Roog danquote:
Ow dan kan je meteen met dat meisje praten! Dat is mooiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:52 schreef Japsnars het volgende:
Oké nu toetsen voorbereiden en dan naar school
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ow dan kan je meteen met dat meisje praten! Dat is mooi!!
In de pww hebben wij altijd alles 's ochtends.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:52 schreef Japsnars het volgende:
Oké nu toetsen voorbereiden en dan naar school
Live is altijd goed.quote:
Wij niet. Dat lag gewoon aan je vakken. Ene vak was 's morgens om 8, 9, 10 of 11. Andere was om 1 uur, 2 of 3 uur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
In de pww hebben wij altijd alles 's ochtends.
Ik heb net croissants gegeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga croissantjes maken. Ik heb honger.
Lul niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat wat die zanger gisteren aan het bleren was bij VI Oranje leek dan weer nergens op ;')!!
Ik heb het meer over de gemaakte liedjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat wat die zanger gisteren aan het bleren was bij VI Oranje leek dan weer nergens op ;')!!
watquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de gemaakte liedjes.
Ja iedereen gisteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:56 schreef Potloodvis het volgende:
Heeft iemand nu al die geweldige stem beluisterd?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:52 schreef Otis2.0 het volgende:
jaja zondag weer alle minderjarige meisjes van pumerend en omstreken op 1 plek verzameld
Het rare is ook al voordat hij echt scoort.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren niet gehoord, toen was iedereen aan het juichen.
Dacht ik ook ja. Maar neemt niet weg dat Roog de überfag is.quote:
Dat vind ik Dolphins Cry, dus ik ben het niet vergeten.quote:
Nee, dan niet, maar ik vind Run To The Water het beste.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat vind ik Dolphins Cry, dus ik ben het niet vergeten.
quote:
Nee jij.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja. Maar neemt niet weg dat Roog de überfag is.
Ik weet niet hoe die eruit ziet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja. Maar neemt niet weg dat Roog de überfag is.
De meeste meisjes mogen niet uitgaan in studentensteden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef MouzurX het volgende:
Pff wat een faalnacht gisteren, vanaf half 1 buiten gezeten en later ook nog over men nek gegaan.
Waren ook nauwelijks vrouwen zeg, wat doen die eigenlijk? De verdeling in nederland is ongeveer 50-50 dus waarom is er in vrijwel elke tent 2 gasten voor elk meisje?
Van wie?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De meeste meisjes mogen niet uitgaan in studentensteden.
quote:
Ik denk niet dat er in Nederland meer vrouwelijke studenten zijn dan mannen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van wie?En er zijn meer vrouwelijke studenten dan mannen..
Ja, maar de meesten zijn preuts. Ga je trouwens uit vanwege de meisjes of wat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van wie?En er zijn meer vrouwelijke studenten dan mannen..
nee.quote:
Ja aangezien ik die voor de rest sowieso nergens tegen kom. Heb ook bijv. geen 1 vriendin hier in tilburg terwijl ik er al 2 jaar woon.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar de meesten zijn preuts. Ga je trouwens uit vanwege de meisjes of wat?
Je moet voor de gezelligheid uitgaan, dan komen die meisjes vanzelf wel. Als je overdreven gaat hunten dan hebben ze je toch snel genoeg door.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja aangezien ik die voor de rest sowieso nergens tegen kom. Heb ook bijv. geen 1 vriendin hier in tilburg terwijl ik er al 2 jaar woon.
Naja ook natuurlijk omdat het leuk is.
Ik denk dat dat meer aan jou ligt, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb ook bijv. geen 1 vriendin hier in tilburg terwijl ik er al 2 jaar woon.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer aan jou ligt, eerlijk gezegd.
O hunten doe ik niet hoor, dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet voor de gezelligheid uitgaan, dan komen die meisjes vanzelf wel. Als je overdreven gaat hunten dan hebben ze je toch snel genoeg door.
allebei goedquote:
Zeg ik toch ook?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer aan jou ligt, eerlijk gezegd.
Ja, want dan hebben ze het ineens niet door en denken ze dat je hun nummer vraagt omdat je graag vrienden wil worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet voor de gezelligheid uitgaan, dan komen die meisjes vanzelf wel. Als je overdreven gaat hunten dan hebben ze je toch snel genoeg door.
Nee, maar er zit wel een verschil in elk meisje van top tot teen bekijken en nastaren of gewoon later op de avond eentje aanspreken en daar moves bij zetten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, want dan hebben ze het ineens niet door en denken ze dat je hun nummer vraagt omdat je graag vrienden wil worden.
Haha echt he.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
DAT IS RITMO!!!!!!!111111111111111111111111111
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn hier vast wel mensen die je alvast een gratis rijles willen geven.
Wat? Eurlings is een held. Gewoon asfalt neerleggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
Die lul van een Eurlings had niet op moeten stappen. Dan had ik nu al rijlessen kunnen nemen. Nu moet ik wachten tot dit kabinet zich heeft gesetteld en mij mijn rijbewijs laat halen om mijn 17e.
zelfs al zou dat besluit genomen worden gaat dat echt niet per direct in hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
Die lul van een Eurlings had niet op moeten stappen. Dan had ik nu al rijlessen kunnen nemen. Nu moet ik wachten tot dit kabinet zich heeft gesetteld en mij mijn rijbewijs laat halen om mijn 17e.
Dat besluit is al genomen, lul.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zelfs al zou dat besluit genomen worden gaat dat echt niet per direct in hoor
Je kop is afzichtelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ik daar op jaloers moet zijn. Afzichtelijke dingen.
wat is het probleem dan? het besluit is alsnog teruggedraaid? ik volg het niet zo. heb mijn rijbewijs alweer ene jaar of 6quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat besluit is al genomen, lul.Het zou dit jaar ingevoerd worden.
Check die pic van hem op mn hyves danG. Kan je zien of het hem is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bedank hem en vraag of hij toevallig ook mijn vader is. Die heeft ook zo'n muzieksmaak.
Ik bedoel ook alleen MANNEN =$quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow weet je chici dat je er zo over denkt.
Dat het is uitgesteld tot eind dit jaar ipv juli.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat is het probleem dan? het besluit is alsnog teruggedraaid? ik volg het niet zo. heb mijn rijbewijs alweer ene jaar of 6
Ziet hij er nog hetzelfde uit? Dan is het hem niet, want die van mij heeft donkerbruine krullen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Check die pic van hem op mn hyves danG. Kan je zien of het hem is.
De rest zag het ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kenker, omdat jij bijziend bent houdt dat nooit op hé.
Wat moest het dan voorstellen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niemand anders heb ik er nog over gehoord, omdat het geen kuif is / was.
quote:
Geen idee hoe het heet, ik zit niet in het haarcircuit. Geen kuif in ieder geval. In lekentermen zou ik het omschrijven als een nonchalante "swoef".quote:
Oh ja, klopt. Dan moet ik die andere foto ook even kijken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Het is btw een pruik.Hij heeft George Clooney haar, qua kleur en model
.
Een kuif dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet, ik zit niet in het haarcircuit. Geen kuif in ieder geval. In lekentermen zou ik het omschrijven als een nonchalante "swoef".
Welke andere?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Dan moet ik die andere foto ook even kijken.
En jij geeft daar nog steeds om. Hoelang kan iets je dwars zitten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pulease, jij wilde airco in een Kever bouwen.
Weg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef Potloodvis het volgende:
Waar is die andere foto van hem gebleven?
Die zag ik een tijd geleden staan, met zo'n blouse in het buitenland. Daar wil ik ook respect op geven.quote:
Ik moest daar ook wel om lachen hoor. Nog steeds wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij geeft daar nog steeds om. Hoelang kan iets je dwars zitten.
Dat zal ik nooit vergeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij geeft daar nog steeds om. Hoelang kan iets je dwars zitten.
Jullie nemen het ook zo serieus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moest daar ook wel om lachen hoor. Nog steeds wel.
Niets, bazenbolides, maar WD wilde er een airco inbouwen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Potloodvis het volgende:
Ik weet niet wat er raar aan een Kever is hoor.![]()
![]()
Ik ga later in een VW Polo rijden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Potloodvis het volgende:
Ik weet niet wat er raar aan een Kever is hoor.![]()
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die denken dat er muziek bestaat die beter is dan dit![]()
![]()
:
Het is dat de ICT hier de chaos nog niet in orde heeft en Google nog niet bereikt kan worden, anders zocht ik het even op.quote:
JA HALLO. Gaarne een pics van mij verder dan die ene hier.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij bouwt vast geen kuif op zijn hoofd nu het wat langer is.Doe jij eens pics daar van dan.
Oke dan niet. Who cares anyway, ik krijg een mini met airco.quote:
Alleen je haar dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
JA HALLO. Gaarne een pics van mij verder dan die ene hier.
"ik krijg".quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke dan niet. Who cares anyway, ik krijg een mini met airco.
Ja, want ik krijg hem. Dus dan is het niet zo gek dat ik zeg 'ik krijg.'quote:
Ik heb van niemand foto's op deze laptop. Sowieso heb ik er geen van WF.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij bouwt vast geen kuif op zijn hoofd nu het wat langer is.Doe jij eens pics daar van dan.
waarom zo'n onaantrekkelijke attitude danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke dan niet. Who cares anyway, ik krijg een mini met airco.
Waarom zo zuigen dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
waarom zo'n onaantrekkelijke attitude dan
Dat is wat ik zei. Maar volgens WD was dat niet het geval. Als iemand even de query "site:forum.fok.nl wolvendagen kever airco" gebruikt en iets uit februari vindt, kun je het teruglezen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef Salatrel het volgende:
kever met airco![]()
die airco gebruikt al het vermogen van die motor volgens mij
De arrogantie straalt er van af. En dat is een no like.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, want ik krijg hem. Dus dan is het niet zo gek dat ik zeg 'ik krijg.'
Dan "verdien" je het. Daarnaast kan ik me niet zoiets niet voorstellen, ik werk er gewoon voor als ik iets wil.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die te trots zijn om zoiets aan te nemen.Ondankbare hond.
En ik care om iemand van internet omdat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De arrogantie straalt er van af. En dat is een no like.
Moet ik al je rants opzoeken wanneer je cared?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En ik care om iemand van internet omdat?
Ja, en ik werk ook voor dingen die ik wil. Maar als mijn vader mij zegt: Je krijgt een Mini van ons. Dan zeg ik geen nee. En ik heb al gezegd dat ik hem mee betaal, je dacht toch niet dat ik hem alles liet betalen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan "verdien" je het. Daarnaast kan ik me niet zoiets niet voorstellen, ik werk er gewoon voor als ik iets wil.
Zo staat het er anders niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, en ik werk ook voor dingen die ik wil. Maar als mijn vader mij zegt: Je krijgt een Mini van ons. Dan zeg ik geen nee. En ik heb al gezegd dat ik hem mee betaal, je dacht toch niet dat ik hem alles liet betalen.
Je ouders houden niet genoeg van je.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan "verdien" je het. Daarnaast kan ik me niet zoiets niet voorstellen, ik werk er gewoon voor als ik iets wil.
Ik heb dat al een keer eerder gezegd, en als je dat niet meegekregen hebt is dat niet mijn probleem.quote:
[KLB SC #2503] Toen je nog buitenspeelde.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[KLB SC #2503] Toen je nog buitenspeelde.
Ik zit niet 24/7 op FOK! nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb dat al een keer eerder gezegd, en als je dat niet meegekregen hebt is dat niet mijn probleem.
Uiteraard wel. Als ze overlijden staat er een mooie erfenis.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je ouders houden niet genoeg van je.
Dus jij neemt nooit een cadeau aan, want als het een cadeau is wat je wel zou willen hebben ga je dat zelf kopen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar een fakking auto.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus jij neemt nooit een cadeau aan, want als het een cadeau is wat je wel zou willen hebben ga je dat zelf kopen?
Dat heb ik ook. Plus het geld wat de levensverzekering dan uitkeert. En die erfenis is veel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Als ze overlijden staat er een mooie erfenis.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Plus het geld wat de levensverzekering dan uitkeert. En die erfenis is veel.
Dat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef Potloodvis het volgende:
Het mag trouwens nog een jaartje of 40 duren voordat ze sterven.
Een link leggen tussen vaderdag, kerst en een verjaardagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef WillFerrell het volgende:
Overigens, al die commerciele meuk die vader/moeder/kerst/sinterklaas/verjaardagen heet.
ik ben anders wel toe aan een nieuwe autoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef Potloodvis het volgende:
Het mag trouwens nog een jaartje of 40 duren voordat ze sterven.
Daar hoef ik maar voor te vragen, maar ik heb eentje uit het bouwjaar 2009 nu.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben anders wel toe aan een nieuwe auto
Ik wil er niet aan doen, maar door de boze buitenwereld ben ik gedwongen mij er aan te conformeren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een link leggen tussen vaderdag, kerst en een verjaardag
Beter dan een scooter.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar een fakking auto.
ik rij in een 10 jaar oudequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar hoef ik maar voor te vragen, maar ik heb eentje uit het bouwjaar 2009 nu.
Waar zijn Kurk en TheKC.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik rij in een 10 jaar oudeOpel
met 90k op de teller
Ik moet nog een cadeau halen voor vaderdag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan doen, maar door de boze buitenwereld ben ik gedwongen mij er aan te conformeren.
Wij hadden thuis eerst deze, maar die is nu verkocht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik rij in een 10 jaar oudeOpel
met 90k op de teller
Vooral die fietspadscooters, kun je echt net zo goed met de fiets. Een auto heeft iig nog nut en redelijke tijdwinst op langere afstanden.quote:
Dat is niet goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ok, het is dus echt niet zomaar een ongeluk maar
http://www.transport-onli(...)/index.php?news=7145
Wat heeft dat met dingen "krijgen" te maken, Chaike?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vooral die fietspadscooters, kun je echt net zo goed met de fiets. Een auto heeft iig nog nut en redelijke tijdwinst op langere afstanden.
bevrijdtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ok, het is dus echt niet zomaar een ongeluk maar
http://www.transport-onli(...)/index.php?news=7145
Beter een auto dan een scooter, terwijl veel mensen juist alleen een scooter krijgen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dingen "krijgen" te maken, Chaike?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hadden thuis eerst deze, maar die is nu verkocht.
[ afbeelding ]
Omdat er zat jongeren zijn die een scooter krijgen. Denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dingen "krijgen" te maken, Chaike?
Mijn ouders hebben mij aangeboden een scooter, rijbewijs of auto. Ik zo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter een auto dan een scooter, terwijl veel mensen juist alleen een scooter krijgen.
Mja, ik vind het zoo kut voor 'm. Hij lag 2 uur onder dat busje want dat busje had 'm niet gezien en was doorgereden. En eerst was er nog een andere auto die probeerde te helpen toen moest brandweer komen om dat busje omhoog te halen, en toen pas kon hij weg..quote:
What the fuck, hoe komt die daar. Ik had een andere aangekliktquote:
Ik heb dit misschien gemist, maar kende je het slachtoffer?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:51 schreef Crack_ het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)to-in-veldhoven.html
Ik kan er echt wel om janken als ik dit zie man.
Dan nog, Audi.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
What the fuck, hoe komt die daar. Ik had een andere aangeklikt![]()
.
Maar nee, A4 dus. Zal hem even aanpassen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Mn broerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb dit misschien gemist, maar kende je het slachtoffer?
Station?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
What the fuck, hoe komt die daar. Ik had een andere aangeklikt![]()
.
Maar nee, A4 dus. Zal hem even aanpassen.
M'n volgende auto wordt denk ik ook een Audi A4.quote:
Ja dat dacht ik dus ook, maar had net mn moeder aan de telefoon en die zei het hele verhaal.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat erg! ik dacht dat hij bij een ander in de auto zat en zo een ongeval had maar dit is 10x erger natuurlijk.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij hebben 4 auto's thuis, maar ik heb er zelf maar ééntje.
87 jarige man.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:51 schreef Crack_ het volgende:
What the fuck moeten wij met de informatie dat jullie vier auto's hebben thuis? Wij hebben er ook vier, maar ik zie de relevantie daarvan niet, los van misschien dat je wil proberen op te scheppen ofzo?quote:
Ja opzich wel goed. Zn tanden zijn kapot en hij heeft een hoofdwond, heel veel hechtingen en ja zn hele huid is kapot omdat hij werd meegesleept. Dus echt geluk gehad.quote:
Zo, jij gaat er even snel vanuit dat het ten eerste de schuld van die chauffeur was en ten tweede dat het te wijten is aan zijn hoge leeftijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
87 jarige man.Wanneer gaan ze die oude fossielen nu eens verplicht een keuring laten doen?
Maar niets gebroken verder? Dan heeft ie ook nog veel geluk gehad ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja opzich wel goed. Zn tanden zijn kapot en hij heeft een hoofdwond, heel veel hechtingen en ja zn hele huid is kapot omdat hij werd meegesleept. Dus echt geluk gehad.
Mn vader komt nu naar huis om mn broertje op te vangen als die thuis komt en dan gaan wij er even naar toe.
indd, niet omdat dit ongeluk nou is gebeurd maar ik ben er sowieso voor om echt of een keuring te doen en dan wel ieder jaar als je over een bepaalde leeftijd bent of gewoon afschaffen vanaf een bepaalde leeftijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
87 jarige man.Wanneer gaan ze die oude fossielen nu eens verplicht een keuring laten doen?
Doe niet pussy nu, het gaat ergens over en ik wil mij daarin mengen. Als de informatie je niet bevalt dan negeer je hem de volgende keer maar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
What the fuck moeten wij met de informatie dat jullie vier auto's hebben thuis? Wij hebben er ook vier, maar ik zie de relevantie daarvan niet, los van misschien dat je wil proberen op te scheppen ofzo?
Die keuring is er al gewoon hoor en tevens wil dat niets zeggen. Iedere randdebiel kan achter het stuur stappen. De volgende keer dat iemand van jouw leeftijdsgroep een ongeluk krijgt/veroorzaakt gaan we dat ook even vermelden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zoals je waarschijnlijk wel weet zijn in ons kleine kikkerlandje de fietsers enorm goed beschermd ookal in een aanrijding hun schuld.....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zo, jij gaat er even snel vanuit dat het ten eerste de schuld van die chauffeur was en ten tweede dat het te wijten is aan zijn hoge leeftijd.
Het is zo goed als zeker de schuld van de chaffeur, hij reedt gewoon op een rotonde en de chaffeur had 'm niet gezien. De politie zei het nog niet 100 %, maar het was zo goed als zeker.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zo, jij gaat er even snel vanuit dat het ten eerste de schuld van die chauffeur was en ten tweede dat het te wijten is aan zijn hoge leeftijd.
En dit ook, maar daar ben ik het ook niet mee eensquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zoals je waarschijnlijk wel weet zijn in ons kleine kikkerlandje de fietsers enorm goed beschermd ookal in een aanrijding hun schuld.....
Nou bij jongeren wordt het daar ook aan geweten, en bij vrouwen aan hun geslacht, etc. etc.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die keuring is er al gewoon hoor en tevens wil dat niets zeggen. Iedere randdebiel kan achter het stuur stappen. De volgende keer dat iemand van jouw leeftijdsgroep een ongeluk krijgt/veroorzaakt gaan we dat ook even vermelden.
ik ben het er niet mee eens maarja je doet er weinig aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:01 schreef Crack_ het volgende:
En dit ook, maar daar ben ik het ook niet mee eens.
Belachelijk. Daarom ben ik voor het invoeren van een maximale promillage van 0,2 voor elke bestuurder en geen vrouwen aan het stuur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou bij jongeren wordt het daar ook aan geweten, en bij vrouwen aan hun geslacht, etc. etc.
Het was gewoon compleet nutteloze overbodige informatie die totaal niet bij de discussie past. Dat zie je zelf toch ook wel in? Men heeft het over auto's en jij komt met "WIJ HEBBEN ER VIEEEEEEERRR!!".quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doe niet pussy nu, het gaat ergens over en ik wil mij daarin mengen. Als de informatie je niet bevalt dan negeer je hem de volgende keer maar.
indd, ja alleen nachtje in ziekenhuis want het kan zijn dat hij nog wel inwendig letsel heeft ofzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar niets gebroken verder? Dan heeft ie ook nog veel geluk gehad ook.
Och redelijkerwijs had dit iedereen kunnen gebeuren. Het gebeurt alleen te vaak dat mensen met die leeftijd ongelukken veroorzaken mede doordat zij lessen hebben gevolgd in een tijd dat er veel minder verkeer was, de verkeersregels al meerdere malen zijn aangepast en niet te vergeten reactie vermogen en zicht sterk verminderd zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens, anders dan een patserige move kan ik er ook niet meer in zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het was gewoon compleet nutteloze overbodige informatie die totaal niet bij de discussie past. Dat zie je zelf toch ook wel in? Men heeft het over auto's en jij komt met "WIJ HEBBEN ER VIEEEEEEERRR!!".
Als je niets nuttigs hebt in te brengen in en gesprek meng je je er maar niet in.
Dan nog, BobbyB gaat er wel HEEL snel zonder ook maar enige informatie vanuit dat het de schuld van die chauffeur was en dan ook nog eens vanwege zijn hoge leeftijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zoals je waarschijnlijk wel weet zijn in ons kleine kikkerlandje de fietsers enorm goed beschermd ookal in een aanrijding hun schuld.....
Dan nog, BobbyB gaat er wel HEEL snel zonder ook maar enige informatie vanuit dat het de schuld van die chauffeur was en dan ook nog eens vanwege zijn hoge leeftijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is zo goed als zeker de schuld van de chaffeur, hij reedt gewoon op een rotonde en de chaffeur had 'm niet gezien. De politie zei het nog niet 100 %, maar het was zo goed als zeker.
Ja, maar als het bij een nachtje ambulatorium blijft heeft hij geluk gehad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
indd, ja alleen nachtje in ziekenhuis want het kan zijn dat hij nog wel inwendig letsel heeft ofzo.
De informatie is dat het op een rotonde was. Als fietser is dat altijd nogal hachelijk, omdat bestuurders je daar vaak over het hoofd zien. De fietser is er ook onder terecht gekomen, dus waarschijnlijk heeft de man hem niet gezien en afgesneden. Meest voor de hand liggende scenario.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan nog, BobbyB gaat er wel HEEL snel zonder ook maar enige informatie vanuit dat het de schuld van die chauffeur was en dan ook nog eens vanwege zijn hoge leeftijd.
[..]
Dan nog, BobbyB gaat er wel HEEL snel zonder ook maar enige informatie vanuit dat het de schuld van die chauffeur was en dan ook nog eens vanwege zijn hoge leeftijd.
Thank god wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar als het bij een nachtje ambulatorium blijft heeft hij geluk gehad.
Die keuring stelt geen fuck voor. Mijn buurman met staar stapt nog iedere dag vrolijk in z'n auto (na een keuring) terwijl hij zelf zegt dat ie, met name, 's avonds amper wat ziet. Maar ja gewoon lekker in die auto blijven stappen omdat je niet bent afgekeurd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die keuring is er al gewoon hoor en tevens wil dat niets zeggen. Iedere randdebiel kan achter het stuur stappen. De volgende keer dat iemand van jouw leeftijdsgroep een ongeluk krijgt/veroorzaakt gaan we dat ook even vermelden.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
De informatie is dat het op een rotonde was. Als fietser is dat altijd nogal hachelijk, omdat bestuurders je daar vaak over het hoofd zien. De fietser is er ook onder terecht gekomen, dus waarschijnlijk heeft de man hem niet gezien en afgesneden. Meest voor de hand liggende scenario.
Dit dus. Al was het wel zijn schuld, dat hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat het aan zijn leeftijd ligt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Nouja en inderdaad wat bobby zegt, het kan bij iedereen gebeuren. Dat deze man al hoogbejaard was hoeft ook nog niet te betekenen dat hij niet auto kon rijden, misschien was zn zicht etc nog allemaal prima. Dat weten we niet.
Ik doe niet dom, dat doe jij door zo zonder verdere informatie al een mening klaar te hebben. Geen enkel systeem is waterdicht, maar iedereen kan een ongeluk krijgen. En even afgezien of deze man nu schuldig is, hij zal het heus niet met opzet hebben gedaan en door jouw beschuldigende vinger wordt die man er ook niet beter op. En verder wat Otis zegt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die keuring stelt geen fuck voor. Mijn buurman met staar stapt nog iedere dag vrolijk in z'n auto (na een keuring) terwijl hij zelf zegt dat ie, met name, 's avonds amper wat ziet. Maar ja gewoon lekker in die auto blijven stappen omdat je niet bent afgekeurd.
Sowieso ben ik voor een opfriscursus om de 5/10 jaar.
En doe niet zo dom.
1 vriendin en een vriend daarvan bleven vannacht bij mij slapen .... wordt die gast om 5 uur wakker, terwijl hij nog enorm zat is "ja ik kan niet slapen dus ik ga weg" is tie gewoon naar huis gereden met de autoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik doe niet dom, dat doe jij door zo zonder verdere informatie al een mening klaar te hebben. Geen enkel systeem is waterdicht, maar iedereen kan een ongeluk krijgen. En even afgezien of deze man nu schuldig is, hij zal het heus niet met opzet hebben gedaan en door jouw beschuldigende vinger wordt die man er ook niet beter op. En verder wat Otis zegt.
Dat klopt, alleen zoals ik al zei, is het reactievermogen en (in)zicht in de meeste gevallen sterk afgenomen dus is de kans heel groot dat het er wel aan ligt. Maar dat merk je vanzelf wel als je dadelijk veel op de weg zit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit dus. Al was het wel zijn schuld, dat hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat het aan zijn leeftijd ligt.
Nee logisch. Geen enkel ongeluk gebeurt met opzet, daarom zijn er nog wel logisch verklaarbare redenen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik doe niet dom, dat doe jij door zo zonder verdere informatie al een mening klaar te hebben. Geen enkel systeem is waterdicht, maar iedereen kan een ongeluk krijgen. En even afgezien of deze man nu schuldig is, hij zal het heus niet met opzet hebben gedaan en door jouw beschuldigende vinger wordt die man er ook niet beter op. En verder wat Otis zegt.
Ja ja. Karst Tates reed zeker ook per ongeluk door de mensenmassa.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee logisch. Geen enkel ongeluk gebeurt met opzet, daarom zijn er nog wel logisch verklaarbare redenen.
Ja. Want hij wilde eigenlijk tegen de bus aanrijden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ja. Karst Tates reed zeker ook per ongeluk door de mensenmassa.
Ja, maar graag zonder zulke vooroordelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee logisch. Geen enkel ongeluk gebeurt met opzet, daarom zijn er nog wel logisch verklaarbare redenen.
quote:Ik weet niet wat u met de spelers heeft gedaan, maar het lijkt op hersenspoeling. Wesley Sneijder zegt dat hij de Man Of The Match-trommels niet belangrijk vindt, Eljero Elia snapt dat hij op de bank zit en Ryan Babel vindt het prima dat hij alleen minuten maakt op zijn Playstation.
In plaats van een uitje naar de plaatselijke stripclub of telefoonwinkel marcheerde u met 23 bloedserieuze voetballers in uw kielzog over Robbeneiland. U bent er op de een of andere manier zelfs in geslaagd om Yolanthe en Sylvie naar de achtergrond te dringen. Het lijkt wel een team. Respect, meneer Bert.
Maarja het lijkt ook niet echt alsof ze echt met enthousiasme aan het spelen zijn..quote:
Maakt dat uit. Argentina dondert er toch uit met hun mooie voetbal en wij gaan gewoon met die bokaal naar Ollanda.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maarja het lijkt ook niet echt alsof ze echt met enthousiasme aan het spelen zijn..
Hopelijk is dat maar nep en verandert het in de finales..
Omdat je laatste opmerking nogal dom overkomt omdat mijn leeftijdsgroep niet tot een risicogroep hoort, jongeren en ouderen wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar graag zonder zulke vooroordelen.
Mensen die denken dat de ICT de TD isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
De halve toko valt hier uit elkaar. Twee lampen gaan ook al kapot en de ICT heeft de boel nog niet gefixed.
hier staat de airco te blazen op 19°quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
De halve toko valt hier uit elkaar. Twee lampen gaan ook al kapot en de ICT heeft de boel nog niet gefixed.
ZO. Is je spange foon ook kapot?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef TheKC het volgende:
Een autodiscussie en deze is nog niet gepost?
[ afbeelding ]
Ik vind Nederland veel volwassener, professioneler en geconcentreerder spelen dan normaal. Minder spectaculair ja, maar dat is alleen maar goed. Het doet me meer denken aan Italie van vier jaar geleden dan aan Nederland van twee jaar geleden, en dat vind ik helemaal topquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maarja het lijkt ook niet echt alsof ze echt met enthousiasme aan het spelen zijn..
Hopelijk is dat maar nep en verandert het in de finales..
Er is met alles wel een risicogroep te bedenken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je laatste opmerking nogal dom overkomt omdat mijn leeftijdsgroep niet tot een risicogroep hoort, jongeren en ouderen wel.
Oja en ik deel die groepen niet in, voordat ik daar ook op wordt gewezen.
Mannen die vrijwillig naar Lady Gaga luisteren zijn altijd een risicogroep.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je laatste opmerking nogal dom overkomt omdat mijn leeftijdsgroep niet tot een risicogroep hoort, jongeren en ouderen wel.
Oja en ik deel die groepen niet in, voordat ik daar ook op wordt gewezen.
Ohja, de aircocontroleboys kwamen ook nog binnen banjeren vandaag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier staat de airco te blazen op 19°
Pimp My Ride UK.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef TheKC het volgende:
Een autodiscussie en deze is nog niet gepost?
[ afbeelding ]
En vieze Verso ook?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef TheKC het volgende:
[..]
Het internet en telefoonverkeer doet er wel even over om op het platteland te komen he.
Bedenken is 1, ze baseren op statistieken is 2.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Er is met alles wel een risicogroep te bedenken.
Als in twee aparte dingen. Lul.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom zou de ICT twee lampen moeten fixen
die zijn hier vorige week geweest om de filters schoon te maken. staan ze in de keuken die dingne schoon te borstelen in de wasbak..... met de borstel waar iedereen (behalve ik nu) zijn/haar kopje mee schoonmaaktquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ohja, de aircocontroleboys kwamen ook nog binnen banjeren vandaag.
Ga nu niet pietje precies spelen, je snapt heus wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedenken is 1, ze baseren op statistieken is 2.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die zijn hier vorige week geweest om de filters schoon te maken. staan ze in de keuken die dingne schoon te borstelen in de wasbak..... met de borstel waar iedereen (behalve ik nu) zijn/haar kopje mee schoonmaakt
Dat sowieso. Die gaan helemaal op in de beats in hun auto dat ze niet meer op het verkeer letten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mannen die vrijwillig naar Lady Gaga luisteren zijn altijd een risicogroep.
Ja, jij komt met een compleet overbodige opmerking.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga nu niet pietje precies spelen, je snapt heus wel wat ik bedoel.
Dan negeer je die, als jij het overbodig acht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij komt met een compleet overbodige opmerking.
Mensen negeren is niet netjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan negeer je die, als jij het overbodig acht.
Alle opmerkingen hier zijn overbodig, want het is internet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij komt met een compleet overbodige opmerking.
Ik doe dat nooit. Maar ik heb dan wel weer moeite met duidelijk zijn.quote:
Bemoei je er niet mee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle opmerkingen hier zijn overbodig, want het is internet.![]()
De film? Gecondoleerd.quote:
Toy Story.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg: "Nee, wel naar Toy Story 3."
meisjes die naar twilight willen horen bij het afvoerputje van de maatschappij.quote:
https://twitter.com/NuttyMadamquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
meisjes die naar twilight willen horen bij het afvoerputje van de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |