zuchtquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Van Persie. Vrouwenverkrachter. Arrogante Hollandse boer. Can't say much more.
Ach, want het zijn allemaal van die goeie jongens. It's all fun and games, till they fuck up!quote:
1 woord: vaatwasserquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:17 schreef reetveter het volgende:
Dat ga ik vieren door de afwas te doen. JIPPIE
Vrouwen willen door hem verkracht worden ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Van Persie. Vrouwenverkrachter. Arrogante Hollandse boer. Can't say much more.
What in the fuck zijn 'wolvendagen' eigenlijk?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
REETVETER, MIJN RECHTERTIET, ITS JUST HERE, WANNA TOUCH IT?
En you like my hair?
Thanks babe.quote:
Stel je hebt een chimeid en zij is ongesteld maar wil dat je haar beft omdat je dan op een wolf lijkt door het bloed en de sliertjes aan je mond... dat zijn wolvendagen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
What in the fuck zijn 'wolvendagen' eigenlijk?
Gezeik. Goed hard tegen de poortjes aanduwen, kom je er ook doorquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
fucking lame trouwens, bij de ArenA ken je parkeren voor 6 euro en dan krijg je een OV van 2 x 1 uur. Dus wij zo twee OV'tjes, lopen we naar die metro, jwz, DOET EEN VAN DIE KAARTJES HET NIET. Gewoon zwart gegaan toch, komen we op centraal... kan mn moeder de poortjes niet door, moesten we zo'n snorremans vragen of ie z'n pasje nuttig kon maken.
Ja jonge, controleurs daar, like everywhere. Tevens zijn mijn moeder en ik geen kampers.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gezeik. Goed hard tegen de poortjes aanduwen, kom je er ook door
Sliertjes?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks babe.
[..]
Stel je hebt een chimeid en zij is ongesteld maar wil dat je haar beft omdat je dan op een wolf lijkt door het bloed en de sliertjes aan je mond... dat zijn wolvendagen.
DUDE.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks babe.
[..]
Stel je hebt een chimeid en zij is ongesteld maar wil dat je haar beft omdat je dan op een wolf lijkt door het bloed en de sliertjes aan je mond... dat zijn wolvendagen.
meldt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:07 schreef reetveter het volgende:
Mensen die geen voetbal kijken met een laptop
Ik ben deze week ook weer aan de beurtquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:26 schreef Salatrel het volgende:
Sliertjes en bonkjes - Juich hier omdat je een vrouw bent!
IK BEN NET KLAAR HAHAHAHAHAHAHA OWNEDquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben deze week ook weer aan de beurt
Soms zou ik ook wel vrouw willen zijn. Alleen al om te mogen juichen als je weer eens aan de rode kwats bent.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:26 schreef Salatrel het volgende:
Sliertjes en bonkjes - Juich hier omdat je een vrouw bent!
Wan je ben kooler as ecke?!quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK BEN NET KLAAR HAHAHAHAHAHAHA OWNED
Ik vingerverf onder de douche.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Soms zou ik ook wel vrouw willen zijn. Alleen al om te mogen juichen als je weer eens aan de rode kwats bent.
Ja, je weet niet eens hoe je het schrijven mot.quote:
Ja ik ook, maar dat zie je zo slecht op witte tegeltjes.quote:
Wij hebben geen witte tegeltjes.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat zie je zo slecht op witte tegeltjes.
Nee, nu niet meer zeker.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij hebben geen witte tegeltjes.
Een mot kan ook niet schrijven!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, je weet niet eens hoe je het schrijven mot.![]()
![]()
Al klaar. Maar ik moet nu voor school bezig wat ik weer eens vergeten wasquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
Arme rv, staat af te wassen terwijl de tweede helft al bezig is
Heul niet! Een mot heeft niet eens armpjes om te schrijven.quote:
van der vaart bedoel je denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:51 schreef Sigmund666 het volgende:
1-1!
HAHAHAHAHA! Die beteuterde van Persie
HOMO!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:11 schreef Salatrel het volgende:
ik deed een gilletje bij dat schot op de paal van Robben![]()
maar even een biertje pakken om mijn mannelijkheid te hervinden
Ik deed dit: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. En dan zo met mijn vuistjes in de lucht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:11 schreef Salatrel het volgende:
ik deed een gilletje bij dat schot op de paal van Robben![]()
maar even een biertje pakken om mijn mannelijkheid te hervinden
Jonge, dat kan alleen als ik glijmiddel heb en dat heb ik niet.quote:
Wtf is dat voor 'n boomstam penis dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:15 schreef Salatrel het volgende:
glijmiddel is toch niet nodig....
anale sex volgens Fokker:
[ afbeelding ]
Ik heb glijmiddel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, dat kan alleen als ik glijmiddel heb en dat heb ik niet.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik keek zo toen ie op de paal ging en toen toch erin
[ afbeelding ]
Dat is z'n been, die piemel hangt naar benedenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wtf is dat voor 'n boomstam penis dan?
Hij douwt zn been er gewoon in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is z'n been, die piemel hangt naar beneden
Tja het is nog steeds niet mijn ding.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goh, is het spannend?
Bloed, zweet en tranen enzo?
Oh, wat vind ik voetbal een watjessport.
Ik zag het even voor me. Bij mezelf.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij douwt zn been er gewoon in.
ik heb lekker staan frituren tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef reetveter het volgende:
De tering, ik heb me misselijk gegeten![]()
Kusje op en een aai over je buik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef reetveter het volgende:
De tering, ik heb me misselijk gegeten![]()
quote:
Dit is trouwens eerder een Chai of Wd opmerking. Dit had ik niet van jou verwacht.quote:
Blonde neger aids.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat heeft hij bij zijn rechterdijbeen?
Nee, sowieso vind ik het via die weg niet zo.quote:
Ik heb wel vaker een mental-image. En een beetje alcohol.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is trouwens eerder een Chai of Wd opmerking. Dit had ik niet van jou verwacht.
Ze heeft het in ieder geval wel geprobeerd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, sowieso vind ik het via die weg niet zo.
morgen kwart over 8 met de auto richting mofucking werkquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:42 schreef reetveter het volgende:
Morgen kwart voor 8 met de trein richting mofucking walibi
Helemaal in Groningen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
Morgen kwart voor 8 naar Groningen lekker shoppen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Blonde neger en ik lachte hem uit.
Ja, Rotterdam en Amsterdam hebben we al gehad, net als Den Bosch, Breda, Middelburg, Vlissingen, Antwerpen Gent en Utrecht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helemaal in Groningen?_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja dies gek.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helemaal in Groningen?_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je hem hier nog wel cute [ afbeelding ]?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Morgen kwart voor 8 nog een keer omdraaien![]()
![]()
![]()
Ja, nee, in Groningen heb je natuurlijk winkels die je nergens anders hebtquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Rotterdam en Amsterdam hebben we al gehad, net als Den Bosch, Breda, Middelburg, Vlissingen, Antwerpen Gent en Utrecht.
Waarom neem je me serieus?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, nee, in Groningen heb je natuurlijk winkels die je nergens anders hebt![]()
Kankerlang reizen om kleding te kopen die je overal kan kopen
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders zeggen?
Maar hij is wel `bekend`, dus de meeste domme sletjes trekken em wel, al had ie een dildo op zijn hoofd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je hem hier nog wel cute [ afbeelding ]?
Eens.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders zeggen?
Zou jij ook wel willen, hè?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar hij is wel `bekend`, dus de meeste domme sletjes trekken em wel, al had ie een dildo op zijn hoofd.
(Ik ken de goede man niet, dus niets persoonlijks naar hem toe overigens.)
29104 (gemiddeld 28 per dag)quote:
Alsof rv dat niet weetquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
29104 (gemiddeld 28 per dag)
Het jouwe. Dus ik ben van mening dat je je muil moet houwe.
40873 (gemiddeld 75 per dag)quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We hadden het niet over mij, want dit wisten we al.quote:
Oh, oké, maar afgezien van je psychose gaat het goed met je?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb ik al.
Valt tegen in praktijk, willen is beter dan hebben.
hahahah, zo kankerveel? En bijna alleen maar klb-sc'squote:Op donderdag 24 juni 2010 22:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We hadden het niet over mij, want dit wisten we al.
Ik ga jou een bitchslap geven op LL jonge.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahah, zo kankerveel? En bijna alleen maar klb-sc'sJe lijkt hier wel een vast stuk meubilair
wtf serieus zoveelquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha, surequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga jou een bitchslap geven op LL jonge.
Ja, diep.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, sureJe wilt me gewoon hevig op Lowlands.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, oké, maar afgezien van je psychose gaat het goed met je?
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:03 schreef Chriz2k het volgende:
Net alsof jullie iets tegen elkaar durven te zeggen, vieze autisten!
Verplaats je in mijn positie: een kalende man van middelbare leeftijd met licht overgewicht en een matige baan post op een internetforum dat hij alle chickies om zijn vinger windt; zou jij het geloven?quote:
Alsof ik een autist ben, vlieg toch opquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:03 schreef Chriz2k het volgende:
Net alsof jullie iets tegen elkaar durven te zeggen, vieze autisten!
Fa2 toch.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof ik een autist ben, vlieg toch op![]()
Ik geloof het wel hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verplaats je in mijn positie: een kalende man van middelbare leeftijd met licht overgewicht en een matige baan post op een internetforum dat hij alle chickies om zijn vinger windt; zou jij het geloven?
Hahahaha maar ik maakte fa2 dat het een fa2 was dus jouw fa2 is gecounterfa2'd dus alles robotstemquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha weet ik toch van mij was ook maar fa2 hoor![]()
Nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verplaats je in mijn positie: een kalende man van middelbare leeftijd met licht overgewicht en een matige baan post op een internetforum dat hij alle chickies om zijn vinger windt; zou jij het geloven?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker met mijn tong tegen je huig aan likken
True.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Because that's what you look like.
Wie de fuck noem jij een autistquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hahahaha maar ik maakte fa2 dat het een fa2 was dus jouw fa2 is gecounterfa2'd dus alles robotstem![]()
Ouchhhh in ma face.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze is klein, dus kan ze geen 80 hebben?
S_a is niet dun, dus 80 lijkt me prima kunnen.![]()
Wat is een huig ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker met mijn tong tegen je huig aan likken
35 middelbaar, okee, maar geen overgewicht, geen matige baan, en niet kalend. Wel eerlijk zijn als je iemand wiltt afkraken.quote:
Nee, ik meet mijzelf hier thuis 174cm en op het gemeentehuis ook 174cm. Dus ik keek ook zo van.. wat.quote:
Mensen die echt zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alleen wolvendagen, omdat ze dat naar eigen zeggen echt is.
Ik baseer me slechts op de laatste informatie die ik over jou bezit. Het kan zijn dat je de laatste tijd bent afgevallen, niet meer in een videotheek werkt en een haartransplantatie hebt gehad tegen je terugtrekkende haarlijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
35 middelbaar, okee, maar geen overgewicht, geen matige baan, en niet kalend. Wel eerlijk zijn als je iemand wiltt afkraken.
Zeg dan onstabiel, of litteken op zijn arm of een iets kleiner linkeroog, iig iets wat waar is.
Je bent toch werkeloos?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
35 middelbaar, okee, maar geen overgewicht, geen matige baan, en niet kalend. Wel eerlijk zijn als je iemand wiltt afkraken.
Zeg dan onstabiel, of litteken op zijn arm of een iets kleiner linkeroog, iig iets wat waar is.
Maar als ze echt iets in je zien en je verder wel helemaal "voldoet" gaan ze toch niet moeilijk doen om 3 cm?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
Waar is Bragi.
[..]
Nee, ik meet mijzelf hier thuis 174cm en op het gemeentehuis ook 174cm. Dus ik keek ook zo van.. wat.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Deze man.
[..]
JE BENT GEWOON EEN ROBOT, KKZIEK DIT!
Jawel, want het is heel streng bij modellenbureau's. De kleding voor shows wordt gemaakt op 174/175cm. Dus dan zou ik daar in 'verzuipen'. En toen dacht ik ja leuk maar ik heb hakken aan. Maar ach. Jammer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar als ze echt iets in je zien en je verder wel helemaal "voldoet" gaan ze toch niet moeilijk doen om 3 cm?
kom dan kk jong ik joek je en roof je kk kaoloquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
PRAAT JE KKWIJS DAN, MOET JE HIERKOMEN, SUKKELTJE
aight skonk rustigquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:15 schreef Skonk het volgende:
[..]
kom dan kk jong ik joek je en roof je kk kaolo
no man, doe chil, rook een jonkoquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:15 schreef Skonk het volgende:
[..]
kom dan kk jong ik joek je en roof je kk kaolo
IK VERTAAL TEKENFILMS! Ik denk dat ik dat al 30 keer verteld heb ofzo.quote:
Mm flauw. Ja Kate Moss en andere modellen zijn ook niet allemaal zo lang, maargoed die zijn dan ook ontdekt. Dus das wel anders ja. Jammerrrrr.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, want het is heel streng bij modellenbureau's. De kleding voor shows wordt gemaakt op 174/175cm. Dus dan zou ik daar in 'verzuipen'. En toen dacht ik ja leuk maar ik heb hakken aan. Maar ach. Jammer.
se, ik heb geen tjaiba meer manquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
no man, doe chil, rook een jonko
Tegenwoordig wel, gelukkig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dat was in die tijd ook helemaal niet zo, chickies van 10 met een asser
Dus jij zorgt voor die kutvertalingen en slechte nasynchronisatie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
IK VERTAAL TEKENFILMS! Ik denk dat ik dat al 30 keer verteld heb ofzo.
En ik ben niet dik of kaal.
Ik hoor wel vaak dat mijn linkeroog iets wegzakt af en toe. Heeft met een oogspiertje te maken en ik heb 2 enorme littekens op mijn rechterarm door een zwaar ongeluk.
Echt hequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
MEISJES DIE GEEN MOOIE GROTE ASS HEBBEN.![]()
PLEEG DAN METEEN ZELFMOORD.
Ik ga naar de treinen. Doei.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
HIJ MAAKT EEN OVERSTATEMENT WOLVENDAGEN, BLIJF RUSTIG!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je maakt me jaloersquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ai, zuur, zuur. Ik ga d'r zo even 1 draaien. jonko's voor het slapen gaan
Dat dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef Skonk het volgende:
[..]
Echt heof laat je tenminste opereren
Mja true, maar goed, heel zonde allemaal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm flauw. Ja Kate Moss en andere modellen zijn ook niet allemaal zo lang, maargoed die zijn dan ook ontdekt. Dus das wel anders ja. Jammerrrrr.
quote:
Wd, luister naar Chris, ik meen het niet echt. Jij bent ook heel erg mooi hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
HIJ MAAKT EEN OVERSTATEMENT WOLVENDAGEN, BLIJF RUSTIG!
1. Je bent niet dikquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaak dat mijn linkeroog iets wegzakt af en toe. Heeft met een oogspiertje te maken en ik heb 2 enorme littekens op mijn rechterarm door een zwaar ongeluk.
Wie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die zouden stoppen met blowen maar erachter zijn gekomen dat het een verslaving is!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die zouden stoppen met blowen maar erachter zijn gekomen dat het een verslaving is!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Wd, luister naar Chris, ik meen het niet echt. Jij bent ook heel erg mooi hoor.
Ja, en probeer jij in hetzelfde aantal lettergrepen maar eens iedere godvergeten dag grappig en inventief te zijn. Succes!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:17 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dus jij zorgt voor die kutvertalingen en slechte nasynchronisatie?
Liever geen cellulitis. Ddat is een afknappert.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, rond de tijd dat pokemon net op TV was.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, en probeer jij in hetzelfde aantal lettergrepen maar eens iedere godvergeten dag grappig en inventief te zijn. Succes!
Liever een met cellulitis dan HELEMAAL geen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Liever geen cellulitis. Ddat is een afknappert.
Dankjewel, meer vroeg ik ook niet. Kusje voor jou!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:20 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
1. Je bent niet dik
2. je bent niet kaal.
3. je bent niet werkloos en
4. IK vind dat ik je genoeg heb gesteund in dit topic!
Jawoel. je vroeg wel meer! Je wou je naam op een briefje hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dankjewel, meer vroeg ik ook niet. Kusje voor jou!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Liever een met cellulitis dan HELEMAAL geen.
Hij moet rond zijn, en niet te groot.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Liever een met cellulitis dan HELEMAAL geen.
DIT.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef Skonk het volgende:
[..]
Klopt
Daarom moet het ook gewoon ondertiteld worden
Ja, dat was mijn idee ook alquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:22 schreef Skonk het volgende:
Stop gewoon na de vakantie NG
Word wel nóg moeilijker erna denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn idee ook al![]()
beetje stoppen met blowen in de zomervakantie, wat een timing
Dit vind ik net zo lief.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:22 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Jawoel. je vroeg wel meer! Je wou je naam op een briefje hebben![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee vandaag, ik wil het!
Helpt me bij een discussie in een ander topic.
En ik ben aardig, dus je wilt me toch wel helpen?
*zet puppy ogen op*
DATquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die iemand quoten en alleen maar dit of dat zeggen![]()
Wie ben jij uberhaupt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:20 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
1. Je bent niet dik
2. je bent niet kaal.
3. je bent niet werkloos en
4. IK vind dat ik je genoeg heb gesteund in dit topic!
Oké haha.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:26 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Oké haha.
Ik ga je naam serieus op een blaadje schrijven morgen hoor!
Kom dat online zeggen stomp ik je neer met een wink.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die iemand quoten en alleen maar dit of dat zeggen![]()
HAHAHAHAHHAHAHA.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH, zie jou kankergrappig zijn.
WAAR IS C_N?!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The fuck, ben jij 12 ofzo?
Winksquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kom dat online zeggen stomp ik je neer met een wink.
Toevallig wel, en een lekkere jack herrerquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:26 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je óók nog pizza hebt
I'm in heaven, fucking bitches with halo's.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef Skonk het volgende:
[..]
rich boy selling crack
just got a caddilac
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toevallig wel, en een lekkere jack herrer
14.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The fuck, ben jij 12 ofzo?
Hoe oud ben jequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, ik kan sinds vrijdag draaien man![]()
Denk niet dat dat het topic kan redden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt de foto van Abel Xavier klaarblijkelijk gemist.
quote:
why?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
ik moet even een emmertje hebben, wie wil mijn haar omhoog houden
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Lamon = GOD. Wat een air dat hij dat zomaar doet.
Volgens mij is ze fake.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is gewoon een lief meisje, dat alleen geen peren ijsjes heeft op dit moment, dus doe eens wat aardiger.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is gewoon een lief meisje, dat alleen geen peren ijsjes heeft op dit moment, dus doe eens wat aardiger.
Ach, ik kan ook nog steeds alleen normaal draaienquote:
Vooruit, dat heb je wel verdiend na maandenlang mijn penis omhoog te houden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
ik moet even een emmertje hebben, wie wil mijn haar omhoog houden
Mocht je dit serieus menen, je krijgt hem niet.quote:
Maar ik zou het er wel op kunnen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zou ik wel geven hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar ik zou het er wel op kunnen.
watquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, rond de tijd dat pokemon net op TV was.
Ik wist niet dat je dat nu nog steeds deed. AANGEZIEN JE EEN TIJD GELEDEN ZIJN DAT WE MAAR MOESTEN BELLEN NAAR EEN OF ANDER TEKENFILMVERTAAL BEDRIJF EN DAN MOESTEN WE VRAGEN OF JIJ NOGSTEEDS IN HET REGISTER STOND, WAT JE NIET ZEKER WIST OMDAT
JE ER AL EEN HELE LANGE TIJD NIET MEER WERKTE.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Mocht je dit serieus menen, je krijgt hem niet.
quote:
Lamon leugenachtigquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:34 schreef Mozy het volgende:
Lamon negeert deze post omdat ik gelijk heb en hij liegt.
[..]
En iemand van 31 wel?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ook niet door die chimeid hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Lamon, laat je niet gek maken door de rest.
Ik ben niet fake.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
wedden dat het een kloon is, dat wijfVeel te toevallig enzo man
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics van je 14-jarige kutje dan.
Ik praatte niet tegen je vannacht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
dat zei die chick van vanacht ook.
Niet doen idd, die gasten hier zijn ziek, en ik hoef em ook niet. Ze snappen hier namelijk nog steeds niet dat mensen normaal met elkaar kunnen praten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |