Weetje, bij de WK wedstrijden manipuleren ze de audio ook...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:33 schreef mediacurator het volgende:
Net binnen: 9/11 video's uitgezonden via msm waarvan de audio is verandert en lijkt te zijn gemanipuleerd
9/11 Fake: Audio Fakery pt.1/2 - Tina Cart
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:35 schreef UncleScorp het volgende:
Faulkner werd begin vorige week opgepakt in Pakistan nabij de Afghaanse grens. Hij was in het bezit van commando-uitrusting en een zwaard en was in z'n eentje vertrokken om Bin Laden te doden, die zich naar zijn informatie in de regio ophield.
Sterker: impossible (hun woorden)quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:15 schreef ATuin-hek het volgende:
Haalbaar, of veilig haalbaar? Daar zit nog een flink verschil tussen...
En misschien moet jij wat logica gebruiken en meer kennis opdoenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:24 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Sterker: impossible (hun woorden)
Gewoon goed lezen en filmpje kijken. Dan stel je onnodige vragen zoals deze niet. Blijkbaar ben je te vooringenomen met je mening dat je de moeite niet eens neemt.
Ik hoef geen logica te gebruiken als de engineers van Boeing het zelf zeggen. Kun je wel lacherig neerkijken met zon smilie maar je slaat de plank flink mis.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En misschien moet jij wat logica gebruiken en meer kennis opdoenDenk je nou echt dat er geen marge zit in de max snelheid die een vliegtuig fabrikant in de handleiding van hun vliegtuig zet?
Over logica gebruiken gesproken...quote:Verder zijn er genoeg incidenten te vinden van vliegtuigen die door problemen opeens een stevige duikvlucht maakten waar ze ruim over deze snelheid heen gingen. Van die dingen die bij Air Crash INvestigation langskomen zegmaar, waar je dan zelf weer meer info over kan vinden aan de hand van de aflevering.
Dat filmpje kijken heeft weinig zin, je ziet alleen wat bij elkaar geraapte filmbeelden, oa van spidermanquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:24 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Sterker: impossible (hun woorden)
Gewoon goed lezen en filmpje kijken. Dan stel je onnodige vragen zoals deze niet. Blijkbaar ben je te vooringenomen met je mening dat je de moeite niet eens neemt.
Je oordeelt dus enkel op die stilstaande frame en verder weet je niets. Maar wel een bekkie opzetten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:42 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat filmpje kijken heeft weinig zin, je ziet alleen wat bij elkaar geraapte filmbeelden, oa van spiderman, waar wat namen overheen getoond worden, en wat stemmen die dan blijkbaar horen bij de namen in kwestie?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:38 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ik hoef geen logica te gebruiken als de engineers van Boeing het zelf zeggen. Kun je wel lacherig neerkijken met zon smilie maar je slaat de plank flink mis.
Er wordt duidelijk gezegt dat het ONMOGELIJK is. Niet ergens een beetje mogelijk, maar ONMOGELIJK. Zelfs niet met een kleine duik vooraf.
Als je die kennis wilt tegenspreken moet je Boeing opbellen en daar de bink uithangen.
[..]
Over logica gebruiken gesproken...
1. Dit vliegtuig maakt geen duikvlucht (1 engineer stelt dat er dan vanaf 16.000 voet een constante duikvlucht moet zijn van 45 graden om zover te komen)
2. Door de "drag" (luchtmoleculen intensiteit) op die hoogte met die snelheid, valt de motor uit elkaar en is het vliegtuig onbestuurbaar. Ook dit is bevestigd door die engineer.
Hoe dom voel je je nu met je laatdunkende houding?
Zie video...quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef arie_bc het volgende:
Kom maar eens met een officiele verklaring van Boeing dat zegt dat het niet kan.
Dus wat de experts die ik gesproken heb en wat op Wikipedia staat hebben het fout?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:18 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Zie video...
Wat mankeert die officiële theorie aanhangers toch?
Niet alleen Wikipedia, ook ailiners.net (767-200):quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:23 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Dus wat de experts die ik gesproken heb en wat op Wikipedia staat hebben het fout?
http://www.airliners.net/aircraft-data/stats.main?id=103quote:Max cruising speed 914km/h (493kt), economical cruising speed 854km/h (461kt
http://www.topspeed.com/a(...)767-300-ar87170.htmlquote:Cruise speed 852 km/h
Max. speed 898 km/h
Van de 757 is de top speed zelfs nogboven de 600 mph.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet alleen Wikipedia, ook ailiners.net (767-200):
[..]
http://www.airliners.net/aircraft-data/stats.main?id=103
Of Topspeed (767-300)
[..]
http://www.topspeed.com/a(...)767-300-ar87170.html
Maar dat is natuurlijk allemaal disinfo die al járen voor 9/11 naar buiten is gebracht om roet in de ogen te strooien.
En over de 767 zegt Boeing dit:quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:32 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Van de 757 is de top speed zelfs nogboven de 600 mph.
http://www.boeing.com/history/boeing/757.html
http://www.boeing.com/history/boeing/767.htmlquote:Cruising speed: 550 mph
Die gasten gebruikten die toestellen als semi-geleide projectielen, en zullen dus dwars door alle veiligheidsmaatregelen heen zijn gegaan. In de 2e wereldoorlog zijn er bommenwerpers totaal uit elkaar gevallen omdat ze in een ongecontroleerde duikvlucht kwamen, en per ongeluk de mach-1 passeerden. Die dingen waren gebouwd om ~ 360 mph te vliegen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Je oordeelt dus enkel op die stilstaande frame en verder weet je niets. Maar wel een bekkie opzetten.
Als je gekeken had zag je dat er interviews waren met engineers.
Sta je dan... lullig.
En dan nog denken het beter te weten dan engineers... mijn god wat een afgang.
Ja, snap je nou waar het complottheorie op gebaseerd is? Op meningen, niet op feiten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:18 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Zie video...
Wat mankeert die officiële theorie aanhangers toch?
Ja, want een officiele verklaring van Boeing zegt natuurlijk niet zoveel als een statement van Wikipedia, de site waar iedereen zonder vragen zijn eigen bullshit op kan zetten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef arie_bc het volgende:
Kom maar eens met een officiele verklaring van Boeing dat zegt dat het niet kan.
Ik heb meerdere piloten en ingenieurs gesproken die Lucht & Ruimtevaart hebben gestudeerd en allen beweerde dat het gewoon kan.
Daarnaast is het meer dan logisch dat ze in een duik bv sowieso al een hogere snelheid kunnen halen dan als ze continu horizontaal vliegen.
Op Wikpedia staat trouwens dat een Boeing 767 is geoptimaliseerd om te vliegen op 0.8 mach, wat 530 mph is. En dat is dus de snelheid waar ze normaal op vliegen. Ik snap dan ook niet hoe jij op 400 komt. http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_767
De maximale cruise speed is 568 mph volgens hetzelfde artikel. Maar dat is dus cruise speed, waarbij je gewoon horizontaal vliegt. Met een duik kan je veel hogere snelheden halen.
WTF?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:50 schreef aapinator het volgende:
[..]
Ja, want een officiele verklaring van Boeing zegt natuurlijk niet zoveel als een statement van Wikipedia, de site waar iedereen zonder vragen zijn eigen bullshit op kan zetten.
De mate waarin jij gewoon de overheid gelooft is bedroevend.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:50 schreef aapinator het volgende:
[..]
Ja, want een officiele verklaring van Boeing zegt natuurlijk niet zoveel als een statement van Wikipedia, de site waar iedereen zonder vragen zijn eigen bullshit op kan zetten.
De mate waarin jij gewoon de overheid gelooft is bedroevend.
Wat een faalquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:56 schreef arie_bc het volgende:
[..]
WTF?
Als je verder leest zie je dat Boeing en elke andere bron op internet je ongelijk geeft en het artikel op wikipedia ondersteunen. Dus wat lul je nou?
Als je ook maar 3 seconde de tijd neemt om zelf even de feiten te checken zie je dat Boeing nooit heeft beweert dat een 757 maar 400 mph kan. Sterker nog de topsnelheid ligt rond de 600 mph. Jullie complotters liegen dus gewoon over wat Boeing beweert. Daarnaast heb ik ook meerdere piloten en Ingenieurs van Lucht en Ruimtevaart gesproken en allemaal beweren ze dat een Boeing 757 gewoon zo hard kan en zulke manoeuvres kan maken.
De mate waarin jij selectief leest en met bronnen om gaat dat is pas bedroevend
Heb je het nu over het truther filmpje wat een faal is? Ik snap anders niet wat je bedoelt. In dat filmpje word namelijk gelogen, zoals truthers wel vaker doen (Lambiekje)quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:12 schreef aapinator het volgende:
[..]
Wat een faal. Ik zie niet in wat er in dat filmpje gebeurd is dan.
Goed filmpje die weer het een en ander aangeeft over hoe truthers te werk gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:04 schreef gorggg het volgende:
[..]
Mss. eens kijken. Btw gemaakt door een hardcore 'truther'. Eentje die dus niet gelooft in het 'officiële' verhaal.
Ja, de complottheoretici-groepen lijken erg veel op The Judean People's Front, The People's Front of Judea en ( The Popular Front of Judea. En wat mij betreft al minstens even incompetent.
Gewoon een trollquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:14 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Heb je het nu over het truther filmpje wat een faal is? Ik snap anders niet wat je bedoelt. In dat filmpje word namelijk gelogen, zoals truthers wel vaker doen (Lambiekje)
Maar wel goed bezig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:27 schreef arie_bc het volgende:
[..]
En ik er nog serieus op in gaan ook
Als je trouwens beetje door browsed vanaf dat filmpje van Gorggg op youtube staan er massa's bewijzen die aantonen dat een aantal truthers de boel bewust manipuleren. Over bv September Clues, thoughtcrime en Scholars for Truth.quote:
]http://www.boeing.com/commercial/767family/pf/pf_200prod.html[/quote][/url]quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:23 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Dus wat de experts die ik gesproken heb en wat op Wikipedia staat hebben het fout?
Sterker nog alles wat ik met Google kan vinden zegt dat ze ruim boven de 500 kunnen.
Ook op de site van Boeing staat dat het gewoon kan. [url=http://www.boeing.com/commercial/767family/pf/pf_200prod.html
Nee. Je (zoals al die anderen) neemt niet eens de moeite. Je plukt lukraak ergens wat info vandaan zonder verder te kijken dan je neus lang is.quote:Oftewel je hebt weer een paar malloten gevonden die kunnen liegen, lekker bewijs weer.
Er wordt door een of andere random iemand wat over gezegd. Ik geef je tegen voorbeelden die het tegendeel beweren en daar dou jij niks mee. Kijk bv ook eens het filmpje van Gorggg, die gaat ook erop in waarom het onzin is dat een Boeing 757 niet die snelheden zou kunnen halen op grondniveau. Dus leuk en aardig dat je mij beschuldigd van het niet kijken van jou aangedragen filmpjes, maar je doet het zelf ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:37 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Yup. Maar dat is op 35.000 ft. Op zeeniveau gaat dat niet lukken. Zoals dus ook keurig uitgelegd door die engineers.
[..]
Nee. Je (zoals al die anderen) neemt niet eens de moeite. Je plukt lukraak ergens wat info vandaan zonder verder te kijken dan je neus lang is.
Het bewijs is correct. Jouw perceptie is verkeerd.
Op zeeniveau is de lucht 3x zo dicht als op 35.000ft. Dan komt zon Boeing 767 nooit tot die snelheden.
Als jullie nu eens gewoon het aangedragen materiaal bekijken weet je ook waar je over praat. Jouw tegenargument wordt namelijk keurig behandeld en uitgelegd hoe die fout vaker gemaakt wordt. Maar blijkbaar is dat niet nodig en plemp je het gewoon als een blind paard nog een keer neer met de volle overtuiging dat jij het juiste bewijs aandraagt omdat mensen die de officiële lezing tegenspreken, toch wel idioten moeten zijn. Niet?
Je bedoeld dat de engineers van Boeing zelf maar meningen hebben en geen feiten weten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, snap je nou waar het complottheorie op gebaseerd is? Op meningen, niet op feiten.
Je hebt 1 iemand aangedragen die beweert ooit eens betrokken te zijn geweest bij de ontwikkeling van een Boeing, verder spreekt Boeing jou beweringen keihard tegen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:43 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Je bedoeld dat de engineers van Boeing zelf maar meningen hebben en geen feiten weten?
Sjongejonge... Begint me langzaam duidelijk te worden dat je na het plaatsen van een filmpje maar beter geen delen uit dat filmpje kunt quoten. Ze gaan er vanuit dat het filmpje door "Gerard uit dat schuurtje" in elkaar is gezet die wat heeft lopen zoeken op internet, en daarom bij voorbaat al de moeite niet nemen het te bekijken en zonder verder te kijken en weten waarover ze praten het direct proberen neer te schieten.
Wat een plaat sommigen ook voor hun harses hebben...
Waar doet Boeing dat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:46 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Je hebt 1 iemand aangedragen die beweert ooit eens betrokken te zijn geweest bij de ontwikkeling van een Boeing, verder spreekt Boeing jou beweringen keihard tegen.
Mijn god, je hebt het filmpje dus niet bekeken. Je lult. Anders had je namelijk geweten dat het debunkers filmpje waar Gorggg mee aankomt ook aan de orde kwam en die punten aangehaald werden bij de engineers. Hun reactie daarop was simpel: Impossible.quote:Dus die ene persoon beweert A en de rest van Boeing beweert B. Toch trek jij de conclusie dat Boeing dan A zegt. Rare manier van redeneren houd je er op na.
'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:50 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Waar doet Boeing dat?
[..]
Mijn god, je hebt het filmpje dus niet bekeken. Je lult. Anders had je namelijk geweten dat het debunkers filmpje waar Gorggg mee aankomt ook aan de orde kwam en die punten aangehaald werden bij de engineers. Hun reactie daarop was simpel: Impossible.
Lol.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:57 schreef arie_bc het volgende:
[..]
'
Dat laatste is gewoon niet waar. In ieder geval niet in deel 3 van de docu. Ik heb inderdaad niet de hele docu van meer dan een uur bekeken.
Denk je nou echt dat zelfs al zijn de speeds van comfortabele cruise speed alleen toepasbaar op grote hoogte, dat het vliegtuig dan met een super kleine marge sneller direct uit elkaar valt? Sowieso kunnen vliegtuigen harder dan die comfortabele snelheid, ze kunnen dan alleen mogelijk schade oplopen. Die filmpjes van jou beweren dat ze het niet eens zouden kunnen. Wat klinklare onzin is.
Maargoed geloof maar lekker wat je zelf wilt en leg alle bewijzen die de andere kant op wijzen gewoon naast je neer, inclusief de gehele wetenschap.
Euh, ja. Nogal wiedus ook. Als je dat wilt negeren moet je gewoon wegblijven. Je zit namelijk deze discussie dan te vervuilen met onzin te herhalen.quote:Denk je nou echt dat zelfs al zijn de speeds van comfortabele cruise speed alleen toepasbaar op grote hoogte
Als het een engineer is die zich bezig houd met de toiletten of cabineverlichting van een vliegtuig, kan hij er ook gewoon naast zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:33 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Goed. Het is natuurlijk ook krankzinnig om een uitgesproken bevestiging van een Boeing engineer weg te wuiven. Nog maar niet te spreken van die andere engineers. We kunnen dus die verklaring als feit beschouwen. Zon 767 kan op zeeniveau die snelheden nooit halen. Volgens zijn woorden moet zon motor zelfs tot 6x meer vermogen hebben om dat wel te halen.
Even voor de duidelijkheid: een engineer is geen monteur in een blauw overalletje. Maar iemand van de tekentafel. Die weten dus echt waar ze het over hebben.
Dat debunkersfilmpje is waardeloos, zoals gebleken. Die halen hun verhaal op basis van cijfers die ze verkeerd lezen en daarbij vergeten ze algemene luchtvaartkennis mee te nemen. Waarschijnlijk uit blinde drang om het maar tegen te moeten spreken.
Blijven we zitten met het FEIT dat die impactspeeds niet kloppen. Alle rapporten hanteren de verkeerde impactspeeds. Wat onderstreept dat die rapporten rammelen aan alle kanten.
Zelfde riedeltje, niks zinnigs.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:59 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als het een engineer is die zich bezig houd met de toiletten of cabineverlichting van een vliegtuig, kan hij er ook gewoon naast zitten natuurlijk.
lolquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef polderturk het volgende:
Mensen die met hand en tand het officiele verhaal verdedigen zijn niets anders dan doorgedraaide fanatieke idioten. Steeds meer mensen beginnen zich dat te realiseren.
Het is echt waar. Mensen zoals jij worden een zeldzaamheid. Mensen vragen zich af waarom jullie do fanatiek het officiele verhaal verdedigen. Het is net alsof jullie leven ervan afhangt.quote:
Nee jij brengt sterke argumenten ten tafel...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Zelfde riedeltje, niks zinnigs.
En even jouw hokus-pokus 10% aannemende, is nog altijd 40mph van de 400 mph. Dat is opgeteld 440 mph. Ver beneden de 500 mph.
Misschien zit je inderdaad niet op de goede plek daar in dat ingenieursbureau.
Natuurlijk ga je nu krampachtig zoeken naar nieuwe argumenten want die conspiracy moet hoe dan ook de kop ingedrukt worden, of niet?
Die logica blijft mij verbazenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef polderturk het volgende:
Mensen die met hand en tand het officiele verhaal verdedigen zijn niets anders dan doorgedraaide fanatieke idioten. Steeds meer mensen beginnen zich dat te realiseren.
Dat dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:24 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee jij brengt sterke argumenten ten tafel...Ik probeer enkel aan te geven, dat er binnen het vak "ingenieur" verschillende disciplines zijn, en dat het simpele feit dat iemand ingenieur bij boeing is, niet automatische alles zegt over de wel/niet aanwezige kennis van die persoon over een 757-200 die zwaar misbruikt wordt.
Er zijn legio voorbeelden van veel minder aerodynamische vliegtuigen die in een duikvlucht véél harder gingen, en dus bij het bereiken van mach-1 letterlijk uit elkaar scheurden. Dit type vliegtuig is 1) beter gestroomlijnd, dan de toestellen in die oudere voorbeelden en 2) heeft het veel meer massa, ergo het kan dus makkelijker dat soort snelheden behalen in een duikvlucht.
Maar goed, ten behoeve van de discussie geef ik je even gelijk. Wat betekend volgens jou dat verschil tussen die berekende snelheden dan in dit geval?
Onbegrijpelijk, zulke hardnekkigheid.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:20 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het is echt waar. Mensen zoals jij worden een zeldzaamheid. Mensen vragen zich af waarom jullie do fanatiek het officiele verhaal verdedigen. Het is net alsof jullie leven ervan afhangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |