Heb je we door tegen welk land we moetenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:18 schreef m0j0 het volgende:
we gaan lachen vanmiddag wanneer al die knurften hun oranje versiering van hun huis af gaan trekken.
Geen Wily Vandersteen-adept?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:18 schreef Pharkus het volgende:
haha Chocowakije, wat een grap, leuke woordspeling
Dat lachen kan je beter tot wat later bewaren.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:18 schreef m0j0 het volgende:
we gaan lachen vanmiddag wanneer al die knurften hun oranje versiering van hun huis af gaan trekken.
Messi? laat me niet lachenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef Crutch het volgende:
Ik vrees eigenlijk alleen voor Lionel Messi, maar goed da's Argentinië.
Verder redden we het makkelijk.
Sommige mensen weten echt niet wanneer ze moeten stoppen met woord"grapjes".quote:Op maandag 28 juni 2010 10:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Maar toch niet tegen de afgezette blinde darm van Tsjechië?
Ik bedoel, we spelen maar tegen een half land hè. Volgende keer moeten we tegen Ugal zonder Port, of Kraïne zonder Oe? Dat ze überhaupt elf spelers mogen opstellen in plaats van 5,5.
Door een geamputeerd been stroomt ook geen bloed.
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef zatoichi het volgende:
Tja dat dachten we twee jaar geleden ook van Rusland...
En die zijn er nu niet eens bij!
Hoe dan ook, 2-1 voor Nederland.
Je citeert gewone grapjes, geen woordgrapjes.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Sommige mensen weten echt niet wanneer ze moeten stoppen met woord"grapjes".
Ja, het is elke dag weer hard studeren om dat soort totaal curieuze wetenswaardigheden te achterhalen.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef ukga het volgende:
TS heeft via wikipedia uitgevonde dat Tjechie en Slowakije vroeger éen republiek was, en wil hier nu zijn intellect bewijzen door een quasi nonchalant grappen over te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |