abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83117580
Met deze topic hoop ik jullie te overtuigen van de waarheid van de islam. Alles heeft een reden. Ook deze topic. Het is geen toeval dat jij deze topic leest. Het is het lot. Wat jij ermee doet is aan jou. Ik hoop dat jij de islam omarmt. Ik hoop dat je voor deze keer open staat voor andere overtuigingen dan jouw huidige overtuiging. Ik wens jou liefde, geluk en vrede toe. Moge Allah jouw hart openen voor de islam.

De islamitische geschriften bevatten veel meer voorspellingen over het einde der tijden dan de geschriften van de andere godsdiensten. Veel van deze voorspellingen zijn reeds uitgekomen. Het feit dat de profeet Mohammed (vzmh) zoveel correcte voorspellingen heeft gemaakt bewijst naar mijn mening dat de islam de ware godsdienst is. Hier een aantal voorspellingen van onze profeet. De voorspellingen die zijn uitgekomen zijn vetgedrukt weergegeven:

The Minor Signs:

The disappearance of knowledge and the appearance of ignorance (Bukhari, Muslim, Ibn Majah, & Ahmad)
Books/writing will be widespread and knowledge will be low (Ahmad)
Adultery and fornication will be prevalent (The Prophet, peace be upon him, said that this has never happened without new diseases befalling the people, which their ancestors had not known.) (Bukhari, Muslim, Ibn Majah, & Al-Haythami)
When fornication becomes widespread among your leaders (The Prophet, peace be upon him, said that this will happen when the people stop forbidding evil) (Ibn Majah)
Adultery and fornication will be performed in the open
The consumption of intoxicants will be widespread (Bukhari & Muslim)
Women will outnumber men......eventually 50:1 (Bukhari, Muslim, & Ahmad)
Killing, killing, killing (Bukhari, Muslim, Ibn Majah, & Ahmad)
The nations of the earth will gather against the Muslims like hungry people going to sit down to a table full of food. This will occur when the Muslims are large in number, but "like the foam of the sea".
People will beat others with whips like the tails of oxen (Muslim) ?The Slave Trade
The children will be filled with rage (at-Tabarani, al-Hakim)
Children will be foul (at-Tabarani, al-Hakim)

Women will conspire (at-Tabarani, al-Hakim)
Rain will be acidic or burning (at-Tabarani, al-Hakim)
Children of fornication will become widespread or prevalent (at-Tabarani, al-Hakim)
When a trust becomes a means of making a profit (at-Tirmidhi, Al-Haythami)
Gains will be shared out only among the rich, with no benefit to the poor (at-Tirmidhi)

Paying zakat becomes a burden and miserliness becomes widespread; charity is given reluctantly (at-Tirmidhi & Al-Haythami)
Miserliness will be thrown into the hearts of people (Bukhari)
Episodes of sudden death will become widespread (Ahmad)

There will be people who will be brethren in public but enemies in secret (He was asked how that would come about and replied, "Because they will have ulterior motives in their mutual dealings and at the same time will fear one another.") (at-Tirmidhi)
When a man obeys his wife and disobeys his mother; and treats his friend kindly while shunning his father (at-Tirmidhi)
When voices are raised in the mosques (at-Tirmidhi)
People will walk in the marketplace with their thighs exposed
Great distances will be traversed in short spans of time
The people of Iraq will recieve no food and no money due to oppression by the Romans (Europeans) (Muslim)
People will hop between the clouds and the earth

A tribulation will enter everyone’s home (Ahmad)
The leader of a people will be the worst of them (at-Tirmidhi)
Leaders of people will be oppressors (Al-Haythami)

People will treat a man with respect out of fear for some evil he might do (at-Tirmidhi)
Men will begin to wear silk (at-Tirmidhi)
Female singers and musical instruments will become popular (at-Tirmidhi)
When singers become common (Al-Haythami)
People will dance late into the night

When the last ones of the Ummah begin to curse the first ones (at-Tirmidhi)
People will claim to follow the Qur'an but will reject hadith & sunnah (Abu Dawood)

People will believe in the stars (Al-Haythami)
People will reject al-Qadr (the Divine Decree of Destiny) (Al-Haythami)
Time will pass rapidly (Bukhari, Muslim, & Ahmad)
Good deeds will decrease (Bukhari)

Smog will appear over cities because of the evil that they are doing
People will be carrying on with their trade, but their will only be a few trustworthy persons
Wealth will increase so much so that if a man were given 10,000, he would not be content with it (Ahmad & Bukhari)
A man will pass by a grave and wish that he was in their place (Bukhari)
Earthquakes will increase (Bukhari & Muslim)
There will be attempts to make the deserts green
The appearance of false messengers (30 dajjals) (Bukhari)

Women will be naked in spite of being dressed, these women will be led astray & will lead others astray (Muslim)
The conquest of Constantinople by the Muslims (Ahmad)
The conquest of India by the Muslims, just prior to the return of Jesus, son of Mary (peace be upon both of them)(Ahmad, an-Nisa'i, at-Tabarani, al-Hakim)
When people begin to compete with others in the construction of taller buildings (Bukhari)
There will be a special greeting for the people of distinction (Ahmad)
The Euphrates will disclose a treasure (The Prophet, peace be upon him, said that whoever is present should not take anything from it) (Bukhari & Muslim)
Two large groups, adhering to the same religious teaching will fight each other with large numbers of casualties (Bukhari & Muslim)

Wild animals will be able to talk to humans (Ahmad)
A man will leave his home and his thigh or hip will tell him what is happening back at his home (Ahmad)

Years of deceit in which the truthful person will not be believed and the liar will be believed (Ahmad)
Bearing false witness will become widespread (Al-Haythami & Ahmad)
When men lie with men and women lie with women (Al-Haythami)
Trade will become so widespread that a woman will be forced to help her husband in business (Ahmad)
A woman will enter the workforce out of love for this world (Ahmad)

Arrogance will increase in the earth (at-Tabarani, al-Hakim)
Family ties will be cut (Ahmad)
There will be many women of child-bearing age who will no longer give birth.
There will be an abundance of food, much of which has no blessing in it.
People will refuse when offerred food.
Men will begin to look like women and women will begin to look like men

The Major Signs:

Although they appear here in no particular order, it is important to point out that the Prophet (peace be upon him) said that these last, major signs will follow each other like pearls falling off of a necklace...

Masih ad-Dajjal (The AntiChrist)
The Mahdi
The appearance of Masih al-’Isa (Jesus Christ), the son of Mary (peace be upon him)
Ya’juj and Ma’juj (Gog and Magog)
The destruction of the Ka’bah and the recovery of its treasure
Emergence of the Beast
The smoke
Three major landslides (one in the East, one in the West, and one on the Arabian peninsula)
The wind will take the souls of the believers
The rising of the sun from the west
The fire will drive the people to their final gathering place
Three blasts of the trumpet (fear & terror, death, resurrection)

----------

Van bovenstaande voorspellingen zijn er reeds 54 uitgekomen. Stel de kans dat de profeet per voorspelling dat per toeval goed heeft gedaan 50% is (in werkelijheid is deze kans lager)

De kans dat hij dan 54 voorspellingen bij toeval goed heeft is dan 0,5*0,5*0,5 .....*0,5 = (0,5)^54 = 5,5*10^-17
De kans dat het GEEN toeval. is dus 1 - 5,55*10^-17 = 0,99999999999999999445 ofwel 100%

(er vanuit gaande dat de andere voorspellingen ook uiteindelijk uit zullen komen)

De kans dat de islam het ware geloof is is dus 100%

12 van de voorspellingen zijn (nog) niet uitgekomen.

We zouden dan eigenlijk de volgende berekening moeten maken:

(66 boven 54)*(0,5)^54*(0,5)^12 = 4,92*10^12*1,36*10^-20 = 6,67*10^-8

De kans dat de islam het ware geloof is is dus 1 - 6,67*10^-8 = 0,99999933

---------------

Ik heb nog meer voor jou:

Bekijk nu de volgende film:

Mohammed (vzmh) heeft de opdracht gegeven tot de bouw van deze moskeen. Deze twee moskeen staan perfect in lijn met de kabe. Wat is de kans dat de drie moskeen in een lijn staan? De kans dat twee moskeen in een lijn staan is zeer eenvoudig te berekenen. Dat is namelijk 100% (of 1). De moskeen staan in een lijn van misschien wel duizend kilometer. Stel we nemen een strook met een breedte van 50 m en een lengte van 1000 km. De oppervlakte van deze strook is 50 km2. Mohamed (vzmh) had net zo goed de opdracht kunnen geven de derde moskee buiten de lijn te bouwen. Dan hadden de moskeen niet in een lijn gestaan. De totale oppervlakte van Saudi Atabie is 2.150.000 km2. De kans dat Mohamed per toeval de heeft geraden dat de locaties op een lijn zou zitten is (opp lijn / opp Saudi Arabie) = 50 / 2.150.000 = 0,0000232

De kans dat Mohamed deze locaties van een hogere macht heeft gekregen is dus 1-0,0000232 = 0,9999768 = 99,99768 %

Dit is natuurlijk net als de vorige berekening een schatting.

De kans dat Mohamed (vzmh) EN bij toeval wist dat ijzer neergezonden was EN de locaties van de moskeen geraden heeft is 0,01 * 0,0000232 = 0,000000232

De kans dat hij in beide gevallen de informatie van een hogere macht gekregen heeft is 1 - 0,000000232 = 0,999999768 = 99,9999768%
  maandag 21 juni 2010 @ 21:08:51 #2
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83117691
Ik ben om!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  PR/Manusje van alles maandag 21 juni 2010 @ 21:11:23 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_83117836
Wat dacht je van de Egyptenaren dan met hun piramides. Die staan uitgelijnd op de sterren.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_83117884
Alles gelezen, maar je moet toch echt met iets beters komen dan dat waardeloze verhaaltje dat je nu hebt opgeschreven.
  maandag 21 juni 2010 @ 21:12:17 #5
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83117905
Sommigen geloven dat ze geloven, anderen geloven dat ze niet geloven.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_83117957
Dit topic komt ook elke maand terug
pi_83118003
Laat me raden, de andere voorspellingen van Mohammed waren dat mensen:
- slaap nodig zullen hebben
- eten nodig zullen hebben
- kinderen zullen krijgen
- zich zullen verplaatsen
pi_83118051
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef polderturk het volgende:
Met deze topic...
Hier ging het al mis.
pi_83118066
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Alles gelezen, maar je moet toch echt met iets beters komen dan dat waardeloze verhaaltje dat je nu hebt opgeschreven.
Jij bent jezelf aan het bedonderen. Als bovenstaande niet genoeg is, dan weet ik het niet meer.

Overigens lijkt de volgende voorspelling ook uit te komen:

Three major landslides (one in the East, one in the West, and one on the Arabian peninsula

Er zijn de laatste tijd een aantal aardverschuivingen voorgekomen maar ze waren tot nu toe niet erg groot. Misschien zullen ze binnenkort in grootte toe gaan nemen.
pi_83118080
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef zillah666 het volgende:

[..]

Hier ging het al mis.
Dat kan ook toch?
pi_83118165
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef gekkewiebel het volgende:
Tsja, de kans dat Mohammed (vznmh) dat allemaal zelf bedacht heeft is natuurlijk 0,5^4!
  PR/Manusje van alles maandag 21 juni 2010 @ 21:16:38 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_83118178
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef mazaru het volgende:
Sommigen geloven dat ze geloven, anderen geloven dat ze niet geloven.

2012 zijn we toch allemaal dood.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_83118203
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef gekkewiebel het volgende:
"Rain will be acidic or burning" vind jij dus een alledaagse voorspelling?
pi_83118204
Kloppende voorspellingen zeggen nog niks over het bestaan van een god.

Zou je kunnen vertellen hoe je weet dat er een god bestaat? Wat bedoel je met 'god'? (of 'Allah')
pi_83118222
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Daarom, snap niet waarom er nog geen totale anarchie is.
pi_83118230
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef polderturk het volgende:

[..]

Jij bent jezelf aan het bedonderen. Als bovenstaande niet genoeg is, dan weet ik het niet meer.

Three major landslides (one in the East, one in the West, and one on the Arabian peninsula

Er zijn de laatste tijd een aantal aardverschuivingen voorgekomen maar ze waren tot nu toe niet erg groot. Misschien zullen ze binnenkort in grootte toe gaan nemen.
Oké, ik voorspel minstens drie aardbevingen in de komende vijf jaar. Als dat uitkomt geloof je mij dan ook?
pi_83118291
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef zillah666 het volgende:

[..]

Hier ging het al mis.
'Deze' topic is correct en nu ontopic.
  maandag 21 juni 2010 @ 21:18:32 #18
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83118297
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dat schiet gelukkig al lekker op. En ik vind het ook zo fijn dat het op 23 december is. Hoef ik die stinkkerstboom niet op te zetten en geen kerstcadeautjes te kopen.
Was het maar alvast 2012. Ik kan niet wachten!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_83118319
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef polderturk het volgende:

[..]

"Rain will be acidic or burning" vind jij dus een alledaagse voorspelling?
Geef het citaat eens van de koran of van de andere Mohammed bron
pi_83118331
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Smaharba het volgende:
Samenvatting?
We moeten allemaal moslim worden of we gaan deaud.
pi_83118363
Het één en ander verwijderd aan zinloze reacties, reageer ontopic of gewoon niet.
  maandag 21 juni 2010 @ 21:19:58 #22
20758 Stringer
You have a nice day
pi_83118382
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef polderturk het volgende:

[..]

De mens bestaat duizenden jaren en de islam is vanuit dat perspectief een onbeduidend godsdienstje, dat effectief gebruik maakt van onvrede en achterstelling. Niets 'ware godsdienst aan'.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_83118430
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef polderturk het volgende:

Ik heb nog meer voor jou:

Bekijk nu de volgende film:

Mohammed (vzmh) heeft de opdracht gegeven tot de bouw van deze moskeen. Deze twee moskeen staan perfect in lijn met de kabe. Wat is de kans dat de drie moskeen in een lijn staan? De kans dat twee moskeen in een lijn staan is zeer eenvoudig te berekenen. Dat is namelijk 100% (of 1). De moskeen staan in een lijn van misschien wel duizend kilometer. Stel we nemen een strook met een breedte van 50 m en een lengte van 1000 km. De oppervlakte van deze strook is 50 km2. Mohamed (vzmh) had net zo goed de opdracht kunnen geven de derde moskee buiten de lijn te bouwen. Dan hadden de moskeen niet in een lijn gestaan. De totale oppervlakte van Saudi Atabie is 2.150.000 km2. De kans dat Mohamed per toeval de heeft geraden dat de locaties op een lijn zou zitten is (opp lijn / opp Saudi Arabie) = 50 / 2.150.000 = 0,0000232

De kans dat Mohamed deze locaties van een hogere macht heeft gekregen is dus 1-0,0000232 = 0,9999768 = 99,99768 %

Dit is natuurlijk net als de vorige berekening een schatting.

De kans dat Mohamed (vzmh) EN bij toeval wist dat ijzer neergezonden was EN de locaties van de moskeen geraden heeft is 0,01 * 0,0000232 = 0,000000232

De kans dat hij in beide gevallen de informatie van een hogere macht gekregen heeft is 1 - 0,000000232 = 0,999999768 = 99,9999768%
Een basiscursus elementaire statistiek zou deze troll goed doen.
pi_83118559
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:20 schreef Gaspedaal het volgende:

[..]

Een basiscursus elementaire statistiek zou deze troll goed doen.
inderdaad...
Het hangt wel van wat meer factoren af als alleen toeval(bestaat niet imho) en "een hogere macht"
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_83118663
Die minor signs opsomming Kom op zeg

Ik hoor moslims wel vaker zeggen dat de koran wetenschappelijk bewezen is etc. Maar zijn dit die "wetenschappelijke feiten" lol

De koran is toch 1500 jaar na de bijbel geschreven? dan is het toch logisch dat er veel meer wetenschap erin staat....
-géén blogabet, bvd-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')