zuchtquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Van Persie. Vrouwenverkrachter. Arrogante Hollandse boer. Can't say much more.
Ach, want het zijn allemaal van die goeie jongens. It's all fun and games, till they fuck up!quote:
1 woord: vaatwasserquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:17 schreef reetveter het volgende:
Dat ga ik vieren door de afwas te doen. JIPPIE
Vrouwen willen door hem verkracht worden ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Van Persie. Vrouwenverkrachter. Arrogante Hollandse boer. Can't say much more.
What in the fuck zijn 'wolvendagen' eigenlijk?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
REETVETER, MIJN RECHTERTIET, ITS JUST HERE, WANNA TOUCH IT?
En you like my hair?
Thanks babe.quote:
Stel je hebt een chimeid en zij is ongesteld maar wil dat je haar beft omdat je dan op een wolf lijkt door het bloed en de sliertjes aan je mond... dat zijn wolvendagen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
What in the fuck zijn 'wolvendagen' eigenlijk?
Gezeik. Goed hard tegen de poortjes aanduwen, kom je er ook doorquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
fucking lame trouwens, bij de ArenA ken je parkeren voor 6 euro en dan krijg je een OV van 2 x 1 uur. Dus wij zo twee OV'tjes, lopen we naar die metro, jwz, DOET EEN VAN DIE KAARTJES HET NIET. Gewoon zwart gegaan toch, komen we op centraal... kan mn moeder de poortjes niet door, moesten we zo'n snorremans vragen of ie z'n pasje nuttig kon maken.
Ja jonge, controleurs daar, like everywhere. Tevens zijn mijn moeder en ik geen kampers.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gezeik. Goed hard tegen de poortjes aanduwen, kom je er ook door
Sliertjes?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks babe.
[..]
Stel je hebt een chimeid en zij is ongesteld maar wil dat je haar beft omdat je dan op een wolf lijkt door het bloed en de sliertjes aan je mond... dat zijn wolvendagen.
DUDE.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks babe.
[..]
Stel je hebt een chimeid en zij is ongesteld maar wil dat je haar beft omdat je dan op een wolf lijkt door het bloed en de sliertjes aan je mond... dat zijn wolvendagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |