quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:20 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het is echt waar. Mensen zoals jij worden een zeldzaamheid. Mensen vragen zich af waarom jullie do fanatiek het officiele verhaal verdedigen. Het is net alsof jullie leven ervan afhangt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die logica blijft mij verbazenWaarom is iemand automagisch een fanatiek verdediger van het officiele verhaal als hij of zij gaten schiet in de diverse complot verhalen?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, zulke hardnekkigheid.
Ik weet niet of dit mij nou ook zo'n type maaktquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef Redux het volgende:
[..]
lol, kijk voor de gein even welke types dit soort topics openen.
Genoeg naar BNW maatstaven toch?quote:
Vergeleken met de WTC torens een klein brandje, maar toch vreesde de brandweer dat de constructie was aangetast en verdiepingen zouden bezwijken....quote:De brandweer vreesde dat de constructie door de hitte was aangetast en dat daardoor vloeren zouden kunnen instorten. In overleg met de aannemer besloot de brandweer het vuur vanuit de andere toren te bestrijden. Uit inspecties bleek later dat van instortingsgevaar van de vloeren geen sprake was.
Heb je die laatste zin van je quote wel gelezen?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:34 schreef VancouverFan het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nktoren-utrecht.html
[..]
Vergeleken met de WTC torens een klein brandje, maar toch vreesde de brandweer dat de constructie was aangetast en verdiepingen zouden bezwijken....
Ja hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 11:04 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Heb je die laatste zin van je quote wel gelezen?
Misschien wel. Maar de vrees was er wel en dat zal toch niet zijn als het onmogelijk is dat vloeren instorten door een brand.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:13 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Dus je snapt dat die "vrees" nergens voor nodig was. Overschatting en overkill.
Appels met peren vergelijken....quote:Op zondag 27 juni 2010 10:34 schreef VancouverFan het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nktoren-utrecht.html
[..]
Vergeleken met de WTC torens een klein brandje, maar toch vreesde de brandweer dat de constructie was aangetast en verdiepingen zouden bezwijken....
Want?quote:
Maar welk punt wil je daar dan mee maken? Ik geloof namelijk niet dat iemand hier heeft beweerd dat brand geen schade aan een constructie kan toebrengen.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:45 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Want?
Ik geleef alleen maar een voorbeeld waarbij men ervan uit gaat dat een brand schade aan een constructie veroorzaakt.
Mwoah. Ik kan me toch uitspraken van jou herinneren dat er te weinig brand zou zijn om de gebouwen te doen laten instorten en varianten daarop.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar welk punt wil je daar dan mee maken? Ik geloof namelijk niet dat iemand hier heeft beweerd dat brand geen schade aan een constructie kan toebrengen.
Klopt, maar dat was voornamelijk over toren zeven. Daarnaast blijf ik de manier waarop de torens instortten vreemd vinden. Dat staal bij brand ernstig verzwakt lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:50 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Mwoah. Ik kan me toch uitspraken van jou herinneren dat er te weinig brand zou zijn om de gebouwen te doen laten instorten en varianten daarop.
Hoe hadden de torens dan wel in moeten storten en waarom.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was voornamelijk over toren zeven. Daarnaast blijf ik de manier waarop de torens instortten vreemd vinden. Dat staal bij brand ernstig verzwakt lijkt me duidelijk.
Niet "misschien". Het staat er, dus bevestigd.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar de vrees was er wel en dat zal toch niet zijn als het onmogelijk is dat vloeren instorten door een brand.
Precies. Als er al van instorting sprake is, wat niet veel voor komt, is hooguit enkele verdiepingen of secties.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was voornamelijk over toren zeven. Daarnaast blijf ik de manier waarop de torens instortten vreemd vinden. Dat staal bij brand ernstig verzwakt lijkt me duidelijk.
Want?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:01 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Precies. Als er al van instorting sprake is, wat niet veel voor komt, is hooguit enkele verdiepingen of secties.
Die WTC torens is pure abracadabra.
Het staat er ook dat de brandweer er rekening mee hield dat er verdiepingen in zouden storten. Daar is niks verdraaid aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:59 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Niet "misschien". Het staat er, dus bevestigd.
En de vrees... ach. Beetje opgeklopt, ook weer bevestigd door die laatste zin.
Dus wat wil je nou? Je zit al aardig te draaien en te verfrommelen.
Klopt, op basis van wat? Bij de brandweer wordt je geleerd dat de kans nihil is dat gebouwen instorten door een brand. Dat is ook de reden dat ze altijd zonder problemen de gebouwen in durven te gaan om te blussen. Enkel het gevaar voor secties die instorten maakt ze waakzaam.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:03 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het staat er ook dat de brandweer er rekening mee hield dat er verdiepingen in zouden storten. Daar is niks verdraaid aan.
Kun jij even dat lespakket van de brandweer laten zien dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:07 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Klopt, op basis van wat? Bij de brandweer wordt je geleerd dat de kans nihil is dat gebouwen instorten door een brand. Dat is ook de reden dat ze altijd zonder problemen de gebouwen in durven te gaan om te blussen. Enkel het gevaar voor secties die instorten maakt ze waakzaam.
Ik dik niks aan. Ik geef alleen maar dat de brandweer wel degelijk rekening hield met het instorten van verdiepingen.quote:Dus waar kwam die aanname weg? Wat was de reden? In ieder geval kwam nadien de verklaring dat het een beetje blaffen was om niks. Maar jij greep het direct aan om de boel aan te dikken onder het mom:"Zie nou wel?" Dat bedoel ik met verdraaien...
Komt Delft ook weer voorbij. Gewoon stoïcijns blijven herhalen...quote:Op zondag 27 juni 2010 12:17 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Kun jij even dat lespakket van de brandweer laten zien dan.
Ik geloof er namelijk niks van dat de brandweer leert dat gebouwe nooit instorten.
Een brand als bij de TU delft laat wel zien dat die bewering complete onzin is.
Dus 10% is ingestort. Iets wat volgens jou niet mogelijk is.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:26 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Komt Delft ook weer voorbij. Gewoon stoïcijns blijven herhalen...
TU Delft was niet ingestort. Slechts een sectie was ingezakt. Dat gebouw, meer dan 90%, staat er nog.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |