Waarom heb je dan een oranje tag, faalnicht? Om net zoals in je leven alleen maar teleurgesteld te worden?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:50 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Nederland een redelijke kans heeft
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:36 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij verliest, van het leven. Groetjens!
Ik ben een realist. Al hoop ik nog wel op de verwaarloos kleinbare kans dat NL kampioen wordt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:17 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een oranje tag, faalnicht? Om net zoals in je leven alleen maar teleurgesteld te worden?
bron?..quote:Op maandag 28 juni 2010 23:46 schreef Peanuty het volgende:
Ik wil dat Nederland gewoon verliest, al dat arrogantie van het team. Zelf de Duitsers zeggen het zelf, ze spelen niet met passie maar gewoon zakelijk/arrogant.
Brazilië![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:46 schreef Peanuty het volgende:
Ik wil dat Nederland gewoon verliest, al dat arrogantie van het team. Zelf de Duitsers zeggen het zelf, ze spelen niet met passie maar gewoon zakelijk/arrogant.
Brazilië![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Met traag spelen win je juist van dit soort dynamische teams
Het bovenstaande heeft René van de Gijp en Johan Derksen gister bevestigdquote:Op maandag 28 juni 2010 10:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als de tegenstander de bal heeft ben je natuurlijk de haas (dan zou je om moeten schakelen op snel spel) maar als het eigen team de bal heeft dan moet je juist rustig spelen zodat de snelle teamspelers van de tegenstander stressen. Zo houd je de rust in je eigen team en is het makkelijker om hun te verassen
'IK HAAT ORANJE' en dan 'Oranjefan' erachter.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:47 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag gaan oranje naar huis ja!
Ja gvd, die kreeg ik gewoon.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'IK HAAT ORANJE' en dan 'Oranjefan' erachter.Flikker op kut-troll.
Wie zegt dat ik een Nederlander ben?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Da's nog erger: Nederlanders die voor duitsland zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:48 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja gvd, die kreeg ik gewoon.
Had er niet om gevraagd!
[..]
Wie zegt dat ik een Nederlander ben?
Ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:48 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja gvd, die kreeg ik gewoon.
Had er niet om gevraagd!
[..]
Wie zegt dat ik een Nederlander ben?
Wat doe je in dan dit topic? Je voldoet niet eens aan het signalement.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:51 schreef Kridje het volgende:
Is het dan zo erg als het me gewoon koud laat? Ben ik dan meteen een NSB'er? Doe niet zo fucking zielig en laat mensen lekker zelf bepalen of ze wel/niet willen kijken.
Ik hoop ook niet dat NL eruit gaat, of dat ze erin blijven, ik loop ook geen voetbal fans te narren, ik vindt het gewoon niet interesannt.
lijkt mij een aandachtshoerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:56 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wat doe je in dan dit topic? Je voldoet niet eens aan het signalement.
quote:
Doe eens weghobbelen uit dit topic met je kadaver.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:06 schreef Kridje het volgende:
[..]
KIJK MIJ KIJK MIJ IK WIL AANDACHT![]()
Nee, ik voelde me aangesproken doordat eerder comments waar mensen ongevoeligheid tegenover winst/verlies van NL lieten blijken meteen NSB'ers waren.
owja en, AANDACHT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Doe eens weghobbelen uit dit topic met je kadaver.
mensen die de term NSB'er lukraak gebruiken weten niet eens wat het betekend. Gewoon negeren die garnalen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:06 schreef Kridje het volgende:
[..]
KIJK MIJ KIJK MIJ IK WIL AANDACHT![]()
Nee, ik voelde me aangesproken doordat eerder comments waar mensen ongevoeligheid tegenover winst/verlies van NL lieten blijken meteen NSB'ers waren.
owja en, AANDACHT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo'n 60 jaar geleden wisten we tenminste nog hoe we 'Nederlanders' als jou aan moesten pakken.
NAPALM!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef Ziggurat het volgende:
Voetbalsupporters/liefhebbers die mensen bedreigen die niet van voetbal houden.
oplossing: in de Arena verzamelen met een fosforbom erop. Graag op tv uitzenden en herhalen.
Goed idee, kunnen ze daarna een knap stadion neerzettenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef Ziggurat het volgende:
oplossing: in de Arena verzamelen met een fosforbom erop. Graag op tv uitzenden en herhalen.
Nee, jij bent geen NSB'er. Je bent gewoon saai.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:51 schreef Kridje het volgende:
Is het dan zo erg als het me gewoon koud laat? Ben ik dan meteen een NSB'er? Doe niet zo fucking zielig en laat mensen lekker zelf bepalen of ze wel/niet willen kijken.
Ik hoop ook niet dat NL eruit gaat, of dat ze erin blijven, ik loop ook geen voetbal fans te narren, ik vindt het gewoon niet interesannt.
Hahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef Ziggurat het volgende:
Omdat ze niet durven. Voetballiefhebbers zijn nogal gewelddadig namelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Ritmo het volgende:
Het percentage anti-voetbal autisten is op FOK! toch wel enorm, erg vreemd. Met name in KLB... Waar komen die zonderlingen vandaan? Buiten spreek je ze nooit...
Hij zei buiten en KLB in 1 zin...quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Ritmo het volgende:
Het percentage anti-voetbal autisten is op FOK! toch wel enorm, erg vreemd. Met name in KLB... Waar komen die zonderlingen vandaan? Buiten spreek je ze nooit...
Ja, alle 14 miljoen mensen die naar Oranje kijken zijn gevaarlijke hooligans dus begrijpelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Omdat ze niet durven. Voetballiefhebbers zijn nogal gewelddadig namelijk.
Laatste tijd vrij veel relletjes met oranjesupporters helaas.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, alle 14 miljoen mensen die naar Oranje kijken zijn gevaarlijke hooligans dus begrijpelijk.
Jep. Een groot gedeelte van die mensen kijken alleen naar Oranje omdat ze bang zijn voor rellen als Nederland verliest...quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, alle 14 miljoen mensen die naar Oranje kijken zijn gevaarlijke hooligans dus begrijpelijk.
Dat is toch niet zo vreemd? Heel Nederland kijkt, dan zitten er helaas altijd een klein percentage debielen bij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:33 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Laatste tijd vrij veel relletjes met oranjesupporters helaas.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:36 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Jep. Een groot gedeelte van die mensen kijken alleen naar Oranje omdat ze bang zijn voor rellen als Nederland verliest...
Precies! Gelukkig gaat niet iedere debiel rellen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:39 schreef Ritmo het volgende:
Dat is toch niet zo vreemd? Heel Nederland kijkt, dan zitten er helaas altijd een klein flink percentage debielen bij.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies! Gelukkig gaat niet iedere debiel rellen!
Maar autisten hoeven niet debiel te zijn... Sterker, die hebben gemiddeld een hogere intelligentie volgens mij!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:50 schreef Ritmo het volgende:![]()
Ik vind autisten die zich gaan afzonderen en niet kijken veel ergere debielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |