Zo staat het er anders niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, en ik werk ook voor dingen die ik wil. Maar als mijn vader mij zegt: Je krijgt een Mini van ons. Dan zeg ik geen nee. En ik heb al gezegd dat ik hem mee betaal, je dacht toch niet dat ik hem alles liet betalen.
Je ouders houden niet genoeg van je.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan "verdien" je het. Daarnaast kan ik me niet zoiets niet voorstellen, ik werk er gewoon voor als ik iets wil.
Ik heb dat al een keer eerder gezegd, en als je dat niet meegekregen hebt is dat niet mijn probleem.quote:
[KLB SC #2503] Toen je nog buitenspeelde.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[KLB SC #2503] Toen je nog buitenspeelde.
Ik zit niet 24/7 op FOK! nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb dat al een keer eerder gezegd, en als je dat niet meegekregen hebt is dat niet mijn probleem.
Uiteraard wel. Als ze overlijden staat er een mooie erfenis.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je ouders houden niet genoeg van je.
Dus jij neemt nooit een cadeau aan, want als het een cadeau is wat je wel zou willen hebben ga je dat zelf kopen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan "verdien" je het. Daarnaast kan ik me niet zoiets niet voorstellen, ik werk er gewoon voor als ik iets wil.
Tuurlijk wel, maar een fakking auto.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus jij neemt nooit een cadeau aan, want als het een cadeau is wat je wel zou willen hebben ga je dat zelf kopen?
Dat heb ik ook. Plus het geld wat de levensverzekering dan uitkeert. En die erfenis is veel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Als ze overlijden staat er een mooie erfenis.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Plus het geld wat de levensverzekering dan uitkeert. En die erfenis is veel.
Dat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef Potloodvis het volgende:
Het mag trouwens nog een jaartje of 40 duren voordat ze sterven.
Een link leggen tussen vaderdag, kerst en een verjaardagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef WillFerrell het volgende:
Overigens, al die commerciele meuk die vader/moeder/kerst/sinterklaas/verjaardagen heet.
ik ben anders wel toe aan een nieuwe autoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef Potloodvis het volgende:
Het mag trouwens nog een jaartje of 40 duren voordat ze sterven.
Daar hoef ik maar voor te vragen, maar ik heb eentje uit het bouwjaar 2009 nu.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben anders wel toe aan een nieuwe auto
Ik wil er niet aan doen, maar door de boze buitenwereld ben ik gedwongen mij er aan te conformeren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een link leggen tussen vaderdag, kerst en een verjaardag
Beter dan een scooter.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar een fakking auto.
ik rij in een 10 jaar oudequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar hoef ik maar voor te vragen, maar ik heb eentje uit het bouwjaar 2009 nu.
Waar zijn Kurk en TheKC.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik rij in een 10 jaar oudeOpel
met 90k op de teller
Ik moet nog een cadeau halen voor vaderdag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan doen, maar door de boze buitenwereld ben ik gedwongen mij er aan te conformeren.
Wij hadden thuis eerst deze, maar die is nu verkocht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik rij in een 10 jaar oudeOpel
met 90k op de teller
Vooral die fietspadscooters, kun je echt net zo goed met de fiets. Een auto heeft iig nog nut en redelijke tijdwinst op langere afstanden.quote:
Dat is niet goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ok, het is dus echt niet zomaar een ongeluk maar
http://www.transport-onli(...)/index.php?news=7145
Wat heeft dat met dingen "krijgen" te maken, Chaike?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vooral die fietspadscooters, kun je echt net zo goed met de fiets. Een auto heeft iig nog nut en redelijke tijdwinst op langere afstanden.
bevrijdtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ok, het is dus echt niet zomaar een ongeluk maar
http://www.transport-onli(...)/index.php?news=7145
Beter een auto dan een scooter, terwijl veel mensen juist alleen een scooter krijgen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dingen "krijgen" te maken, Chaike?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hadden thuis eerst deze, maar die is nu verkocht.
[ afbeelding ]
Omdat er zat jongeren zijn die een scooter krijgen. Denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dingen "krijgen" te maken, Chaike?
Mijn ouders hebben mij aangeboden een scooter, rijbewijs of auto. Ik zo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter een auto dan een scooter, terwijl veel mensen juist alleen een scooter krijgen.
Mja, ik vind het zoo kut voor 'm. Hij lag 2 uur onder dat busje want dat busje had 'm niet gezien en was doorgereden. En eerst was er nog een andere auto die probeerde te helpen toen moest brandweer komen om dat busje omhoog te halen, en toen pas kon hij weg..quote:
What the fuck, hoe komt die daar. Ik had een andere aangekliktquote:
Ik heb dit misschien gemist, maar kende je het slachtoffer?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:51 schreef Crack_ het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)to-in-veldhoven.html
Ik kan er echt wel om janken als ik dit zie man.
Dan nog, Audi.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
What the fuck, hoe komt die daar. Ik had een andere aangeklikt![]()
.
Maar nee, A4 dus. Zal hem even aanpassen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:51 schreef Crack_ het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)to-in-veldhoven.html
Ik kan er echt wel om janken als ik dit zie man.
Mn broerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb dit misschien gemist, maar kende je het slachtoffer?
Station?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
What the fuck, hoe komt die daar. Ik had een andere aangeklikt![]()
.
Maar nee, A4 dus. Zal hem even aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |