Een mot kan ook niet schrijven!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, je weet niet eens hoe je het schrijven mot.![]()
![]()
Al klaar. Maar ik moet nu voor school bezig wat ik weer eens vergeten wasquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
Arme rv, staat af te wassen terwijl de tweede helft al bezig is
Heul niet! Een mot heeft niet eens armpjes om te schrijven.quote:
van der vaart bedoel je denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:51 schreef Sigmund666 het volgende:
1-1!
HAHAHAHAHA! Die beteuterde van Persie
HOMO!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:11 schreef Salatrel het volgende:
ik deed een gilletje bij dat schot op de paal van Robben![]()
maar even een biertje pakken om mijn mannelijkheid te hervinden
Ik deed dit: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. En dan zo met mijn vuistjes in de lucht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:11 schreef Salatrel het volgende:
ik deed een gilletje bij dat schot op de paal van Robben![]()
maar even een biertje pakken om mijn mannelijkheid te hervinden
Jonge, dat kan alleen als ik glijmiddel heb en dat heb ik niet.quote:
Wtf is dat voor 'n boomstam penis dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:15 schreef Salatrel het volgende:
glijmiddel is toch niet nodig....
anale sex volgens Fokker:
[ afbeelding ]
Ik heb glijmiddel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, dat kan alleen als ik glijmiddel heb en dat heb ik niet.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik keek zo toen ie op de paal ging en toen toch erin
[ afbeelding ]
Dat is z'n been, die piemel hangt naar benedenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wtf is dat voor 'n boomstam penis dan?
Hij douwt zn been er gewoon in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is z'n been, die piemel hangt naar beneden
Tja het is nog steeds niet mijn ding.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goh, is het spannend?
Bloed, zweet en tranen enzo?
Oh, wat vind ik voetbal een watjessport.
Ik zag het even voor me. Bij mezelf.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij douwt zn been er gewoon in.
ik heb lekker staan frituren tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef reetveter het volgende:
De tering, ik heb me misselijk gegeten![]()
Kusje op en een aai over je buik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef reetveter het volgende:
De tering, ik heb me misselijk gegeten![]()
quote:
Dit is trouwens eerder een Chai of Wd opmerking. Dit had ik niet van jou verwacht.quote:
Blonde neger aids.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat heeft hij bij zijn rechterdijbeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |