Waarom heb je dan een oranje tag, faalnicht? Om net zoals in je leven alleen maar teleurgesteld te worden?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:50 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Nederland een redelijke kans heeft
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:36 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij verliest, van het leven. Groetjens!
Ik ben een realist. Al hoop ik nog wel op de verwaarloos kleinbare kans dat NL kampioen wordt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:17 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een oranje tag, faalnicht? Om net zoals in je leven alleen maar teleurgesteld te worden?
bron?..quote:Op maandag 28 juni 2010 23:46 schreef Peanuty het volgende:
Ik wil dat Nederland gewoon verliest, al dat arrogantie van het team. Zelf de Duitsers zeggen het zelf, ze spelen niet met passie maar gewoon zakelijk/arrogant.
Brazilië![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:46 schreef Peanuty het volgende:
Ik wil dat Nederland gewoon verliest, al dat arrogantie van het team. Zelf de Duitsers zeggen het zelf, ze spelen niet met passie maar gewoon zakelijk/arrogant.
Brazilië![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Met traag spelen win je juist van dit soort dynamische teams
Het bovenstaande heeft René van de Gijp en Johan Derksen gister bevestigdquote:Op maandag 28 juni 2010 10:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als de tegenstander de bal heeft ben je natuurlijk de haas (dan zou je om moeten schakelen op snel spel) maar als het eigen team de bal heeft dan moet je juist rustig spelen zodat de snelle teamspelers van de tegenstander stressen. Zo houd je de rust in je eigen team en is het makkelijker om hun te verassen
'IK HAAT ORANJE' en dan 'Oranjefan' erachter.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:47 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag gaan oranje naar huis ja!
Ja gvd, die kreeg ik gewoon.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'IK HAAT ORANJE' en dan 'Oranjefan' erachter.Flikker op kut-troll.
Wie zegt dat ik een Nederlander ben?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Da's nog erger: Nederlanders die voor duitsland zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:48 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja gvd, die kreeg ik gewoon.
Had er niet om gevraagd!
[..]
Wie zegt dat ik een Nederlander ben?
Ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:48 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja gvd, die kreeg ik gewoon.
Had er niet om gevraagd!
[..]
Wie zegt dat ik een Nederlander ben?
Wat doe je in dan dit topic? Je voldoet niet eens aan het signalement.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:51 schreef Kridje het volgende:
Is het dan zo erg als het me gewoon koud laat? Ben ik dan meteen een NSB'er? Doe niet zo fucking zielig en laat mensen lekker zelf bepalen of ze wel/niet willen kijken.
Ik hoop ook niet dat NL eruit gaat, of dat ze erin blijven, ik loop ook geen voetbal fans te narren, ik vindt het gewoon niet interesannt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |