Met die zelfde redenatie is Nederland de waterige drol van Duitsland.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar pak eens gewoon een atlas. En zoek eens het fantoombeen van Tsjechië op en dan Rusland.
Met traag spelen win je juist van dit soort dynamische teamsquote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je al gezien hoe traag wij spelen?
\quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Met traag spelen win je juist van dit soort dynamische teams
Hihi, wat dom van mij dat ik dat niet zag.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je citeert gewone grapjes, geen woordgrapjes.
Je moeder is een woordgrap!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:26 schreef Crutch het volgende:
Woordgrappen maken is een intelligente vorm van humor.
Vind je ze als gewone grapjes wel leukquote:Op maandag 28 juni 2010 10:27 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hihi, wat dom van mij dat ik dat niet zag.
Jij stoute rekel.
Als de tegenstander de bal heeft ben je natuurlijk de haas (dan zou je om moeten schakelen op snel spel) maar als het eigen team de bal heeft dan moet je juist rustig spelen zodat de snelle teamspelers van de tegenstander stressen. Zo houd je de rust in je eigen team en is het makkelijker om hun te verassenquote:
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef dikke_donder het volgende:
Nederland kan weinig doen tegen het hoge voetbal tempo van argentinie, spanje, portugal en brazilie. Nederland is teveel terughoudend op balbezit en minder van de snelle acties. alhoewel, de laatste wedstrijden kwam dat mede door de teams waartegen we moesten. misschien dat Marwijk andere plannen heeft tegen de potentiele WK kampioen elftallen.
ik verwacht (jammer genoeg) dat ze tegen 1 van de bovenstaande elftallen het onderspit delven
Enig idee hoe groot de kans is dat de tegenpartij balbezit krijgt? Nou? Theoretisch gezien ben je dan eigenlijk zo'n beetje de hele wedstrijd 'de haas'.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als de tegenstander de bal heeft ben je natuurlijk de haas (dan zou je om moeten schakelen op snel spel) maar als het eigen team de bal heeft dan moet je juist rustig spelen zodat de snelle teamspelers van de tegenstander stressen. Zo houd je de rust in je eigen team en is het makkelijker om hun te verassen
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
Maar nu hebben we Robben Robben is de belichaamde wederopstanding van de messias hij brengt verlossing aan ons allen iedere stap die hij zet is Pure Godness hij leidt ons naar het walhalla
Nee, pas na de kwartfinale.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:40 schreef Crutch het volgende:
Worden de gele kaarten na deze wedstrijd vergeven trouwens?
nee, na de kwartfinalequote:Op maandag 28 juni 2010 10:40 schreef Crutch het volgende:
Worden de gele kaarten na deze wedstrijd vergeven trouwens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |