abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82919901
Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef mediacurator het volgende:
Het is alweer zover, de never ending story; "9/11, Is controlled demolition inmiddels100% bewezen?" deel 13! opvolger van 9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen??#12

Bouwkundigen en of Natuurkundigen a.u.b. kunt u dit filmpje bekijken?

De vraag is uiteraard, wat zijn uw bevindingen en/of commentaar hierop?

9/11 Experiments: The Arbitrator of Competing Hypotheses

En natuurlijk ook de nodige muzikale begeleiding!!!!!;

Yet Another "9/11 Was An Inside Job" Song

Kan iemand even Radio 538 bellen?

Tis un hit!!!!

pi_82919906
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef chauchat het volgende:
En dus?
dat jullie daar ook een handje van hebben misschien? een soortement "haben wir das nicht gewusst" maar dan in de vorm van rationaliseren (krom-naar-recht praten) tegen beter weten in
pi_82919931
Vergelijk je nou nazisme en nsb met het niet direct geloven van complotten?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82919949
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef Amos_ het volgende:
Vergelijk je nou nazisme en nsb met het niet direct geloven van complotten?
nee, wie de schoen past trekke hem aan zo gezegd
pi_82920015
De Staat van Ontkenning 1/6

Holland Doc op Ned2: De staat van ontkenning
Hedda van Gennep, 2009, IKON/HUMAN

Oktober '42. Koningin Wilhelmina houdt voor Radio Oranje in Londen een toespraak met daarin de volgende passage: "...ja, het stelselmatig uitroeien van onze Joodsche landgenoten, voel ik als ons persoonlijk aangedaan...". Maar de Nederlandse regering in Londen treft geen maatregelen. Direct na de oorlog worden er tal van redenen aangevoerd. We wisten het niet helemaal zeker, het werd niet bevestigd. We konden niet bombarderen.

Indië 1945-1949: ze heetten politionele acties, al komt er geen politie aan te pas. Er komt na de acties een onderzoek naar oorlogsmisdaden gepleegd door het Nederlandse leger en een bronnenpublicatie. Het duurt 25 jaar eer deze publicatie verschijnt, ze verdwijnt vervolgens in de la.

Srbrenica 1995. Wat wist Commandant Karremans en wat zei Majoor Franken? Ging het om evacuatie of deportatie?

Irak 2003. Hoe is de Nederlandse deelname ontstaan? Vóór de verkiezingen van 2006 wordt o. a. door Wouter Bos een onderzoek aangekondigd. Na de verkiezingen blijkt dat ineens niet meer nodig. Recent is de Commissie Davids aan het werk gegaan om de permanente politieke druk te verlichten. Voor de meeste Irakezen is dei nterventie ondertussen op een humanitaire ramp uitgelopen.

Wordt er gelogen? Worden feiten stelselmatig achtergehouden? Waarom lijkt er bij deze vier cruciale fases van onze geschiedenis steeds weer sprake van een "staat van ontkenning"?

In De Staat van Ontkenning spreekt Hedda van Gennep met Ben van Kaam, Bas Heijne, Heikelien Verrijn Stuart, Guido Snel, Jan Maassen, Lili Couvée-Jampoller, Graa Boomsma, Jaap van Duijn en Allard de Rooi. Ook aan de hand van journaalfragmenten met o.a. Jan Pronk, Paul Witteman, Gerrie Eikhof, Philip Freriks, George Bush en Tony Blair zoekt Van Gennep naar antwoorden op haar confronterende vragen.
Categorie:
Onderwijs
pi_82920027
En hoe is dat relevant voor een inside-job-9/11-topic?
pi_82920088
Ik vermoed dat mediaconsumnet tracht aannemelijk te maken dat waar vroeger dingen achtergehouden zijn het dus inzake 9/11 ook het geval is.
Appels. En peren.
pi_82920109
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef Amos_ het volgende:
En hoe is dat relevant voor een inside-job-9/11-topic?
omdat NL en de UK massa vernietiging wapen voorgehouden was en onder valse voorwendselen haar bevolking heeft betrokken bij een illegale militaire actie tegen Irak en Afghanistan en dat daar sindsdien vele 100.000den zo niet miljoenen doden bij zijn gevallen
pi_82920153
Klopt de inval in Irak was natuurlijk dom voorbereid en onder valse voorwendselen. Maar juist dat is toch een mooi voorbeeld van hoe 9.11 geen inside job was? Als ze zelfs zo'n oorlog achteraf niet legitiem kunnen verklaren hoe hebben ze die dag dan moeten uitvoeren met lasers/hologrammen/nukes

Dan hadden ze die WMD's ook wel kunnen plaatsen met hologrammen.
pi_82920192
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:22 schreef chauchat het volgende:
Ik vermoed dat mediaconsumnet tracht aannemelijk te maken dat waar vroeger dingen achtergehouden zijn het dus inzake 9/11 ook het geval is.
nooit is iets aannemelijk voor jullie maar betekend nog niet dat het onwaar is IKON/HUMAN maakt het aannemelijk maar dat kun jij ontkennen omdat jij je neus ophaalt voor youtube filmpjes

Vandaar kun jij de schijn ophouden dat alles koek & ei is terwijl de historische beelden een geheel andere werkelijkheid laat zien
pi_82920228
Jezus man, doe niet zo gefrustreerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door chauchat op 17-06-2010 10:39:54 ]
Appels. En peren.
pi_82920261
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:26 schreef chauchat het volgende:
Jezus man, doe niet zo gefrustreerd. .
oke
pi_82920297
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef mediacurator het volgende:

[..]

nooit is iets aannemelijk voor jullie maar betekend nog niet dat het onwaar is IKON/HUMAN maakt het aannemelijk maar dat kun jij ontkennen omdat jij je neus ophaalt voor youtube filmpjes

Vandaar kun jij de schijn ophouden dat alles koek & ei is terwijl de historische beelden een geheel andere werkelijkheid laat zien

pi_82920372
Was ook leuk deze week. Een berichtje tussen neus en lippen door dat er voor een biljoen dollar (1000 miljard) aan grondstoffen (o.a. lithium) in Afghanistan is gevonden. Ofwel, één van de hoofdzaken waarom het westen dat landje in binnengevallen en bezet houdt.
pi_82920574
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:32 schreef Kloon2009 het volgende:
Was ook leuk deze week. Een berichtje tussen neus en lippen door dat er voor een biljoen dollar (1000 miljard) aan grondstoffen (o.a. lithium) in Afghanistan is gevonden. Ofwel, één van de hoofdzaken waarom het westen dat landje in binnengevallen en bezet houdt.
Jij snapt t kloon, Onze "beschaafde" Westerse landen zijn gewoon dol op roven en plunderen om de lege staats kisten te vullen, de z.g.n. VOC mentaliteit noemde Balkie zoiets, een leuk woordje voor gelegitimeerde criminaliteit en gelegitimeerde oorlogsmisdaden, Is al aan de gang sinds de tijd vd Kruistochten zo ongeveer...
pi_82920579
pardon.
Appels. En peren.
pi_82920614
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:39 schreef mediacurator het volgende:

[..]

helemaal waar, onze "beschaafde" Westerse landen zijn gewoon dol op plunderen om de lege staats kisten te vullen.

Is al aan de gang sinds de Kruistochten zo ongeveer...
Nooit in Dubai/het midden-oosten geweest zeker?
pi_82920686
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:39 schreef mediacurator het volgende:
helemaal waar, onze "beschaafde" Westerse landen zijn gewoon dol op roven en plunderen om de lege staats kisten te vullen, de z.g.n. VOC mentaliteit noemde Balkie zoiets, een leuk woordje voor gelegitimeerde criminaliteit

Is al aan de gang sinds de Kruistochten zo ongeveer...
Precies, de werkwijze is ongeveer gelijk aan die van de Romeinen. Landje veroveren, surrogaat regering installeren, infrastructuur verbeteren, burgers hun eigen ding laten doen, handel drijven en... de boel leegtrekken.
pi_82920746
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:42 schreef Kloon2009 het volgende:

[..]

Precies, de werkwijze is ongeveer gelijk aan die van de Romeinen. Landje veroveren, surrogaat regering installeren, infrastructuur verbeteren, burgers hun eigen ding laten doen, handel drijven en... de boel leegtrekken.
true! de strijd voor het 4de rijk wordt nog steeds ondergronds door gevoerd sinds 1945, tevens het zelfde Nazistisch gedachtegoed hetgeen de basis vormde van de vorige wereld oorlog

[ Bericht 7% gewijzigd door mediacurator op 17-06-2010 10:53:53 ]
pi_82921070
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:42 schreef Kloon2009 het volgende:
En waarom is dit niet goed?
pi_82921190
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:52 schreef Redux het volgende:

[..]

-onnodig, op de man spelen, genote.-

[ Bericht 11% gewijzigd door Bastard op 17-06-2010 11:01:17 ]
pi_82921223
quote:

[..]

Ja dat snap ik eigenlijk ook niet.
pi_82921298
[quote]Op donderdag 17 juni 2010 10:54 schreef mediacurator het volgende:

[..]
-reactie op-

[ Bericht 64% gewijzigd door Bastard op 17-06-2010 11:01:39 ]
pi_82921463
Ik ben niet zo negatief ingesteld dat ik overal iets kwaads in zie, maar ik stelde die vraag omdat ik wil weten hoe de wereld er dan uit zou moeten zien. Want ik heb het idee dat jullie ideale wereld een utopie is. Volgens mij is de ideale wereld voor jullie een soort van droomwereld, een vlucht uit de realiteit omdat jullie de realiteit niet aankunnen. Dat gevoel bekruipt me, of dit zo is, dat is iets wat ik graag zou willen weten.
pi_82921481
quote:
Tja, dat is een andere discussie. Het feit dat de machthebbers het onder valse voorwendselen doen (bijv. dat Saddam wapens heeft) geeft al aan dat het discutabel is. En je zou kunnen zeggen dat het uiteindelijk voor dat land beter is, maar voor veel individuele mensen is dat natuurlijk niet zo want die worden hard platgebombardeerd.

En ik ben er zelf ook niet echt persé tegen, al die rijkdom die ik hier heb moet ergens vandaan komen. Ik denk dat het alleen wel goed is om te beseffen hoe de realiteit werkelijk is, dan alleen geloven wat de PR-afdeling van de overheid bedenkt.

Puur ethisch is het een slecht verhaal denk ik, dat wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')