abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83308902
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:53 schreef Ketchupknul het volgende:
Terechte klacht, die figuren moeten eeuwig branden.
Deporteren naar Noord-Korea ofzo
  zaterdag 26 juni 2010 @ 01:13:19 #77
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_83314380
Dus omdat ik de pech heb dat ik een Nederlands paspoort heb, moet ik me aansluiten bij die oranje gekte? Ik hoop al tijden op een grote vloedgolf die een einde maakt aan dat achterlijke polderlandje en met name zijn inwoners dus waarom het elftal steunen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83321215
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 01:13 schreef Heremeteit het volgende:
Dus omdat ik de pech heb dat ik een Nederlands paspoort heb, moet ik me aansluiten bij die oranje gekte? Ik hoop al tijden op een grote vloedgolf die een einde maakt aan dat achterlijke polderlandje en met name zijn inwoners dus waarom het elftal steunen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83321372
quote:
SPOILER
Niemand houdt je tegen dat paspoort in te leveren mislukte kutpauper. Nog sneuer dan je uitspraken is het feit dat je in een land woont dat je verafschuwt en de inwoners veracht.

Ga lekker in je polsen snijden emo.
pi_83321434
quote:
SPOILER
Doodsverwensing van een heel land, TR.
Eens met wat hierboven staat
pi_83321465
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:21 schreef Splutje het volgende:

[..]

Doodsverwensing van een heel land, TR.
AIVD is ook op de hoogte.
pi_83321517
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:22 schreef Rectum het volgende:

[..]

AIVD is ook op de hoogte.
Mooi, ik heb het topic doorgestuurd naar Interpol
Eens met wat hierboven staat
pi_83321652
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:24 schreef Splutje het volgende:

[..]

Mooi, ik heb het topic doorgestuurd naar Interpol
nietes
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:34:26 #84
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83321763
Vaak zijn het lieden die doodsbang zijn dat Nederland misschien wel gaat verliezen en emotioneel niet stabiel genoeg zijn om daar mee om te gaan. Dus beelden ze zichzelf in dat Nederland er toch wel uit zal vliegen en houden ze zichzelf voor dat ze zelfs die wens koesteren. Zo valt het immers altijd mee. Verliest Oranje dan waren zij emotioneel voorbereid en hadden zij het spel zogenaamd scherp doorzien, wint Nederland het WK dan is het een gelukkige meevaller zijn ze van binnen als een kind zo blij (naar buiten niet natuurlijk - sterk en onverschillig blijven!). Het zijn dezelfde lieden die tegen hun omgeving jammeren hoe een lelijke rotkop ze wel niet hebben in de hoop complimenteuze opmerkingen op te vissen. Gegen die mauer met deze zwakkelingen zeg ik je.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:36:46 #85
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_83321828
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:15 schreef Genius-F het volgende:
Er zijn dus mensen die hopen dat Nederland verliest, omdat zijzelf niets met voetbal hebben. Ik en andere normale mensen hopen dat het eigen land het in welke sport dan ook goed doen.

Klacht: Autisten die hopen dat Nederland eruit vliegt.
Ik hoop dat jij verliest, van het leven. Groetjens!
pi_83321833
Ik ben oranje.
pi_83321874
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:36 schreef twoarmedman het volgende:
Ik ben oranje.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_83321919
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:34 schreef Terecht het volgende:
Vaak zijn het lieden die doodsbang zijn dat Nederland misschien wel gaat verliezen en emotioneel niet stabiel genoeg zijn om daar mee om te gaan. Dus beelden ze zichzelf in dat Nederland er toch wel uit zal vliegen en houden ze zichzelf voor dat ze zelfs die wens koesteren. Zo valt het immers altijd mee. Verliest Oranje dan waren zij emotioneel voorbereid en hadden zij het spel zogenaamd scherp doorzien, wint Nederland het WK dan is het een gelukkige meevaller zijn ze van binnen als een kind zo blij (naar buiten niet natuurlijk - sterk en onverschillig blijven!). Het zijn dezelfde lieden die tegen hun omgeving jammeren hoe een lelijke rotkop ze wel niet hebben in de hoop complimenteuze opmerkingen op te vissen. Gegen die mauer met deze zwakkelingen zeg ik je.
onze selfmade psycholoog.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:41:39 #89
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83321949
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:40 schreef trovey het volgende:

[..]

onze selfmade psycholoog.
Je voelt je aangesproken, hmm?
pi_83321980
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:41 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je voelt je aangesproken, hmm?

Het interesseert me totaal niet of Nederland wint of niet, ze mogen winnen, ze mogen verliezen, het is me om het even. Laat daar je kunsten maar eens op los psycholoog in de dop.
Optimist tot in de kist
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:47:48 #91
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83322085
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:43 schreef trovey het volgende:

[..]

Het interesseert me totaal niet of Nederland wint of niet, ze mogen winnen, ze mogen verliezen, het is me om het even. Laat daar je kunsten maar eens op los psycholoog in de dop.
Je bent een vrouwmens dus instabiel, je traanbuis wordt al vochtig als Oranje het veld betreedt. Tevens:

Q.E.D.
pi_83322124
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:47 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je bent een vrouwmens dus instabiel, je traanbuis wordt al vochtig als Oranje het veld betreedt. Tevens:

[ afbeelding ]

Q.E.D.
Ik zou je adviseren om vooral niet psychologie te gaan studeren.

Leuke foto hè, toch een foto in de fobo en ik blijf anoniem

[ Bericht 11% gewijzigd door trovey op 26-06-2010 12:55:40 ]
Optimist tot in de kist
pi_83322253
Dat mensen niks hebben met die debiele oranjegekte en met de gemiddelde, SBS en RTL kijkende, Nederlander kan ik nog begrijpen, maar hopen dat Nederland verliest gaat zelfs mij te ver, ook al heb ik met drie kwart van de spelers in het nationale elftal helemaal niks.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:01:36 #94
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83322474
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:49 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik zou je adviseren om vooral niet psychologie te gaan studeren.
Deze pet staat je niet.
quote:
Leuke foto hè, toch een foto in de fobo en ik blijf anoniem
Je bent gewoon doodsbenauwd van dat smoeltje van je.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:01:38 #95
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_83322475
Mensen die denken dat Nederland wereld kampioen wordt.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_83322514
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 13:01 schreef Terecht het volgende:

[..]

Deze pet staat je niet.
[..]

Je bent gewoon doodsbenauwd van dat smoeltje van je.
, je zou je patienten niet beter kunnen maken maar ze zouden wel met je kunnen lachen.
Optimist tot in de kist
pi_83323588
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 13:01 schreef GoodGawd het volgende:
Mensen die denken dat Nederland wereld kampioen wordt.
Wereld kampioen, nee. Wereldkampioen misschien wel.

En denken? Nee niet echt, maar mag het daarom toch wel hopen? En ze hebben ook een redelijke kans.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:57:13 #98
308481 Ketchupknul
Harder dan karton.
pi_83324242
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Niemand houdt je tegen dat paspoort in te leveren mislukte kutpauper. Nog sneuer dan je uitspraken is het feit dat je in een land woont dat je verafschuwt en de inwoners veracht.

Ga lekker in je polsen snijden emo.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 14:02:39 #99
13250 Lod
Sapere aude!
pi_83324423
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:34 schreef Terecht het volgende:
Je hebt volkomen gelijk. Ik ben zelfs zo doodsbang voor een eventueel verlies van Oranje dat ik geen regulier voetbal kijk in de angst dat ik een goede speler zou kunnen zien die in het nationaal elftal komt en ik niet wil dat mijn hoop weer gaat stijgen dat Nederland een kans zou kunnen maken bij een internationale wedstrijd. Voor de zekerheid blokkeer ik dus alles wat met voetbal te maken heeft. Dan kijk ik liever tennis want daar spelen Nederlanders toch nauwelijks een rol in. Of hockey, maar dat is voor de dames in hockeyrokjes natuurlijk.
GNU Terry Pratchett
  zaterdag 26 juni 2010 @ 14:50:19 #100
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_83325822
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 13:34 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Wereld kampioen, nee. Wereldkampioen misschien wel.

En denken? Nee niet echt, maar mag het daarom toch wel hopen? En ze hebben ook een redelijke kans.
Mensen die denken dat Nederland een redelijke kans heeft
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')