Meneer zit in een ontkenningsfasequote:
Bullshit. Het is gewoon zo onwaar als het maar zijn kan, wat je schreef.quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Meneer zit in een ontkenningsfase
LAMBIEKJE PLAST ZITTEND!quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Meneer zit in een ontkenningsfase
Iddquote:
En die punt moet hij IN de pot houden, niet ernaastquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:40 schreef mediacurator het volgende:
Lambiekje heeft een punt....
De Staat van Ontkenning 1/6
Ik zou niet weten waarom je een minder man zou moeten zijn als je zittend plast.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
IddEn dan gaat het er nog regelmatig naast! Hij gaat nu zeggen van niet, maar negeer dat. Hij zit in de ontkenningsfase.
Nee, op video docu's gaat niet gemodereerd worden chauchat, youtube is nu eenmaal een geaccepteerd onderdeel van BNW..quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:46 schreef chauchat het volgende:
Zou je dat punt ook kunnen formuleren in plaats van beslag te leggen op tien minuten van mijn tijd? Echt, die filmpjes als 'argument', kan daar niet eens op gemodereerd worden? Ik vind het beledigend. Alsof je een discussie met iemand voer en bij ieder argument jouwerzijds krijg je een boek voor de voeten geworpen.
Dat is dus de mentaliteit waar ik en menig ander dissident zich aan stoort. De arrogantie, de naïeve arrogantie om niet dieper in de materie te duiken. Met HAVO-denkniveau denkt men alles te kunnen uitdenken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:46 schreef chauchat het volgende:
Zou je dat punt ook kunnen formuleren in plaats van beslag te leggen op tien minuten van mijn tijd? Echt, die filmpjes als 'argument', kan daar niet eens op gemodereerd worden? Ik vind het beledigend. Alsof je een discussie met iemand voer en bij ieder argument jouwerzijds krijg je een boek voor de voeten geworpen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Of je kijkt zo nodig hier een daar een filmpje óf je houdt je mond.
Hee ben jij niet degene die continue in feedback staat te jammeren? wat dacht je van eens aan je eigen post- kwaliteit te sleutelen? -nee-quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:00 schreef Amos_ het volgende:
[..]
BNW heeft een nieuwe mod?
Jij hebt totaal geen recht van spreken. Iemand zoals jij die alleen maar schreeuwt maar zodra het inhoudelijk wordt afhaakt, en dan eisen dat anderen jouw propaganda gaan bekijken...
Waarom kun je het eigenlijk niet in eigen bewoordingen uitleggen? Filmpjes zijn er voor de dommen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is dus de mentaliteit waar ik en menig ander dissident zich aan stoort. De arrogantie, de naïeve arrogantie om niet dieper in de materie te duiken. Met HAVO-denkniveau denkt men alles te kunnen uitdenken.
Blehh het is een youtube-filmpje. Walgelijk, die stupide houding. In wezen zijn jullie gewoonweg niet discussiewaardig, totaal geen kennis en achtergrond. Waarom er discussie aangezwengeld worden. Waarom er stellingen geponeerd worden. Waarom er verstrekkende zaken worden ingevoerd. Waarom we een schijnvijand hebben. Niets is stommer om maar apathisch te reageren op alles waar een vraagteken bijgeplaatst wordt van het handel en wandel van onze industrie en politici. En alles wat de overheid zegt per definitie waar is.
Of je kijkt zo nodig hier een daar een filmpje óf je houdt je mond.
lezen -edit, niet doen-quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Waarom kun je het eigenlijk niet in eigen bewoordingen uitleggen? Filmpjes zijn er voor de dommen.
Je geeft hier overigens een mooi inkijkje in jouw goed-kwaad schema.
quote:Nee, op video docu's gaat niet gemodereerd worden chauchat, youtube is nu eenmaal een geaccepteerd onderdeel van BNW..
Maar ik wil het best uitleggen hoor, gaat over de politionele acties in onze voormalige koloniën in Indonesië, NL betrokkenheid bij de meest grootschalige volkerenmoord sinds de WW2 in Srebrenica, NL steun aan de illegale invasies van Iran en Afghanistan... M.a.w. NL betrokkenheid bij recente en minder recente internationale conflicten en steld de vraag in hoeverre de rol die NL daarin heeft gespeeld heeft wel gerechtvaardigd was en de schaduwkant van die betrokkenheid in termen van de manier waarop deze acties werden uitgevoerd.
Allemaal voorbeelden van vergelijkbare politionele en militaire acties waarbij je de nodige vraagtekens zou kunnen stellen en waarbij vele 1000 doden waren te betreuren. Het vraagstuk in hoeverre "haben wir das nicht gewusst" wordt de kijker gesteld en wijzen de historische beelden er op dat hetgeen we via de media voorgeschoteld krijgen over dergelijk optreden van onze regeringen achteraf een heel ander beeld van de werkelijkheid laat zien, alleen is de schade dan al geleden.
Het illustreert een psychische toestand ook wel genoemd "ontkenning" en dat het een fenomeen is waarvan we de Duitsers het verwijt maakten destijds wanneer men poneerde "haben wir das nicht gewusst", dat men de schuld daarmee ten onrechte ontkendequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:06 schreef chauchat het volgende:
Sorry hoor lambiek, ik vind het omgekeerd juist tamelijk onbeleefd om zo'n bron zonder enig commentaar of context in iemands face te drukken. Zo van HIER! KIJK! EN VIND WAT IK VIND! Zo komt dat over.
Ik heb het filmpje van mediacurator uiteraard bekeken en het is me volstrekt onduidelijk wat hij er nu mee wil. Waarom licht hij dat niet toe? Waarom niet even een introductie? Waarom niet eens geprobeerd iets zelf, in eigen woorden te formuleren, in plaats van maar raak te linken? Vooral voor mensen die vaak zo hard oproepen zelf na te denken, vind ik het altijd een heel merkwaardige keuze.
Ik lees incoherent gebrabbel, snaak. Leg nu eens uit welke parallellen je kunt trekken tussen de Nederlandse krijgsmachthistorie en de rol van de Amerikaanse overheid in en om 9/11.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
lezen Gjhadafi voordat je blaat
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |