abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juni 2010 @ 02:19:55 #276
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82915780
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 01:46 schreef Terecht het volgende:

[..]

Hoe?
Meneer zit in een ontkenningsfase
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 juni 2010 @ 04:36:10 #277
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_82916977
Waarom word ik nou weer ineens een flat earther genoemd?
Zit er nog wel een schroefje vast bij jou, biekske?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 17 juni 2010 @ 08:51:00 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82917571
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 02:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bullshit. Het is gewoon zo onwaar als het maar zijn kan, wat je schreef.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 17 juni 2010 @ 08:57:35 #280
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_82917730
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 02:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

LAMBIEKJE PLAST ZITTEND!
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:00:33 #281
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82917801
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 08:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

LAMBIEKJE PLAST ZITTEND!
Idd En dan gaat het er nog regelmatig naast! Hij gaat nu zeggen van niet, maar negeer dat. Hij zit in de ontkenningsfase.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_82918337
't officiele verhaal is anders hoor, daarin is bewezen dat ie gewoon staand plast, dat ie zelfs een urinoir heeft!
  Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 09:38:52 #283
249559 crew  Lavenderr
pi_82918785
Lambiekje, kan het wat minder ?
pi_82918864
Lambiekje heeft een punt....

De Staat van Ontkenning 1/6

pi_82919038
Zou je dat punt ook kunnen formuleren in plaats van beslag te leggen op tien minuten van mijn tijd? Echt, die filmpjes als 'argument', kan daar niet eens op gemodereerd worden? Ik vind het beledigend. Alsof je een discussie met iemand voert en bij ieder argument jouwerzijds krijg je een boek voor de voeten geworpen.
Appels. En peren.
  Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 09:48:37 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_82919111
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:40 schreef mediacurator het volgende:
Lambiekje heeft een punt....

De Staat van Ontkenning 1/6

En die punt moet hij IN de pot houden, niet ernaast
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:49:05 #287
52357 Lambiekje
pi_82919125
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Idd En dan gaat het er nog regelmatig naast! Hij gaat nu zeggen van niet, maar negeer dat. Hij zit in de ontkenningsfase.
Ik zou niet weten waarom je een minder man zou moeten zijn als je zittend plast.
Ik ga nog tenminste naar de toilet, in tegenstelling tot....
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_82919301
tot?
pi_82919309
Mensen met een stoma.
pi_82919365
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:46 schreef chauchat het volgende:
Zou je dat punt ook kunnen formuleren in plaats van beslag te leggen op tien minuten van mijn tijd? Echt, die filmpjes als 'argument', kan daar niet eens op gemodereerd worden? Ik vind het beledigend. Alsof je een discussie met iemand voer en bij ieder argument jouwerzijds krijg je een boek voor de voeten geworpen.
Nee, op video docu's gaat niet gemodereerd worden chauchat, youtube is nu eenmaal een geaccepteerd onderdeel van BNW..

Maar ik wil het best uitleggen hoor, gaat over de politionele acties in onze voormalige koloniën in Indonesië, NL betrokkenheid bij de meest grootschalige volkerenmoord sinds de WW2 in Srebrenica, NL steun aan de illegale invasies van Iran en Afghanistan... M.a.w. NL betrokkenheid bij recente en minder recente internationale conflicten en steld de vraag in hoeverre de rol die NL daarin heeft gespeeld heeft wel gerechtvaardigd was en de schaduwkant van die betrokkenheid in termen van de manier waarop deze acties werden uitgevoerd.

Allemaal voorbeelden van vergelijkbare politionele en militaire acties waarbij je de nodige vraagtekens zou kunnen stellen en waarbij vele 1000 doden waren te betreuren. Het vraagstuk in hoeverre "haben wir das nicht gewusst" wordt de kijker gesteld en wijzen de historische beelden er op dat hetgeen we via de media voorgeschoteld krijgen over dergelijk optreden van onze regeringen achteraf een heel ander beeld van de werkelijkheid laat zien, alleen is de schade dan al geleden.

[ Bericht 4% gewijzigd door mediacurator op 17-06-2010 10:06:51 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:58:07 #291
52357 Lambiekje
pi_82919401
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:46 schreef chauchat het volgende:
Zou je dat punt ook kunnen formuleren in plaats van beslag te leggen op tien minuten van mijn tijd? Echt, die filmpjes als 'argument', kan daar niet eens op gemodereerd worden? Ik vind het beledigend. Alsof je een discussie met iemand voer en bij ieder argument jouwerzijds krijg je een boek voor de voeten geworpen.
Dat is dus de mentaliteit waar ik en menig ander dissident zich aan stoort. De arrogantie, de naïeve arrogantie om niet dieper in de materie te duiken. Met HAVO-denkniveau denkt men alles te kunnen uitdenken.
Blehh het is een youtube-filmpje. Walgelijk, die stupide houding. In wezen zijn jullie gewoonweg niet discussiewaardig, totaal geen kennis en achtergrond. Waarom er discussie aangezwengeld worden. Waarom er stellingen geponeerd worden. Waarom er verstrekkende zaken worden ingevoerd. Waarom we een schijnvijand hebben. Niets is stommer om maar apathisch te reageren op alles waar een vraagteken bijgeplaatst wordt van het handel en wandel van onze industrie en politici. En alles wat de overheid zegt per definitie waar is.

Of je kijkt zo nodig hier een daar een filmpje óf je houdt je mond.
pi_82919463
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

BNW heeft een nieuwe mod?

Jij hebt totaal geen recht van spreken. Iemand zoals jij die alleen maar schreeuwt maar zodra het inhoudelijk wordt afhaakt, en dan eisen dat anderen jouw propaganda gaan bekijken...
pi_82919611
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:00 schreef Amos_ het volgende:

[..]

BNW heeft een nieuwe mod?

Jij hebt totaal geen recht van spreken. Iemand zoals jij die alleen maar schreeuwt maar zodra het inhoudelijk wordt afhaakt, en dan eisen dat anderen jouw propaganda gaan bekijken...
Hee ben jij niet degene die continue in feedback staat te jammeren? wat dacht je van eens aan je eigen post- kwaliteit te sleutelen? -nee-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 17-06-2010 10:15:00 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:05:59 #294
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_82919614
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is dus de mentaliteit waar ik en menig ander dissident zich aan stoort. De arrogantie, de naïeve arrogantie om niet dieper in de materie te duiken. Met HAVO-denkniveau denkt men alles te kunnen uitdenken.
Blehh het is een youtube-filmpje. Walgelijk, die stupide houding. In wezen zijn jullie gewoonweg niet discussiewaardig, totaal geen kennis en achtergrond. Waarom er discussie aangezwengeld worden. Waarom er stellingen geponeerd worden. Waarom er verstrekkende zaken worden ingevoerd. Waarom we een schijnvijand hebben. Niets is stommer om maar apathisch te reageren op alles waar een vraagteken bijgeplaatst wordt van het handel en wandel van onze industrie en politici. En alles wat de overheid zegt per definitie waar is.

Waarom kun je het eigenlijk niet in eigen bewoordingen uitleggen? Filmpjes zijn er voor de dommen.
Je geeft hier overigens een mooi inkijkje in jouw goed-kwaad schema.
pi_82919620
Sorry hoor lambiek, ik vind het omgekeerd juist tamelijk onbeleefd om zo'n bron zonder enig commentaar of context in iemands face te drukken. Zo van HIER! KIJK! EN VIND WAT IK VIND! Zo komt dat over.

Ik heb het filmpje van mediacurator uiteraard bekeken en het is me volstrekt onduidelijk wat hij er nu mee wil. Waarom licht hij dat niet toe? Waarom niet even een introductie? Waarom niet eens geprobeerd iets zelf, in eigen woorden te formuleren, in plaats van maar raak te linken? Vooral voor mensen die vaak zo hard oproepen zelf na te denken, vind ik het altijd een heel merkwaardige keuze.
Appels. En peren.
pi_82919638
Ja mediacurator en weet je waarom ik dat moet doen? Omdat lieden zoals jij wederom met bovenstaande post aantonen dat inhoudelijk en zonder nodeloos gescheld een discussie voeren welhaast schier onmogelijk is.
pi_82919652
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:05 schreef Terecht het volgende:

[..]

Waarom kun je het eigenlijk niet in eigen bewoordingen uitleggen? Filmpjes zijn er voor de dommen.
Je geeft hier overigens een mooi inkijkje in jouw goed-kwaad schema.
lezen -edit, niet doen-
quote:
Nee, op video docu's gaat niet gemodereerd worden chauchat, youtube is nu eenmaal een geaccepteerd onderdeel van BNW..

Maar ik wil het best uitleggen hoor, gaat over de politionele acties in onze voormalige koloniën in Indonesië, NL betrokkenheid bij de meest grootschalige volkerenmoord sinds de WW2 in Srebrenica, NL steun aan de illegale invasies van Iran en Afghanistan... M.a.w. NL betrokkenheid bij recente en minder recente internationale conflicten en steld de vraag in hoeverre de rol die NL daarin heeft gespeeld heeft wel gerechtvaardigd was en de schaduwkant van die betrokkenheid in termen van de manier waarop deze acties werden uitgevoerd.

Allemaal voorbeelden van vergelijkbare politionele en militaire acties waarbij je de nodige vraagtekens zou kunnen stellen en waarbij vele 1000 doden waren te betreuren. Het vraagstuk in hoeverre "haben wir das nicht gewusst" wordt de kijker gesteld en wijzen de historische beelden er op dat hetgeen we via de media voorgeschoteld krijgen over dergelijk optreden van onze regeringen achteraf een heel ander beeld van de werkelijkheid laat zien, alleen is de schade dan al geleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 17-06-2010 10:16:07 ]
pi_82919795
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:06 schreef chauchat het volgende:
Sorry hoor lambiek, ik vind het omgekeerd juist tamelijk onbeleefd om zo'n bron zonder enig commentaar of context in iemands face te drukken. Zo van HIER! KIJK! EN VIND WAT IK VIND! Zo komt dat over.

Ik heb het filmpje van mediacurator uiteraard bekeken en het is me volstrekt onduidelijk wat hij er nu mee wil. Waarom licht hij dat niet toe? Waarom niet even een introductie? Waarom niet eens geprobeerd iets zelf, in eigen woorden te formuleren, in plaats van maar raak te linken? Vooral voor mensen die vaak zo hard oproepen zelf na te denken, vind ik het altijd een heel merkwaardige keuze.
Het illustreert een psychische toestand ook wel genoemd "ontkenning" en dat het een fenomeen is waarvan we de Duitsers het verwijt maakten destijds wanneer men poneerde "haben wir das nicht gewusst", dat men de schuld daarmee ten onrechte ontkende

De docu houdt ons dus een spiegel voor gezien ons land teven een geschiedenis heeft waar onze militairen zijn gebruikt voor doeleinden waarbij we achteraf gezien de nodige vraagtekens zouden kunnen plaatsten
pi_82919831
En dus? Je maakt je betoog niet af.
Appels. En peren.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:15:56 #300
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_82919882
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:07 schreef mediacurator het volgende:

[..]

lezen Gjhadafi voordat je blaat
[..]
Ik lees incoherent gebrabbel, snaak. Leg nu eens uit welke parallellen je kunt trekken tussen de Nederlandse krijgsmachthistorie en de rol van de Amerikaanse overheid in en om 9/11.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')