Alsof ik een autist ben, vlieg toch opquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:03 schreef Chriz2k het volgende:
Net alsof jullie iets tegen elkaar durven te zeggen, vieze autisten!
Fa2 toch.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof ik een autist ben, vlieg toch op![]()
Ik geloof het wel hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verplaats je in mijn positie: een kalende man van middelbare leeftijd met licht overgewicht en een matige baan post op een internetforum dat hij alle chickies om zijn vinger windt; zou jij het geloven?
Hahahaha maar ik maakte fa2 dat het een fa2 was dus jouw fa2 is gecounterfa2'd dus alles robotstemquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha weet ik toch van mij was ook maar fa2 hoor![]()
Nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verplaats je in mijn positie: een kalende man van middelbare leeftijd met licht overgewicht en een matige baan post op een internetforum dat hij alle chickies om zijn vinger windt; zou jij het geloven?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker met mijn tong tegen je huig aan likken
True.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Because that's what you look like.
Wie de fuck noem jij een autistquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hahahaha maar ik maakte fa2 dat het een fa2 was dus jouw fa2 is gecounterfa2'd dus alles robotstem![]()
Ouchhhh in ma face.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze is klein, dus kan ze geen 80 hebben?
S_a is niet dun, dus 80 lijkt me prima kunnen.![]()
Wat is een huig ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker met mijn tong tegen je huig aan likken
35 middelbaar, okee, maar geen overgewicht, geen matige baan, en niet kalend. Wel eerlijk zijn als je iemand wiltt afkraken.quote:
Nee, ik meet mijzelf hier thuis 174cm en op het gemeentehuis ook 174cm. Dus ik keek ook zo van.. wat.quote:
Mensen die echt zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alleen wolvendagen, omdat ze dat naar eigen zeggen echt is.
Ik baseer me slechts op de laatste informatie die ik over jou bezit. Het kan zijn dat je de laatste tijd bent afgevallen, niet meer in een videotheek werkt en een haartransplantatie hebt gehad tegen je terugtrekkende haarlijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
35 middelbaar, okee, maar geen overgewicht, geen matige baan, en niet kalend. Wel eerlijk zijn als je iemand wiltt afkraken.
Zeg dan onstabiel, of litteken op zijn arm of een iets kleiner linkeroog, iig iets wat waar is.
Je bent toch werkeloos?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
35 middelbaar, okee, maar geen overgewicht, geen matige baan, en niet kalend. Wel eerlijk zijn als je iemand wiltt afkraken.
Zeg dan onstabiel, of litteken op zijn arm of een iets kleiner linkeroog, iig iets wat waar is.
Maar als ze echt iets in je zien en je verder wel helemaal "voldoet" gaan ze toch niet moeilijk doen om 3 cm?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
Waar is Bragi.
[..]
Nee, ik meet mijzelf hier thuis 174cm en op het gemeentehuis ook 174cm. Dus ik keek ook zo van.. wat.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Deze man.
[..]
JE BENT GEWOON EEN ROBOT, KKZIEK DIT!
Jawel, want het is heel streng bij modellenbureau's. De kleding voor shows wordt gemaakt op 174/175cm. Dus dan zou ik daar in 'verzuipen'. En toen dacht ik ja leuk maar ik heb hakken aan. Maar ach. Jammer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar als ze echt iets in je zien en je verder wel helemaal "voldoet" gaan ze toch niet moeilijk doen om 3 cm?
kom dan kk jong ik joek je en roof je kk kaoloquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
PRAAT JE KKWIJS DAN, MOET JE HIERKOMEN, SUKKELTJE
aight skonk rustigquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:15 schreef Skonk het volgende:
[..]
kom dan kk jong ik joek je en roof je kk kaolo
no man, doe chil, rook een jonkoquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:15 schreef Skonk het volgende:
[..]
kom dan kk jong ik joek je en roof je kk kaolo
IK VERTAAL TEKENFILMS! Ik denk dat ik dat al 30 keer verteld heb ofzo.quote:
Mm flauw. Ja Kate Moss en andere modellen zijn ook niet allemaal zo lang, maargoed die zijn dan ook ontdekt. Dus das wel anders ja. Jammerrrrr.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, want het is heel streng bij modellenbureau's. De kleding voor shows wordt gemaakt op 174/175cm. Dus dan zou ik daar in 'verzuipen'. En toen dacht ik ja leuk maar ik heb hakken aan. Maar ach. Jammer.
se, ik heb geen tjaiba meer manquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
no man, doe chil, rook een jonko
Tegenwoordig wel, gelukkig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dat was in die tijd ook helemaal niet zo, chickies van 10 met een asser
Dus jij zorgt voor die kutvertalingen en slechte nasynchronisatie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
IK VERTAAL TEKENFILMS! Ik denk dat ik dat al 30 keer verteld heb ofzo.
En ik ben niet dik of kaal.
Ik hoor wel vaak dat mijn linkeroog iets wegzakt af en toe. Heeft met een oogspiertje te maken en ik heb 2 enorme littekens op mijn rechterarm door een zwaar ongeluk.
Echt hequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
MEISJES DIE GEEN MOOIE GROTE ASS HEBBEN.![]()
PLEEG DAN METEEN ZELFMOORD.
Ik ga naar de treinen. Doei.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
MEISJES DIE GEEN MOOIE GROTE ASS HEBBEN.![]()
PLEEG DAN METEEN ZELFMOORD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |