HIJ MAAKT EEN OVERSTATEMENT WOLVENDAGEN, BLIJF RUSTIG!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
MEISJES DIE GEEN MOOIE GROTE ASS HEBBEN.![]()
PLEEG DAN METEEN ZELFMOORD.
Je maakt me jaloersquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ai, zuur, zuur. Ik ga d'r zo even 1 draaien. jonko's voor het slapen gaan
Dat dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef Skonk het volgende:
[..]
Echt heof laat je tenminste opereren
Mja true, maar goed, heel zonde allemaal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm flauw. Ja Kate Moss en andere modellen zijn ook niet allemaal zo lang, maargoed die zijn dan ook ontdekt. Dus das wel anders ja. Jammerrrrr.
quote:
Wd, luister naar Chris, ik meen het niet echt. Jij bent ook heel erg mooi hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
HIJ MAAKT EEN OVERSTATEMENT WOLVENDAGEN, BLIJF RUSTIG!
1. Je bent niet dikquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
IK VERTAAL TEKENFILMS! Ik denk dat ik dat al 30 keer verteld heb ofzo.
En ik ben niet dik of kaal.
Ik hoor wel vaak dat mijn linkeroog iets wegzakt af en toe. Heeft met een oogspiertje te maken en ik heb 2 enorme littekens op mijn rechterarm door een zwaar ongeluk.
Wie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die zouden stoppen met blowen maar erachter zijn gekomen dat het een verslaving is!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die zouden stoppen met blowen maar erachter zijn gekomen dat het een verslaving is!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Wd, luister naar Chris, ik meen het niet echt. Jij bent ook heel erg mooi hoor.
Ja, en probeer jij in hetzelfde aantal lettergrepen maar eens iedere godvergeten dag grappig en inventief te zijn. Succes!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:17 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dus jij zorgt voor die kutvertalingen en slechte nasynchronisatie?
Liever geen cellulitis. Ddat is een afknappert.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
MEISJES DIE GEEN MOOIE GROTE ASS HEBBEN.![]()
PLEEG DAN METEEN ZELFMOORD.
Ja, rond de tijd dat pokemon net op TV was.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
IK VERTAAL TEKENFILMS! Ik denk dat ik dat al 30 keer verteld heb ofzo.
En ik ben niet dik of kaal.
Ik hoor wel vaak dat mijn linkeroog iets wegzakt af en toe. Heeft met een oogspiertje te maken en ik heb 2 enorme littekens op mijn rechterarm door een zwaar ongeluk.
Kloptquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, en probeer jij in hetzelfde aantal lettergrepen maar eens iedere godvergeten dag grappig en inventief te zijn. Succes!
Liever een met cellulitis dan HELEMAAL geen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Liever geen cellulitis. Ddat is een afknappert.
Dankjewel, meer vroeg ik ook niet. Kusje voor jou!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:20 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
1. Je bent niet dik
2. je bent niet kaal.
3. je bent niet werkloos en
4. IK vind dat ik je genoeg heb gesteund in dit topic!
Jawoel. je vroeg wel meer! Je wou je naam op een briefje hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dankjewel, meer vroeg ik ook niet. Kusje voor jou!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Liever een met cellulitis dan HELEMAAL geen.
Hij moet rond zijn, en niet te groot.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Liever een met cellulitis dan HELEMAAL geen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |