Ziet hij er nog hetzelfde uit? Dan is het hem niet, want die van mij heeft donkerbruine krullen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Check die pic van hem op mn hyves danG. Kan je zien of het hem is.
De rest zag het ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kenker, omdat jij bijziend bent houdt dat nooit op hé.
Wat moest het dan voorstellen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niemand anders heb ik er nog over gehoord, omdat het geen kuif is / was.
quote:
Geen idee hoe het heet, ik zit niet in het haarcircuit. Geen kuif in ieder geval. In lekentermen zou ik het omschrijven als een nonchalante "swoef".quote:
Oh ja, klopt. Dan moet ik die andere foto ook even kijken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Het is btw een pruik.Hij heeft George Clooney haar, qua kleur en model
.
Een kuif dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet, ik zit niet in het haarcircuit. Geen kuif in ieder geval. In lekentermen zou ik het omschrijven als een nonchalante "swoef".
Welke andere?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Dan moet ik die andere foto ook even kijken.
En jij geeft daar nog steeds om. Hoelang kan iets je dwars zitten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pulease, jij wilde airco in een Kever bouwen.
Weg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef Potloodvis het volgende:
Waar is die andere foto van hem gebleven?
Die zag ik een tijd geleden staan, met zo'n blouse in het buitenland. Daar wil ik ook respect op geven.quote:
Ik moest daar ook wel om lachen hoor. Nog steeds wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij geeft daar nog steeds om. Hoelang kan iets je dwars zitten.
Dat zal ik nooit vergeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij geeft daar nog steeds om. Hoelang kan iets je dwars zitten.
Jullie nemen het ook zo serieus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moest daar ook wel om lachen hoor. Nog steeds wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |