Ik denk niet dat er in Nederland meer vrouwelijke studenten zijn dan mannen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van wie?En er zijn meer vrouwelijke studenten dan mannen..
Ja, maar de meesten zijn preuts. Ga je trouwens uit vanwege de meisjes of wat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van wie?En er zijn meer vrouwelijke studenten dan mannen..
nee.quote:
Ja aangezien ik die voor de rest sowieso nergens tegen kom. Heb ook bijv. geen 1 vriendin hier in tilburg terwijl ik er al 2 jaar woon.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar de meesten zijn preuts. Ga je trouwens uit vanwege de meisjes of wat?
Je moet voor de gezelligheid uitgaan, dan komen die meisjes vanzelf wel. Als je overdreven gaat hunten dan hebben ze je toch snel genoeg door.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja aangezien ik die voor de rest sowieso nergens tegen kom. Heb ook bijv. geen 1 vriendin hier in tilburg terwijl ik er al 2 jaar woon.
Naja ook natuurlijk omdat het leuk is.
Ik denk dat dat meer aan jou ligt, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb ook bijv. geen 1 vriendin hier in tilburg terwijl ik er al 2 jaar woon.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer aan jou ligt, eerlijk gezegd.
O hunten doe ik niet hoor, dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet voor de gezelligheid uitgaan, dan komen die meisjes vanzelf wel. Als je overdreven gaat hunten dan hebben ze je toch snel genoeg door.
allebei goedquote:
Zeg ik toch ook?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer aan jou ligt, eerlijk gezegd.
Ja, want dan hebben ze het ineens niet door en denken ze dat je hun nummer vraagt omdat je graag vrienden wil worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet voor de gezelligheid uitgaan, dan komen die meisjes vanzelf wel. Als je overdreven gaat hunten dan hebben ze je toch snel genoeg door.
Nee, maar er zit wel een verschil in elk meisje van top tot teen bekijken en nastaren of gewoon later op de avond eentje aanspreken en daar moves bij zetten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, want dan hebben ze het ineens niet door en denken ze dat je hun nummer vraagt omdat je graag vrienden wil worden.
Haha echt he.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
DAT IS RITMO!!!!!!!111111111111111111111111111
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn hier vast wel mensen die je alvast een gratis rijles willen geven.
Wat? Eurlings is een held. Gewoon asfalt neerleggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
Die lul van een Eurlings had niet op moeten stappen. Dan had ik nu al rijlessen kunnen nemen. Nu moet ik wachten tot dit kabinet zich heeft gesetteld en mij mijn rijbewijs laat halen om mijn 17e.
zelfs al zou dat besluit genomen worden gaat dat echt niet per direct in hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
Die lul van een Eurlings had niet op moeten stappen. Dan had ik nu al rijlessen kunnen nemen. Nu moet ik wachten tot dit kabinet zich heeft gesetteld en mij mijn rijbewijs laat halen om mijn 17e.
Dat besluit is al genomen, lul.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zelfs al zou dat besluit genomen worden gaat dat echt niet per direct in hoor
Je kop is afzichtelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ik daar op jaloers moet zijn. Afzichtelijke dingen.
wat is het probleem dan? het besluit is alsnog teruggedraaid? ik volg het niet zo. heb mijn rijbewijs alweer ene jaar of 6quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat besluit is al genomen, lul.Het zou dit jaar ingevoerd worden.
Check die pic van hem op mn hyves danG. Kan je zien of het hem is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bedank hem en vraag of hij toevallig ook mijn vader is. Die heeft ook zo'n muzieksmaak.
Ik bedoel ook alleen MANNEN =$quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow weet je chici dat je er zo over denkt.
Dat het is uitgesteld tot eind dit jaar ipv juli.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat is het probleem dan? het besluit is alsnog teruggedraaid? ik volg het niet zo. heb mijn rijbewijs alweer ene jaar of 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |