Ga nu niet pietje precies spelen, je snapt heus wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedenken is 1, ze baseren op statistieken is 2.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die zijn hier vorige week geweest om de filters schoon te maken. staan ze in de keuken die dingne schoon te borstelen in de wasbak..... met de borstel waar iedereen (behalve ik nu) zijn/haar kopje mee schoonmaakt
Dat sowieso. Die gaan helemaal op in de beats in hun auto dat ze niet meer op het verkeer letten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mannen die vrijwillig naar Lady Gaga luisteren zijn altijd een risicogroep.
Ja, jij komt met een compleet overbodige opmerking.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga nu niet pietje precies spelen, je snapt heus wel wat ik bedoel.
Dan negeer je die, als jij het overbodig acht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij komt met een compleet overbodige opmerking.
Mensen negeren is niet netjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan negeer je die, als jij het overbodig acht.
Alle opmerkingen hier zijn overbodig, want het is internet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij komt met een compleet overbodige opmerking.
Ik doe dat nooit. Maar ik heb dan wel weer moeite met duidelijk zijn.quote:
Bemoei je er niet mee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle opmerkingen hier zijn overbodig, want het is internet.![]()
De film? Gecondoleerd.quote:
Toy Story.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg: "Nee, wel naar Toy Story 3."
meisjes die naar twilight willen horen bij het afvoerputje van de maatschappij.quote:
https://twitter.com/NuttyMadamquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
meisjes die naar twilight willen horen bij het afvoerputje van de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |