Ziet hij er nog hetzelfde uit? Dan is het hem niet, want die van mij heeft donkerbruine krullen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Check die pic van hem op mn hyves danG. Kan je zien of het hem is.
De rest zag het ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kenker, omdat jij bijziend bent houdt dat nooit op hé.
Wat moest het dan voorstellen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niemand anders heb ik er nog over gehoord, omdat het geen kuif is / was.
quote:
Geen idee hoe het heet, ik zit niet in het haarcircuit. Geen kuif in ieder geval. In lekentermen zou ik het omschrijven als een nonchalante "swoef".quote:
Oh ja, klopt. Dan moet ik die andere foto ook even kijken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Het is btw een pruik.Hij heeft George Clooney haar, qua kleur en model
.
Een kuif dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet, ik zit niet in het haarcircuit. Geen kuif in ieder geval. In lekentermen zou ik het omschrijven als een nonchalante "swoef".
Welke andere?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Dan moet ik die andere foto ook even kijken.
En jij geeft daar nog steeds om. Hoelang kan iets je dwars zitten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pulease, jij wilde airco in een Kever bouwen.
Weg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef Potloodvis het volgende:
Waar is die andere foto van hem gebleven?
Die zag ik een tijd geleden staan, met zo'n blouse in het buitenland. Daar wil ik ook respect op geven.quote:
Ik moest daar ook wel om lachen hoor. Nog steeds wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij geeft daar nog steeds om. Hoelang kan iets je dwars zitten.
Dat zal ik nooit vergeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij geeft daar nog steeds om. Hoelang kan iets je dwars zitten.
Jullie nemen het ook zo serieus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moest daar ook wel om lachen hoor. Nog steeds wel.
Niets, bazenbolides, maar WD wilde er een airco inbouwen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Potloodvis het volgende:
Ik weet niet wat er raar aan een Kever is hoor.![]()
![]()
Ik ga later in een VW Polo rijden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Potloodvis het volgende:
Ik weet niet wat er raar aan een Kever is hoor.![]()
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die denken dat er muziek bestaat die beter is dan dit![]()
![]()
:
Het is dat de ICT hier de chaos nog niet in orde heeft en Google nog niet bereikt kan worden, anders zocht ik het even op.quote:
JA HALLO. Gaarne een pics van mij verder dan die ene hier.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij bouwt vast geen kuif op zijn hoofd nu het wat langer is.Doe jij eens pics daar van dan.
Oke dan niet. Who cares anyway, ik krijg een mini met airco.quote:
Alleen je haar dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
JA HALLO. Gaarne een pics van mij verder dan die ene hier.
"ik krijg".quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke dan niet. Who cares anyway, ik krijg een mini met airco.
Ja, want ik krijg hem. Dus dan is het niet zo gek dat ik zeg 'ik krijg.'quote:
Ik heb van niemand foto's op deze laptop. Sowieso heb ik er geen van WF.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij bouwt vast geen kuif op zijn hoofd nu het wat langer is.Doe jij eens pics daar van dan.
waarom zo'n onaantrekkelijke attitude danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke dan niet. Who cares anyway, ik krijg een mini met airco.
Waarom zo zuigen dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
waarom zo'n onaantrekkelijke attitude dan
Dat is wat ik zei. Maar volgens WD was dat niet het geval. Als iemand even de query "site:forum.fok.nl wolvendagen kever airco" gebruikt en iets uit februari vindt, kun je het teruglezen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef Salatrel het volgende:
kever met airco![]()
die airco gebruikt al het vermogen van die motor volgens mij
De arrogantie straalt er van af. En dat is een no like.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, want ik krijg hem. Dus dan is het niet zo gek dat ik zeg 'ik krijg.'
Dan "verdien" je het. Daarnaast kan ik me niet zoiets niet voorstellen, ik werk er gewoon voor als ik iets wil.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die te trots zijn om zoiets aan te nemen.Ondankbare hond.
En ik care om iemand van internet omdat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De arrogantie straalt er van af. En dat is een no like.
Moet ik al je rants opzoeken wanneer je cared?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En ik care om iemand van internet omdat?
Ja, en ik werk ook voor dingen die ik wil. Maar als mijn vader mij zegt: Je krijgt een Mini van ons. Dan zeg ik geen nee. En ik heb al gezegd dat ik hem mee betaal, je dacht toch niet dat ik hem alles liet betalen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan "verdien" je het. Daarnaast kan ik me niet zoiets niet voorstellen, ik werk er gewoon voor als ik iets wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |