abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83284190
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Wij hebben deze

[ afbeelding ]
M'n volgende auto wordt denk ik ook een Audi A4.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_83284192
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef Salatrel het volgende:

[..]

wat erg! ik dacht dat hij bij een ander in de auto zat en zo een ongeval had maar dit is 10x erger natuurlijk.
Ja dat dacht ik dus ook, maar had net mn moeder aan de telefoon en die zei het hele verhaal.
Baby darling doll face honey
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:54:45 #203
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83284202
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:54 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Mn broer
En hoe is het nu met hem?
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83284215
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Wij hebben 4 auto's thuis, maar ik heb er zelf maar ééntje.
Wat wil je hiermee zeggen?
-
pi_83284219
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Wij hebben deze

[ afbeelding ]
pi_83284220
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:54 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

vrijdag 25 juni 2010 @ 13:55:24 #207
289055 WillFerrell
pi_83284229
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:54 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Station?
Avant hé.
Allure_
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83284230
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:55 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen?
Niets? Het gaat toch over auto's.
pi_83284238
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:55 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Avant hé.
Ja, dat zie ik nu.
pi_83284285
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:51 schreef Crack_ het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)to-in-veldhoven.html

Ik kan er echt wel om janken als ik dit zie man.
87 jarige man. Wanneer gaan ze die oude fossielen nu eens verplicht een keuring laten doen?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_83284318
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:55 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Niets? Het gaat toch over auto's.
What the fuck moeten wij met de informatie dat jullie vier auto's hebben thuis? Wij hebben er ook vier, maar ik zie de relevantie daarvan niet, los van misschien dat je wil proberen op te scheppen ofzo?
-
pi_83284346
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:54 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ja opzich wel goed. Zn tanden zijn kapot en hij heeft een hoofdwond, heel veel hechtingen en ja zn hele huid is kapot omdat hij werd meegesleept. Dus echt geluk gehad.

Mn vader komt nu naar huis om mn broertje op te vangen als die thuis komt en dan gaan wij er even naar toe.
pi_83284353
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:

[..]

87 jarige man. Wanneer gaan ze die oude fossielen nu eens verplicht een keuring laten doen?
Zo, jij gaat er even snel vanuit dat het ten eerste de schuld van die chauffeur was en ten tweede dat het te wijten is aan zijn hoge leeftijd.
-
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:59:04 #214
289055 WillFerrell
pi_83284385
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja opzich wel goed. Zn tanden zijn kapot en hij heeft een hoofdwond, heel veel hechtingen en ja zn hele huid is kapot omdat hij werd meegesleept. Dus echt geluk gehad.

Mn vader komt nu naar huis om mn broertje op te vangen als die thuis komt en dan gaan wij er even naar toe.
Maar niets gebroken verder? Dan heeft ie ook nog veel geluk gehad ook.
Allure_
Crack_
pi_83284387
quote:

[..]

indd, niet omdat dit ongeluk nou is gebeurd maar ik ben er sowieso voor om echt of een keuring te doen en dan wel ieder jaar als je over een bepaalde leeftijd bent of gewoon afschaffen vanaf een bepaalde leeftijd.
pi_83284390
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:57 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

What the fuck moeten wij met de informatie dat jullie vier auto's hebben thuis? Wij hebben er ook vier, maar ik zie de relevantie daarvan niet, los van misschien dat je wil proberen op te scheppen ofzo?
Doe niet pussy nu, het gaat ergens over en ik wil mij daarin mengen. Als de informatie je niet bevalt dan negeer je hem de volgende keer maar.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:59:57 #217
289055 WillFerrell
pi_83284417
quote:

[..]

Die keuring is er al gewoon hoor en tevens wil dat niets zeggen. Iedere randdebiel kan achter het stuur stappen. De volgende keer dat iemand van jouw leeftijdsgroep een ongeluk krijgt/veroorzaakt gaan we dat ook even vermelden.
Allure_
Crack_
pi_83284437
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Zo, jij gaat er even snel vanuit dat het ten eerste de schuld van die chauffeur was en ten tweede dat het te wijten is aan zijn hoge leeftijd.
zoals je waarschijnlijk wel weet zijn in ons kleine kikkerlandje de fietsers enorm goed beschermd ookal in een aanrijding hun schuld.....
pi_83284440
quote:

[..]

Het is zo goed als zeker de schuld van de chaffeur, hij reedt gewoon op een rotonde en de chaffeur had 'm niet gezien. De politie zei het nog niet 100 %, maar het was zo goed als zeker.
pi_83284478
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:00 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zoals je waarschijnlijk wel weet zijn in ons kleine kikkerlandje de fietsers enorm goed beschermd ookal in een aanrijding hun schuld.....
En dit ook, maar daar ben ik het ook niet mee eens .
Sowieso gaan mn ouders hem niet aanklagen ofzo. Die man zal zich echt wel dood zijn geschrokken en thats enough.
pi_83284479
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Die keuring is er al gewoon hoor en tevens wil dat niets zeggen. Iedere randdebiel kan achter het stuur stappen. De volgende keer dat iemand van jouw leeftijdsgroep een ongeluk krijgt/veroorzaakt gaan we dat ook even vermelden.
Nou bij jongeren wordt het daar ook aan geweten, en bij vrouwen aan hun geslacht, etc. etc.
pi_83284516
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:01 schreef Crack_ het volgende:

En dit ook, maar daar ben ik het ook niet mee eens .
ik ben het er niet mee eens maarja je doet er weinig aan
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:02:11 #223
289055 WillFerrell
pi_83284519
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Nou bij jongeren wordt het daar ook aan geweten, en bij vrouwen aan hun geslacht, etc. etc.
Belachelijk. Daarom ben ik voor het invoeren van een maximale promillage van 0,2 voor elke bestuurder en geen vrouwen aan het stuur.
Allure_
Crack_
pi_83284533
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Doe niet pussy nu, het gaat ergens over en ik wil mij daarin mengen. Als de informatie je niet bevalt dan negeer je hem de volgende keer maar.
Het was gewoon compleet nutteloze overbodige informatie die totaal niet bij de discussie past. Dat zie je zelf toch ook wel in? Men heeft het over auto's en jij komt met "WIJ HEBBEN ER VIEEEEEEERRR!!".

Als je niets nuttigs hebt in te brengen in en gesprek meng je je er maar niet in.
-
pi_83284536
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:01 schreef Chai het volgende:
en bij vrouwen aan hun geslacht, etc. etc.

pi_83284545
quote:

[..]

Maar niets gebroken verder? Dan heeft ie ook nog veel geluk gehad ook.
indd, ja alleen nachtje in ziekenhuis want het kan zijn dat hij nog wel inwendig letsel heeft ofzo.
pi_83284566
quote:

[..]

Och redelijkerwijs had dit iedereen kunnen gebeuren. Het gebeurt alleen te vaak dat mensen met die leeftijd ongelukken veroorzaken mede doordat zij lessen hebben gevolgd in een tijd dat er veel minder verkeer was, de verkeersregels al meerdere malen zijn aangepast en niet te vergeten reactie vermogen en zicht sterk verminderd zijn.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:03:23 #228
289055 WillFerrell
pi_83284568
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:02 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Het was gewoon compleet nutteloze overbodige informatie die totaal niet bij de discussie past. Dat zie je zelf toch ook wel in? Men heeft het over auto's en jij komt met "WIJ HEBBEN ER VIEEEEEEERRR!!".

Als je niets nuttigs hebt in te brengen in en gesprek meng je je er maar niet in.
Ik ben het er wel mee eens, anders dan een patserige move kan ik er ook niet meer in zien.
Allure_
Crack_
pi_83284581
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:00 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Dan nog, BobbyB gaat er wel HEEL snel zonder ook maar enige informatie vanuit dat het de schuld van die chauffeur was en dan ook nog eens vanwege zijn hoge leeftijd.
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Het is zo goed als zeker de schuld van de chaffeur, hij reedt gewoon op een rotonde en de chaffeur had 'm niet gezien. De politie zei het nog niet 100 %, maar het was zo goed als zeker.
Dan nog, BobbyB gaat er wel HEEL snel zonder ook maar enige informatie vanuit dat het de schuld van die chauffeur was en dan ook nog eens vanwege zijn hoge leeftijd.
-
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:04:29 #230
289055 WillFerrell
pi_83284612
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:02 schreef Crack_ het volgende:

[..]

indd, ja alleen nachtje in ziekenhuis want het kan zijn dat hij nog wel inwendig letsel heeft ofzo.
Ja, maar als het bij een nachtje ambulatorium blijft heeft hij geluk gehad.
Allure_
Crack_
pi_83284650
Nouja en inderdaad wat bobby zegt, het kan bij iedereen gebeuren. Dat deze man al hoogbejaard was hoeft ook nog niet te betekenen dat hij niet auto kon rijden, misschien was zn zicht etc nog allemaal prima. Dat weten we niet.
pi_83284688
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

[..]

De informatie is dat het op een rotonde was. Als fietser is dat altijd nogal hachelijk, omdat bestuurders je daar vaak over het hoofd zien. De fietser is er ook onder terecht gekomen, dus waarschijnlijk heeft de man hem niet gezien en afgesneden. Meest voor de hand liggende scenario.
pi_83284693
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:04 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ja, maar als het bij een nachtje ambulatorium blijft heeft hij geluk gehad.
Thank god wel.
pi_83284697
quote:

[..]

Die keuring stelt geen fuck voor. Mijn buurman met staar stapt nog iedere dag vrolijk in z'n auto (na een keuring) terwijl hij zelf zegt dat ie, met name, 's avonds amper wat ziet. Maar ja gewoon lekker in die auto blijven stappen omdat je niet bent afgekeurd.

Sowieso ben ik voor een opfriscursus om de 5/10 jaar.

En doe niet zo dom.
pi_83284708
Omg, op blackberry kan je ook zo een groepsgesprek doen. Voegt iemand me toe bij mensen die ik niet ken, willen ze me allemaal doen en het zijn negers.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_83284732
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:05 schreef Chai het volgende:

[..]

De informatie is dat het op een rotonde was. Als fietser is dat altijd nogal hachelijk, omdat bestuurders je daar vaak over het hoofd zien. De fietser is er ook onder terecht gekomen, dus waarschijnlijk heeft de man hem niet gezien en afgesneden. Meest voor de hand liggende scenario.
pi_83284758
Nouja het maakt mij nu niet zo veel uit wie zn schuld het is etc, ik ben nu echt heel blij dat het allemaal nog mee valt.
pi_83284771
Omnomnomnom .
pi_83284787
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Nouja en inderdaad wat bobby zegt, het kan bij iedereen gebeuren. Dat deze man al hoogbejaard was hoeft ook nog niet te betekenen dat hij niet auto kon rijden, misschien was zn zicht etc nog allemaal prima. Dat weten we niet.
Dit dus. Al was het wel zijn schuld, dat hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat het aan zijn leeftijd ligt.
-
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:07:55 #240
289055 WillFerrell
pi_83284805
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Die keuring stelt geen fuck voor. Mijn buurman met staar stapt nog iedere dag vrolijk in z'n auto (na een keuring) terwijl hij zelf zegt dat ie, met name, 's avonds amper wat ziet. Maar ja gewoon lekker in die auto blijven stappen omdat je niet bent afgekeurd.

Sowieso ben ik voor een opfriscursus om de 5/10 jaar.

En doe niet zo dom.
Ik doe niet dom, dat doe jij door zo zonder verdere informatie al een mening klaar te hebben. Geen enkel systeem is waterdicht, maar iedereen kan een ongeluk krijgen. En even afgezien of deze man nu schuldig is, hij zal het heus niet met opzet hebben gedaan en door jouw beschuldigende vinger wordt die man er ook niet beter op. En verder wat Otis zegt.
Allure_
Crack_
pi_83284827
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:

[..]

[..]
En dus is het te wijten aan zijn leeftijd?
-
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:09:41 #242
181126 MouzurX
Misschien?
pi_83284902
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:07 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik doe niet dom, dat doe jij door zo zonder verdere informatie al een mening klaar te hebben. Geen enkel systeem is waterdicht, maar iedereen kan een ongeluk krijgen. En even afgezien of deze man nu schuldig is, hij zal het heus niet met opzet hebben gedaan en door jouw beschuldigende vinger wordt die man er ook niet beter op. En verder wat Otis zegt.
1 vriendin en een vriend daarvan bleven vannacht bij mij slapen .... wordt die gast om 5 uur wakker, terwijl hij nog enorm zat is "ja ik kan niet slapen dus ik ga weg" is tie gewoon naar huis gereden met de auto Maarja tegenhouden lukte niet.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_83284937
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:07 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Dit dus. Al was het wel zijn schuld, dat hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat het aan zijn leeftijd ligt.
Dat klopt, alleen zoals ik al zei, is het reactievermogen en (in)zicht in de meeste gevallen sterk afgenomen dus is de kans heel groot dat het er wel aan ligt. Maar dat merk je vanzelf wel als je dadelijk veel op de weg zit.
pi_83285028
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:07 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Nee logisch. Geen enkel ongeluk gebeurt met opzet, daarom zijn er nog wel logisch verklaarbare redenen.
pi_83285030
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:07 schreef Allure_ het volgende:
Omnomnomnom .
niet met volle mond typen
pi_83285072
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee logisch. Geen enkel ongeluk gebeurt met opzet, daarom zijn er nog wel logisch verklaarbare redenen.
Ja ja. Karst Tates reed zeker ook per ongeluk door de mensenmassa.
pi_83285100
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:13 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja ja. Karst Tates reed zeker ook per ongeluk door de mensenmassa.
Ja. Want hij wilde eigenlijk tegen de bus aanrijden.
pi_83285211
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef Salatrel het volgende:

[..]

niet met volle mond typen
IJsje is al op .
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:16:57 #249
289055 WillFerrell
pi_83285224
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, maar graag zonder zulke vooroordelen.
Allure_
Crack_
pi_83285232
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:16 schreef Allure_ het volgende:

[..]

IJsje is al op .
Wat is het geworden?
pi_83285247
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:16 schreef Allure_ het volgende:

[..]

IJsje is al op .
festini perenijsje?
pi_83285292
quote:
Ik weet niet wat u met de spelers heeft gedaan, maar het lijkt op hersenspoeling. Wesley Sneijder zegt dat hij de Man Of The Match-trommels niet belangrijk vindt, Eljero Elia snapt dat hij op de bank zit en Ryan Babel vindt het prima dat hij alleen minuten maakt op zijn Playstation.

In plaats van een uitje naar de plaatselijke stripclub of telefoonwinkel marcheerde u met 23 bloedserieuze voetballers in uw kielzog over Robbeneiland. U bent er op de een of andere manier zelfs in geslaagd om Yolanthe en Sylvie naar de achtergrond te dringen. Het lijkt wel een team. Respect, meneer Bert.
-
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:18:57 #253
289055 WillFerrell
pi_83285321
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]
Allure_
Crack_
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:20:18 #254
181126 MouzurX
Misschien?
pi_83285377
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Maarja het lijkt ook niet echt alsof ze echt met enthousiasme aan het spelen zijn..
Hopelijk is dat maar nep en verandert het in de finales..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_83285387
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef WillFerrell het volgende:

[..]
Die Meneer Bert-columns van Thijs Zonneveld op nu.nl zijn altijd zo geniaal
-
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:20:39 #256
289055 WillFerrell
pi_83285396
De halve toko valt hier uit elkaar. Twee lampen gaan ook al kapot en de ICT heeft de boel nog niet gefixed.
Allure_
Crack_
pi_83285409
Een autodiscussie en deze is nog niet gepost?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:21:06 #258
289055 WillFerrell
pi_83285421
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Maarja het lijkt ook niet echt alsof ze echt met enthousiasme aan het spelen zijn..
Maakt dat uit. Argentina dondert er toch uit met hun mooie voetbal en wij gaan gewoon met die bokaal naar Ollanda.
Allure_
Crack_
pi_83285423
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:16 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ja, maar graag zonder zulke vooroordelen.
Omdat je laatste opmerking nogal dom overkomt omdat mijn leeftijdsgroep niet tot een risicogroep hoort, jongeren en ouderen wel.

Oja en ik deel die groepen niet in, voordat ik daar ook op wordt gewezen.
pi_83285425
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
De halve toko valt hier uit elkaar. Twee lampen gaan ook al kapot en de ICT heeft de boel nog niet gefixed.
Mensen die denken dat de ICT de TD is
pi_83285446
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
hier staat de airco te blazen op 19°
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:21:30 #262
289055 WillFerrell
pi_83285448
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
ZO. Is je spange foon ook kapot?
Allure_
Crack_
pi_83285465
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ik vind Nederland veel volwassener, professioneler en geconcentreerder spelen dan normaal. Minder spectaculair ja, maar dat is alleen maar goed. Het doet me meer denken aan Italie van vier jaar geleden dan aan Nederland van twee jaar geleden, en dat vind ik helemaal top .
-
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:22:16 #264
289055 WillFerrell
pi_83285491
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Omdat je laatste opmerking nogal dom overkomt omdat mijn leeftijdsgroep niet tot een risicogroep hoort, jongeren en ouderen wel.

Er is met alles wel een risicogroep te bedenken.
Allure_
Crack_
pi_83285495
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

ZO. Is je spange foon ook kapot?
Het internet en telefoonverkeer doet er wel even over om op het platteland te komen he.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:22:39 #266
289055 WillFerrell
pi_83285508
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef TheKC het volgende:

[..]

Mensen die denken dat de ICT de TD is
én.
Allure_
Crack_
pi_83285525
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mannen die vrijwillig naar Lady Gaga luisteren zijn altijd een risicogroep.
-
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:23:04 #268
289055 WillFerrell
pi_83285532
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef Salatrel het volgende:

[..]

hier staat de airco te blazen op 19°
Ohja, de aircocontroleboys kwamen ook nog binnen banjeren vandaag.
Allure_
Crack_
pi_83285545
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Pimp My Ride UK.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:23:29 #270
289055 WillFerrell
pi_83285552
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef TheKC het volgende:

[..]

Het internet en telefoonverkeer doet er wel even over om op het platteland te komen he.
En vieze Verso ook?
Allure_
Crack_
pi_83285556
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

én.
Waarom zou de ICT twee lampen moeten fixen
pi_83285561
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Er is met alles wel een risicogroep te bedenken.
Bedenken is 1, ze baseren op statistieken is 2.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:23:52 #273
289055 WillFerrell
pi_83285572
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Pimp My Ride UK.
HOLLA DISRESPECT YO
Allure_
Crack_
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:24:09 #274
289055 WillFerrell
pi_83285586
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef TheKC het volgende:

[..]

Waarom zou de ICT twee lampen moeten fixen
Als in twee aparte dingen. Lul.
Allure_
Crack_
pi_83285590
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ohja, de aircocontroleboys kwamen ook nog binnen banjeren vandaag.
die zijn hier vorige week geweest om de filters schoon te maken. staan ze in de keuken die dingne schoon te borstelen in de wasbak..... met de borstel waar iedereen (behalve ik nu) zijn/haar kopje mee schoonmaakt
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:24:26 #276
289055 WillFerrell
pi_83285601
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Bedenken is 1, ze baseren op statistieken is 2.
Ga nu niet pietje precies spelen, je snapt heus wel wat ik bedoel.
Allure_
Crack_
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:24:48 #277
289055 WillFerrell
pi_83285618
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef Salatrel het volgende:

[..]

die zijn hier vorige week geweest om de filters schoon te maken. staan ze in de keuken die dingne schoon te borstelen in de wasbak..... met de borstel waar iedereen (behalve ik nu) zijn/haar kopje mee schoonmaakt
Allure_
Crack_
pi_83285623
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Mannen die vrijwillig naar Lady Gaga luisteren zijn altijd een risicogroep.
Dat sowieso. Die gaan helemaal op in de beats in hun auto dat ze niet meer op het verkeer letten.
pi_83285643
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Als in twee aparte dingen. Lul.
Zet dat er dan neer
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:25:44 #280
289055 WillFerrell
pi_83285670
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:25 schreef TheKC het volgende:

[..]

Zet dat er dan neer
Intelligente mensen kunnen begrijpend lezen.
Allure_
Crack_
pi_83285683
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ga nu niet pietje precies spelen, je snapt heus wel wat ik bedoel.
Ja, jij komt met een compleet overbodige opmerking.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:26:13 #282
289055 WillFerrell
pi_83285689
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:25 schreef TheKC het volgende:

[..]

Zet dat er dan neer
Kuttroll bedenk ik me nu. Even bakje cappu halen. Kijken of de ICTTD die al gefixed heeft.
Allure_
Crack_
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:26:32 #283
289055 WillFerrell
pi_83285707
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dan negeer je die, als jij het overbodig acht.
Allure_
Crack_
pi_83285747
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Dan negeer je die, als jij het overbodig acht.
Mensen negeren is niet netjes.
pi_83285773
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Alle opmerkingen hier zijn overbodig, want het is internet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2010 14:27:52 ]
pi_83285805
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik doe dat nooit. Maar ik heb dan wel weer moeite met duidelijk zijn.
pi_83285810
quote:

[..]

Maar happen mag ook niet.
pi_83285820
quote:
ga je mee naar twilight volgende week? x M.

FFFFFFUUUUUUUUUUUUUU
pi_83285824
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Alle opmerkingen hier zijn overbodig, want het is internet.
Bemoei je er niet mee.
pi_83285849
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:28 schreef Salatrel het volgende:

[..]

FFFFFFUUUUUUUUUUUUUU
Zeg: "Nee, wel naar Toy Story 3."
pi_83285851
quote:

[..]

FFFFFFUUUUUUUUUUUUUU
De film? Gecondoleerd.
pi_83285856
quote:

[..]

FFFFFFUUUUUUUUUUUUUU
Meisje? Altijd ja zeggen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:29:26 #293
289055 WillFerrell
pi_83285859
quote:

[..]

FFFFFFUUUUUUUUUUUUUU
Allure_
Crack_
pi_83285879
Ik vind Twilight best een leuke film.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:29:49 #295
289055 WillFerrell
pi_83285880
quote:

[..]

Dat herinner ik mij toch niet.
Allure_
Crack_
pi_83285897
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:29 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Zeg: "Nee, wel naar Toy Story 3."
Toy Story.
pi_83285899
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:29 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Meisje? Altijd ja zeggen.
meisjes die naar twilight willen horen bij het afvoerputje van de maatschappij.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:30:15 #298
289055 WillFerrell
pi_83285904
TheKC gaat voor de lapo. Ik voel het.
Allure_
Crack_
pi_83285920
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:29 schreef Potloodvis het volgende:
Ik vind Twilight best een leuke film.
-
pi_83285922
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

meisjes die naar twilight willen horen bij het afvoerputje van de maatschappij.
https://twitter.com/NuttyMadam
http://www.youtube.com/user/nuttymadam3575

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2010 14:31:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')