zuchtquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Van Persie. Vrouwenverkrachter. Arrogante Hollandse boer. Can't say much more.
Ach, want het zijn allemaal van die goeie jongens. It's all fun and games, till they fuck up!quote:
1 woord: vaatwasserquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:17 schreef reetveter het volgende:
Dat ga ik vieren door de afwas te doen. JIPPIE
Vrouwen willen door hem verkracht worden ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Van Persie. Vrouwenverkrachter. Arrogante Hollandse boer. Can't say much more.
What in the fuck zijn 'wolvendagen' eigenlijk?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
REETVETER, MIJN RECHTERTIET, ITS JUST HERE, WANNA TOUCH IT?
En you like my hair?
Thanks babe.quote:
Stel je hebt een chimeid en zij is ongesteld maar wil dat je haar beft omdat je dan op een wolf lijkt door het bloed en de sliertjes aan je mond... dat zijn wolvendagen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
What in the fuck zijn 'wolvendagen' eigenlijk?
Gezeik. Goed hard tegen de poortjes aanduwen, kom je er ook doorquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
fucking lame trouwens, bij de ArenA ken je parkeren voor 6 euro en dan krijg je een OV van 2 x 1 uur. Dus wij zo twee OV'tjes, lopen we naar die metro, jwz, DOET EEN VAN DIE KAARTJES HET NIET. Gewoon zwart gegaan toch, komen we op centraal... kan mn moeder de poortjes niet door, moesten we zo'n snorremans vragen of ie z'n pasje nuttig kon maken.
Ja jonge, controleurs daar, like everywhere. Tevens zijn mijn moeder en ik geen kampers.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gezeik. Goed hard tegen de poortjes aanduwen, kom je er ook door
Sliertjes?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks babe.
[..]
Stel je hebt een chimeid en zij is ongesteld maar wil dat je haar beft omdat je dan op een wolf lijkt door het bloed en de sliertjes aan je mond... dat zijn wolvendagen.
DUDE.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks babe.
[..]
Stel je hebt een chimeid en zij is ongesteld maar wil dat je haar beft omdat je dan op een wolf lijkt door het bloed en de sliertjes aan je mond... dat zijn wolvendagen.
meldt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:07 schreef reetveter het volgende:
Mensen die geen voetbal kijken met een laptop
Ik ben deze week ook weer aan de beurtquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:26 schreef Salatrel het volgende:
Sliertjes en bonkjes - Juich hier omdat je een vrouw bent!
IK BEN NET KLAAR HAHAHAHAHAHAHA OWNEDquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben deze week ook weer aan de beurt
Soms zou ik ook wel vrouw willen zijn. Alleen al om te mogen juichen als je weer eens aan de rode kwats bent.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:26 schreef Salatrel het volgende:
Sliertjes en bonkjes - Juich hier omdat je een vrouw bent!
Wan je ben kooler as ecke?!quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK BEN NET KLAAR HAHAHAHAHAHAHA OWNED
Ik vingerverf onder de douche.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Soms zou ik ook wel vrouw willen zijn. Alleen al om te mogen juichen als je weer eens aan de rode kwats bent.
Ja, je weet niet eens hoe je het schrijven mot.quote:
Ja ik ook, maar dat zie je zo slecht op witte tegeltjes.quote:
Wij hebben geen witte tegeltjes.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat zie je zo slecht op witte tegeltjes.
Nee, nu niet meer zeker.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij hebben geen witte tegeltjes.
Een mot kan ook niet schrijven!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, je weet niet eens hoe je het schrijven mot.![]()
![]()
Al klaar. Maar ik moet nu voor school bezig wat ik weer eens vergeten wasquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
Arme rv, staat af te wassen terwijl de tweede helft al bezig is
Heul niet! Een mot heeft niet eens armpjes om te schrijven.quote:
van der vaart bedoel je denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:51 schreef Sigmund666 het volgende:
1-1!
HAHAHAHAHA! Die beteuterde van Persie
HOMO!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:11 schreef Salatrel het volgende:
ik deed een gilletje bij dat schot op de paal van Robben![]()
maar even een biertje pakken om mijn mannelijkheid te hervinden
Ik deed dit: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. En dan zo met mijn vuistjes in de lucht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:11 schreef Salatrel het volgende:
ik deed een gilletje bij dat schot op de paal van Robben![]()
maar even een biertje pakken om mijn mannelijkheid te hervinden
Jonge, dat kan alleen als ik glijmiddel heb en dat heb ik niet.quote:
Wtf is dat voor 'n boomstam penis dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:15 schreef Salatrel het volgende:
glijmiddel is toch niet nodig....
anale sex volgens Fokker:
[ afbeelding ]
Ik heb glijmiddel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, dat kan alleen als ik glijmiddel heb en dat heb ik niet.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik keek zo toen ie op de paal ging en toen toch erin
[ afbeelding ]
Dat is z'n been, die piemel hangt naar benedenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wtf is dat voor 'n boomstam penis dan?
Hij douwt zn been er gewoon in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is z'n been, die piemel hangt naar beneden
Tja het is nog steeds niet mijn ding.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goh, is het spannend?
Bloed, zweet en tranen enzo?
Oh, wat vind ik voetbal een watjessport.
Ik zag het even voor me. Bij mezelf.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij douwt zn been er gewoon in.
ik heb lekker staan frituren tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef reetveter het volgende:
De tering, ik heb me misselijk gegeten![]()
Kusje op en een aai over je buik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef reetveter het volgende:
De tering, ik heb me misselijk gegeten![]()
quote:
Dit is trouwens eerder een Chai of Wd opmerking. Dit had ik niet van jou verwacht.quote:
Blonde neger aids.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat heeft hij bij zijn rechterdijbeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |