M'n volgende auto wordt denk ik ook een Audi A4.quote:
Ja dat dacht ik dus ook, maar had net mn moeder aan de telefoon en die zei het hele verhaal.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat erg! ik dacht dat hij bij een ander in de auto zat en zo een ongeval had maar dit is 10x erger natuurlijk.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij hebben 4 auto's thuis, maar ik heb er zelf maar ééntje.
87 jarige man.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:51 schreef Crack_ het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)to-in-veldhoven.html
Ik kan er echt wel om janken als ik dit zie man.
What the fuck moeten wij met de informatie dat jullie vier auto's hebben thuis? Wij hebben er ook vier, maar ik zie de relevantie daarvan niet, los van misschien dat je wil proberen op te scheppen ofzo?quote:
Ja opzich wel goed. Zn tanden zijn kapot en hij heeft een hoofdwond, heel veel hechtingen en ja zn hele huid is kapot omdat hij werd meegesleept. Dus echt geluk gehad.quote:
Zo, jij gaat er even snel vanuit dat het ten eerste de schuld van die chauffeur was en ten tweede dat het te wijten is aan zijn hoge leeftijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
87 jarige man.Wanneer gaan ze die oude fossielen nu eens verplicht een keuring laten doen?
Maar niets gebroken verder? Dan heeft ie ook nog veel geluk gehad ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja opzich wel goed. Zn tanden zijn kapot en hij heeft een hoofdwond, heel veel hechtingen en ja zn hele huid is kapot omdat hij werd meegesleept. Dus echt geluk gehad.
Mn vader komt nu naar huis om mn broertje op te vangen als die thuis komt en dan gaan wij er even naar toe.
indd, niet omdat dit ongeluk nou is gebeurd maar ik ben er sowieso voor om echt of een keuring te doen en dan wel ieder jaar als je over een bepaalde leeftijd bent of gewoon afschaffen vanaf een bepaalde leeftijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
87 jarige man.Wanneer gaan ze die oude fossielen nu eens verplicht een keuring laten doen?
Doe niet pussy nu, het gaat ergens over en ik wil mij daarin mengen. Als de informatie je niet bevalt dan negeer je hem de volgende keer maar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
What the fuck moeten wij met de informatie dat jullie vier auto's hebben thuis? Wij hebben er ook vier, maar ik zie de relevantie daarvan niet, los van misschien dat je wil proberen op te scheppen ofzo?
Die keuring is er al gewoon hoor en tevens wil dat niets zeggen. Iedere randdebiel kan achter het stuur stappen. De volgende keer dat iemand van jouw leeftijdsgroep een ongeluk krijgt/veroorzaakt gaan we dat ook even vermelden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zoals je waarschijnlijk wel weet zijn in ons kleine kikkerlandje de fietsers enorm goed beschermd ookal in een aanrijding hun schuld.....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zo, jij gaat er even snel vanuit dat het ten eerste de schuld van die chauffeur was en ten tweede dat het te wijten is aan zijn hoge leeftijd.
Het is zo goed als zeker de schuld van de chaffeur, hij reedt gewoon op een rotonde en de chaffeur had 'm niet gezien. De politie zei het nog niet 100 %, maar het was zo goed als zeker.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zo, jij gaat er even snel vanuit dat het ten eerste de schuld van die chauffeur was en ten tweede dat het te wijten is aan zijn hoge leeftijd.
En dit ook, maar daar ben ik het ook niet mee eensquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zoals je waarschijnlijk wel weet zijn in ons kleine kikkerlandje de fietsers enorm goed beschermd ookal in een aanrijding hun schuld.....
Nou bij jongeren wordt het daar ook aan geweten, en bij vrouwen aan hun geslacht, etc. etc.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die keuring is er al gewoon hoor en tevens wil dat niets zeggen. Iedere randdebiel kan achter het stuur stappen. De volgende keer dat iemand van jouw leeftijdsgroep een ongeluk krijgt/veroorzaakt gaan we dat ook even vermelden.
ik ben het er niet mee eens maarja je doet er weinig aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:01 schreef Crack_ het volgende:
En dit ook, maar daar ben ik het ook niet mee eens.
Belachelijk. Daarom ben ik voor het invoeren van een maximale promillage van 0,2 voor elke bestuurder en geen vrouwen aan het stuur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou bij jongeren wordt het daar ook aan geweten, en bij vrouwen aan hun geslacht, etc. etc.
Het was gewoon compleet nutteloze overbodige informatie die totaal niet bij de discussie past. Dat zie je zelf toch ook wel in? Men heeft het over auto's en jij komt met "WIJ HEBBEN ER VIEEEEEEERRR!!".quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doe niet pussy nu, het gaat ergens over en ik wil mij daarin mengen. Als de informatie je niet bevalt dan negeer je hem de volgende keer maar.
indd, ja alleen nachtje in ziekenhuis want het kan zijn dat hij nog wel inwendig letsel heeft ofzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar niets gebroken verder? Dan heeft ie ook nog veel geluk gehad ook.
Och redelijkerwijs had dit iedereen kunnen gebeuren. Het gebeurt alleen te vaak dat mensen met die leeftijd ongelukken veroorzaken mede doordat zij lessen hebben gevolgd in een tijd dat er veel minder verkeer was, de verkeersregels al meerdere malen zijn aangepast en niet te vergeten reactie vermogen en zicht sterk verminderd zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens, anders dan een patserige move kan ik er ook niet meer in zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het was gewoon compleet nutteloze overbodige informatie die totaal niet bij de discussie past. Dat zie je zelf toch ook wel in? Men heeft het over auto's en jij komt met "WIJ HEBBEN ER VIEEEEEEERRR!!".
Als je niets nuttigs hebt in te brengen in en gesprek meng je je er maar niet in.
Dan nog, BobbyB gaat er wel HEEL snel zonder ook maar enige informatie vanuit dat het de schuld van die chauffeur was en dan ook nog eens vanwege zijn hoge leeftijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zoals je waarschijnlijk wel weet zijn in ons kleine kikkerlandje de fietsers enorm goed beschermd ookal in een aanrijding hun schuld.....
Dan nog, BobbyB gaat er wel HEEL snel zonder ook maar enige informatie vanuit dat het de schuld van die chauffeur was en dan ook nog eens vanwege zijn hoge leeftijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is zo goed als zeker de schuld van de chaffeur, hij reedt gewoon op een rotonde en de chaffeur had 'm niet gezien. De politie zei het nog niet 100 %, maar het was zo goed als zeker.
Ja, maar als het bij een nachtje ambulatorium blijft heeft hij geluk gehad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
indd, ja alleen nachtje in ziekenhuis want het kan zijn dat hij nog wel inwendig letsel heeft ofzo.
De informatie is dat het op een rotonde was. Als fietser is dat altijd nogal hachelijk, omdat bestuurders je daar vaak over het hoofd zien. De fietser is er ook onder terecht gekomen, dus waarschijnlijk heeft de man hem niet gezien en afgesneden. Meest voor de hand liggende scenario.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan nog, BobbyB gaat er wel HEEL snel zonder ook maar enige informatie vanuit dat het de schuld van die chauffeur was en dan ook nog eens vanwege zijn hoge leeftijd.
[..]
Dan nog, BobbyB gaat er wel HEEL snel zonder ook maar enige informatie vanuit dat het de schuld van die chauffeur was en dan ook nog eens vanwege zijn hoge leeftijd.
Thank god wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar als het bij een nachtje ambulatorium blijft heeft hij geluk gehad.
Die keuring stelt geen fuck voor. Mijn buurman met staar stapt nog iedere dag vrolijk in z'n auto (na een keuring) terwijl hij zelf zegt dat ie, met name, 's avonds amper wat ziet. Maar ja gewoon lekker in die auto blijven stappen omdat je niet bent afgekeurd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die keuring is er al gewoon hoor en tevens wil dat niets zeggen. Iedere randdebiel kan achter het stuur stappen. De volgende keer dat iemand van jouw leeftijdsgroep een ongeluk krijgt/veroorzaakt gaan we dat ook even vermelden.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
De informatie is dat het op een rotonde was. Als fietser is dat altijd nogal hachelijk, omdat bestuurders je daar vaak over het hoofd zien. De fietser is er ook onder terecht gekomen, dus waarschijnlijk heeft de man hem niet gezien en afgesneden. Meest voor de hand liggende scenario.
Dit dus. Al was het wel zijn schuld, dat hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat het aan zijn leeftijd ligt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Nouja en inderdaad wat bobby zegt, het kan bij iedereen gebeuren. Dat deze man al hoogbejaard was hoeft ook nog niet te betekenen dat hij niet auto kon rijden, misschien was zn zicht etc nog allemaal prima. Dat weten we niet.
Ik doe niet dom, dat doe jij door zo zonder verdere informatie al een mening klaar te hebben. Geen enkel systeem is waterdicht, maar iedereen kan een ongeluk krijgen. En even afgezien of deze man nu schuldig is, hij zal het heus niet met opzet hebben gedaan en door jouw beschuldigende vinger wordt die man er ook niet beter op. En verder wat Otis zegt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die keuring stelt geen fuck voor. Mijn buurman met staar stapt nog iedere dag vrolijk in z'n auto (na een keuring) terwijl hij zelf zegt dat ie, met name, 's avonds amper wat ziet. Maar ja gewoon lekker in die auto blijven stappen omdat je niet bent afgekeurd.
Sowieso ben ik voor een opfriscursus om de 5/10 jaar.
En doe niet zo dom.
1 vriendin en een vriend daarvan bleven vannacht bij mij slapen .... wordt die gast om 5 uur wakker, terwijl hij nog enorm zat is "ja ik kan niet slapen dus ik ga weg" is tie gewoon naar huis gereden met de autoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik doe niet dom, dat doe jij door zo zonder verdere informatie al een mening klaar te hebben. Geen enkel systeem is waterdicht, maar iedereen kan een ongeluk krijgen. En even afgezien of deze man nu schuldig is, hij zal het heus niet met opzet hebben gedaan en door jouw beschuldigende vinger wordt die man er ook niet beter op. En verder wat Otis zegt.
Dat klopt, alleen zoals ik al zei, is het reactievermogen en (in)zicht in de meeste gevallen sterk afgenomen dus is de kans heel groot dat het er wel aan ligt. Maar dat merk je vanzelf wel als je dadelijk veel op de weg zit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit dus. Al was het wel zijn schuld, dat hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat het aan zijn leeftijd ligt.
Nee logisch. Geen enkel ongeluk gebeurt met opzet, daarom zijn er nog wel logisch verklaarbare redenen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik doe niet dom, dat doe jij door zo zonder verdere informatie al een mening klaar te hebben. Geen enkel systeem is waterdicht, maar iedereen kan een ongeluk krijgen. En even afgezien of deze man nu schuldig is, hij zal het heus niet met opzet hebben gedaan en door jouw beschuldigende vinger wordt die man er ook niet beter op. En verder wat Otis zegt.
Ja ja. Karst Tates reed zeker ook per ongeluk door de mensenmassa.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee logisch. Geen enkel ongeluk gebeurt met opzet, daarom zijn er nog wel logisch verklaarbare redenen.
Ja. Want hij wilde eigenlijk tegen de bus aanrijden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ja. Karst Tates reed zeker ook per ongeluk door de mensenmassa.
Ja, maar graag zonder zulke vooroordelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee logisch. Geen enkel ongeluk gebeurt met opzet, daarom zijn er nog wel logisch verklaarbare redenen.
quote:Ik weet niet wat u met de spelers heeft gedaan, maar het lijkt op hersenspoeling. Wesley Sneijder zegt dat hij de Man Of The Match-trommels niet belangrijk vindt, Eljero Elia snapt dat hij op de bank zit en Ryan Babel vindt het prima dat hij alleen minuten maakt op zijn Playstation.
In plaats van een uitje naar de plaatselijke stripclub of telefoonwinkel marcheerde u met 23 bloedserieuze voetballers in uw kielzog over Robbeneiland. U bent er op de een of andere manier zelfs in geslaagd om Yolanthe en Sylvie naar de achtergrond te dringen. Het lijkt wel een team. Respect, meneer Bert.
Maarja het lijkt ook niet echt alsof ze echt met enthousiasme aan het spelen zijn..quote:
Maakt dat uit. Argentina dondert er toch uit met hun mooie voetbal en wij gaan gewoon met die bokaal naar Ollanda.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maarja het lijkt ook niet echt alsof ze echt met enthousiasme aan het spelen zijn..
Hopelijk is dat maar nep en verandert het in de finales..
Omdat je laatste opmerking nogal dom overkomt omdat mijn leeftijdsgroep niet tot een risicogroep hoort, jongeren en ouderen wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar graag zonder zulke vooroordelen.
Mensen die denken dat de ICT de TD isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
De halve toko valt hier uit elkaar. Twee lampen gaan ook al kapot en de ICT heeft de boel nog niet gefixed.
hier staat de airco te blazen op 19°quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
De halve toko valt hier uit elkaar. Twee lampen gaan ook al kapot en de ICT heeft de boel nog niet gefixed.
ZO. Is je spange foon ook kapot?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef TheKC het volgende:
Een autodiscussie en deze is nog niet gepost?
[ afbeelding ]
Ik vind Nederland veel volwassener, professioneler en geconcentreerder spelen dan normaal. Minder spectaculair ja, maar dat is alleen maar goed. Het doet me meer denken aan Italie van vier jaar geleden dan aan Nederland van twee jaar geleden, en dat vind ik helemaal topquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maarja het lijkt ook niet echt alsof ze echt met enthousiasme aan het spelen zijn..
Hopelijk is dat maar nep en verandert het in de finales..
Er is met alles wel een risicogroep te bedenken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je laatste opmerking nogal dom overkomt omdat mijn leeftijdsgroep niet tot een risicogroep hoort, jongeren en ouderen wel.
Oja en ik deel die groepen niet in, voordat ik daar ook op wordt gewezen.
Mannen die vrijwillig naar Lady Gaga luisteren zijn altijd een risicogroep.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je laatste opmerking nogal dom overkomt omdat mijn leeftijdsgroep niet tot een risicogroep hoort, jongeren en ouderen wel.
Oja en ik deel die groepen niet in, voordat ik daar ook op wordt gewezen.
Ohja, de aircocontroleboys kwamen ook nog binnen banjeren vandaag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier staat de airco te blazen op 19°
Pimp My Ride UK.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef TheKC het volgende:
Een autodiscussie en deze is nog niet gepost?
[ afbeelding ]
En vieze Verso ook?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef TheKC het volgende:
[..]
Het internet en telefoonverkeer doet er wel even over om op het platteland te komen he.
Bedenken is 1, ze baseren op statistieken is 2.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Er is met alles wel een risicogroep te bedenken.
Als in twee aparte dingen. Lul.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom zou de ICT twee lampen moeten fixen
die zijn hier vorige week geweest om de filters schoon te maken. staan ze in de keuken die dingne schoon te borstelen in de wasbak..... met de borstel waar iedereen (behalve ik nu) zijn/haar kopje mee schoonmaaktquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ohja, de aircocontroleboys kwamen ook nog binnen banjeren vandaag.
Ga nu niet pietje precies spelen, je snapt heus wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedenken is 1, ze baseren op statistieken is 2.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die zijn hier vorige week geweest om de filters schoon te maken. staan ze in de keuken die dingne schoon te borstelen in de wasbak..... met de borstel waar iedereen (behalve ik nu) zijn/haar kopje mee schoonmaakt
Dat sowieso. Die gaan helemaal op in de beats in hun auto dat ze niet meer op het verkeer letten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mannen die vrijwillig naar Lady Gaga luisteren zijn altijd een risicogroep.
Ja, jij komt met een compleet overbodige opmerking.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga nu niet pietje precies spelen, je snapt heus wel wat ik bedoel.
Dan negeer je die, als jij het overbodig acht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij komt met een compleet overbodige opmerking.
Mensen negeren is niet netjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan negeer je die, als jij het overbodig acht.
Alle opmerkingen hier zijn overbodig, want het is internet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij komt met een compleet overbodige opmerking.
Ik doe dat nooit. Maar ik heb dan wel weer moeite met duidelijk zijn.quote:
Bemoei je er niet mee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle opmerkingen hier zijn overbodig, want het is internet.![]()
De film? Gecondoleerd.quote:
Toy Story.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg: "Nee, wel naar Toy Story 3."
meisjes die naar twilight willen horen bij het afvoerputje van de maatschappij.quote:
https://twitter.com/NuttyMadamquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
meisjes die naar twilight willen horen bij het afvoerputje van de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |