Heb je we door tegen welk land we moetenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:18 schreef m0j0 het volgende:
we gaan lachen vanmiddag wanneer al die knurften hun oranje versiering van hun huis af gaan trekken.
Geen Wily Vandersteen-adept?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:18 schreef Pharkus het volgende:
haha Chocowakije, wat een grap, leuke woordspeling
Dat lachen kan je beter tot wat later bewaren.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:18 schreef m0j0 het volgende:
we gaan lachen vanmiddag wanneer al die knurften hun oranje versiering van hun huis af gaan trekken.
Messi? laat me niet lachenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef Crutch het volgende:
Ik vrees eigenlijk alleen voor Lionel Messi, maar goed da's Argentinië.
Verder redden we het makkelijk.
Sommige mensen weten echt niet wanneer ze moeten stoppen met woord"grapjes".quote:Op maandag 28 juni 2010 10:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Maar toch niet tegen de afgezette blinde darm van Tsjechië?
Ik bedoel, we spelen maar tegen een half land hè. Volgende keer moeten we tegen Ugal zonder Port, of Kraïne zonder Oe? Dat ze überhaupt elf spelers mogen opstellen in plaats van 5,5.
Door een geamputeerd been stroomt ook geen bloed.
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef zatoichi het volgende:
Tja dat dachten we twee jaar geleden ook van Rusland...
En die zijn er nu niet eens bij!
Hoe dan ook, 2-1 voor Nederland.
Je citeert gewone grapjes, geen woordgrapjes.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Sommige mensen weten echt niet wanneer ze moeten stoppen met woord"grapjes".
Ja, het is elke dag weer hard studeren om dat soort totaal curieuze wetenswaardigheden te achterhalen.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef ukga het volgende:
TS heeft via wikipedia uitgevonde dat Tjechie en Slowakije vroeger éen republiek was, en wil hier nu zijn intellect bewijzen door een quasi nonchalant grappen over te maken
Met die zelfde redenatie is Nederland de waterige drol van Duitsland.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar pak eens gewoon een atlas. En zoek eens het fantoombeen van Tsjechië op en dan Rusland.
Met traag spelen win je juist van dit soort dynamische teamsquote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je al gezien hoe traag wij spelen?
\quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Met traag spelen win je juist van dit soort dynamische teams
Hihi, wat dom van mij dat ik dat niet zag.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je citeert gewone grapjes, geen woordgrapjes.
Je moeder is een woordgrap!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:26 schreef Crutch het volgende:
Woordgrappen maken is een intelligente vorm van humor.
Vind je ze als gewone grapjes wel leukquote:Op maandag 28 juni 2010 10:27 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hihi, wat dom van mij dat ik dat niet zag.
Jij stoute rekel.
Als de tegenstander de bal heeft ben je natuurlijk de haas (dan zou je om moeten schakelen op snel spel) maar als het eigen team de bal heeft dan moet je juist rustig spelen zodat de snelle teamspelers van de tegenstander stressen. Zo houd je de rust in je eigen team en is het makkelijker om hun te verassenquote:
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef dikke_donder het volgende:
Nederland kan weinig doen tegen het hoge voetbal tempo van argentinie, spanje, portugal en brazilie. Nederland is teveel terughoudend op balbezit en minder van de snelle acties. alhoewel, de laatste wedstrijden kwam dat mede door de teams waartegen we moesten. misschien dat Marwijk andere plannen heeft tegen de potentiele WK kampioen elftallen.
ik verwacht (jammer genoeg) dat ze tegen 1 van de bovenstaande elftallen het onderspit delven
Enig idee hoe groot de kans is dat de tegenpartij balbezit krijgt? Nou? Theoretisch gezien ben je dan eigenlijk zo'n beetje de hele wedstrijd 'de haas'.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als de tegenstander de bal heeft ben je natuurlijk de haas (dan zou je om moeten schakelen op snel spel) maar als het eigen team de bal heeft dan moet je juist rustig spelen zodat de snelle teamspelers van de tegenstander stressen. Zo houd je de rust in je eigen team en is het makkelijker om hun te verassen
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
Maar nu hebben we Robben Robben is de belichaamde wederopstanding van de messias hij brengt verlossing aan ons allen iedere stap die hij zet is Pure Godness hij leidt ons naar het walhalla
Nee, pas na de kwartfinale.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:40 schreef Crutch het volgende:
Worden de gele kaarten na deze wedstrijd vergeven trouwens?
nee, na de kwartfinalequote:Op maandag 28 juni 2010 10:40 schreef Crutch het volgende:
Worden de gele kaarten na deze wedstrijd vergeven trouwens?
En dat voor een gratis krant, wat een drukte om niks.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:11 schreef Intrepidity het volgende:
de meeste spelers beginnen om 16.00 uur, maar aldus de ANWB begon de spits al om 1 uur![]()
Fijn, dat wordt minimaal 6 minuten blessuretijd.quote:
Is je moeder al klaar achter het station?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:22 schreef Tederheidsmachine het volgende:
TS moest eens gaan leren voor zijn tentamen.
Voor zo een (soort, iets met kankerhoer net zo zielig) opmerking is hier vorige week een gozer in coma geslagen(Purmerend) zeg dat eens in real live, niet alle mensen zijn zo ruimdenkend als je verwacht.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Is je moeder al klaar achter het station?
laten we het godverdomme hopen!quote:
quote:
Bedankt voor de info, ik zal vanaf nu nooit meer een gewaagde opmerking maken.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:31 schreef JSerry het volgende:
[..]
Voor zo een (soort, iets met kankerhoer net zo zielig) opmerking is hier vorige week een gozer in coma geslagen(Purmerend) zeg dat eens in real live, niet alle mensen zijn zo ruimdenkend als je verwacht.
Real livequote:Op maandag 28 juni 2010 11:31 schreef JSerry het volgende:
[..]
Voor zo een (soort, iets met kankerhoer net zo zielig) opmerking is hier vorige week een gozer in coma geslagen(Purmerend) zeg dat eens in real live, niet alle mensen zijn zo ruimdenkend als je verwacht.
De halve finale lijkt idd makkelijker dan de kwartfinalequote:Op maandag 28 juni 2010 10:20 schreef LePoo het volgende:
[..]
Dat lachen kan je beter tot wat later bewaren.
Als Nederland dit wint (wat toch wel 90% zeker is), moeten ze zoals het er naar uit ziet tegen Brazilië.
Ik denk dat dat toch echt de laatste wedstrijd is voor Nederland op dit WK...
Maar dan wordt dat ook meteen 'de finale' voor het Nederlands elftal.
De halve finale zal dan gespeeld worden tegen Uruguay of Ghana... daar liggen toch wel wat finaleplaats kansen.![]()
Zeker is het wat, deze jongen vecht voor zijn leven, is wel wat ja, en dat door een stom geplaatste opmerking, ja. Bang? Nee dat hoeft niet, vertel je alleen dat niet iedereen zo een opmerking op waarde weet te schatten "voor wat het waard is". Zeker als je moeder kanker heeft, ik zal ook even tot 10 moeten tellen als ik dat red waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, ik zal vanaf nu nooit meer een gewaagde opmerking maken.
Oh, en je hebt me wel ontzettend bang gemaakt voor Purmerend.
Nou nou, 't is wat heej.
Niet goed opgelet bij wiskunde zeker?quote:
Trololoquote:Op maandag 28 juni 2010 12:49 schreef JSerry het volgende:
[..]
Zeker is het wat, deze jongen vecht voor zijn leven, is wel wat ja, en dat door een stom geplaatste opmerking, ja. Bang? Nee dat hoeft niet, vertel je alleen dat niet iedereen zo een opmerking op waarde weet te schatten "voor wat het waard is". Zeker als je moeder kanker heeft, ik zal ook even tot 10 moeten tellen als ik dat red waarschijnlijk.
? kijk het even na, zoek het op zou ik zeggen, niks Trololo, mongolen die denken dat ze alles maar kunnen zeggen, dat is Trololo vieze Josti. Zou zeggen probeer het eens uit om iemand te vragen(een vreemde) of zijn moeder al klaar is achter het station, wens je veel plezier.quote:
Alleen al om dat 'vieze Josti' zou ik je dus keihard op je smoel moeten rammen, maar goed ik ben dan wel weer ruimdenkend genoeg om dat niet te doen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:00 schreef JSerry het volgende:
[..]
? kijk het even na, zoek het op zou ik zeggen, niks Trololo, mongolen die denken dat ze alles maar kunnen zeggen, dat is Trololo vieze Josti. Zou zeggen probeer het eens uit om iemand te vragen(een vreemde) of zijn moeder al klaar is achter het station, wens je veel plezier.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:00 schreef JSerry het volgende:
[..]
? kijk het even na, zoek het op zou ik zeggen, niks Trololo, mongolen die denken dat ze alles maar kunnen zeggen, dat is Trololo vieze Josti. Zou zeggen probeer het eens uit om iemand te vragen(een vreemde) of zijn moeder al klaar is achter het station, wens je veel plezier.
Vuile Mafkees,quote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Alleen al om dat 'vieze Josti' zou ik je dus keihard op je smoel moeten rammen, maar goed ik ben dan wel weer ruimdenkend genoeg om dat niet te doen.
Verder moet je misschien niet zo zielig lopen doen en je zelfs als druk gaan maken om een opmerking naar iemand anders.
Beter ga je gewoon in een hoekje zitten huilen zodat ik niet steeds off topic hoef te discussiëren.
Ben jij een kloon?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:35 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ja jammer dat gaat je niet lukken, want dan heb ik jouw al snoeihard(om in jouw woorden te spreken) afgemaakt en off topic? Jij komt toch aanzetten of zijn moeder al klaar is achter het station. Vieze Josti aso.
Wist je dat kloons niet gewenst zijn hier op FOK?quote:
Ga jij nou maar met je drakenshirt door luisteren naar black metalquote:Op maandag 28 juni 2010 10:18 schreef m0j0 het volgende:
Je krijgt een waarschuwing of een ban.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:35 schreef JSerry het volgende:
[..]
Vuile Mafkees,
Ja jammer dat gaat je niet lukken, want dan heb ik jouw al snoeihard(om in jouw woorden te spreken) afgemaakt en off topic? Jij komt toch aanzetten of zijn moeder al klaar is achter het station.(en vind dat schijnbaar volkomen normaal om dat op te schrijven, kut aso) Vieze Josti.
Als je door de buizen van het interweps surft in je bobobop boot moet je soms met trollen vechten!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:00 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je bent trouwens ONTZETTEND respectloos bezig makker.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:35 schreef JSerry het volgende:
[..]
Vuile Mafkees,
Ja jammer dat gaat je niet lukken, want dan heb ik jouw al snoeihard(om in jouw woorden te spreken) afgemaakt en off topic? Jij komt toch aanzetten of zijn moeder al klaar is achter het station.(en vind dat schijnbaar volkomen normaal om dat op te schrijven, kut aso) Vieze Josti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de spiritquote:
Mongool ben je, vieze naaier.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je krijgt een waarschuwing of een ban.
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:12 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Je bent trouwens ONTZETTEND respectloos bezig makker.
Ik ken iemand wiens moeder het syndroom van down heeft en bij hem zouden gegarandeerd de stoppen doorslaan.
In dat geval heb je het verbruid want hij is zelf ook een mongool en hij heeft de kracht van een chimpansee (8x dat van een mens).
Hij draait een arm van de romp zoals jij en ik een drumstick uit een gebraden kip trekken.Rollen worden omgedraaid nu, en zou zeggen laat maar komen, kijk wie er vraagt of zijn moeder al klaar achter het station is, en ga dan dreigen met een chimpansee. En al is een chimpansee nog zo snel, Jserry verslaat hem wel. MAKKER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.泽西
Neem jij jezelf serieus?quote:
Jij wel?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:27 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Neem jij jezelf serieus?
Vragen met een wedervraag beantwoordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
Verklaar je naderquote:
Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat Stekelenburg op doel staat, en 10 andere in het veld.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:26 schreef Crutch het volgende:
Is er al iets vrijgelaten over de opstelling?
Oh, gelukkig maar.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat Stekelenburg op doel staat, en 10 andere in het veld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |