Ow, toch niet helemaal *-1 dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef trovey het volgende:
[..]
en niets tegen jou hoor maar ik heb echt niets met voetbal en het "oranjegevoel"wat daarbij hoort.
Leven en laten leven.
Dus...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo'n 60 jaar geleden wisten we tenminste nog hoe we mensen als jou aan moesten pakken.
Oh leuk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo'n 60 jaar geleden wisten we tenminste nog hoe we mensen als jou aan moesten pakken.
Het is goed met je.quote:
Da is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is goed met je.Ik blijf het voetbal vermijden en al zeker die oranjegekte die er blijkbaar bij moet horen want dat is nog erger dan het voetbal.
Natuurlijk meneer, en de tijd van vriendinnen ben ik al lang ontgroeid hoor, zorg jij zelf nu eerst maar dat je ontmaagd wordt, dan praten we verder. Zolang die puisten nog niet uitgezogen zijn door een lekker wijf valt er met jouw geen zinnig woord te praten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie is hier nou de loser? Maak eens wat lol in het leven en wees niet zo bang om 'een schaap' te zijn... Het lijkt wel een complex bij jou om niet mee te willen doen.
Zo krijg je nooit een vriendin natuurlijk.
en toch je naam in oranje he autistische antirook maffioosquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
Slowakije![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |