Alsof ik een autist ben, vlieg toch opquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:03 schreef Chriz2k het volgende:
Net alsof jullie iets tegen elkaar durven te zeggen, vieze autisten!
Fa2 toch.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof ik een autist ben, vlieg toch op![]()
Ik geloof het wel hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verplaats je in mijn positie: een kalende man van middelbare leeftijd met licht overgewicht en een matige baan post op een internetforum dat hij alle chickies om zijn vinger windt; zou jij het geloven?
Hahahaha maar ik maakte fa2 dat het een fa2 was dus jouw fa2 is gecounterfa2'd dus alles robotstemquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha weet ik toch van mij was ook maar fa2 hoor![]()
Nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verplaats je in mijn positie: een kalende man van middelbare leeftijd met licht overgewicht en een matige baan post op een internetforum dat hij alle chickies om zijn vinger windt; zou jij het geloven?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker met mijn tong tegen je huig aan likken
True.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Because that's what you look like.
Wie de fuck noem jij een autistquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hahahaha maar ik maakte fa2 dat het een fa2 was dus jouw fa2 is gecounterfa2'd dus alles robotstem![]()
Ouchhhh in ma face.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze is klein, dus kan ze geen 80 hebben?
S_a is niet dun, dus 80 lijkt me prima kunnen.![]()
Wat is een huig ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker met mijn tong tegen je huig aan likken
35 middelbaar, okee, maar geen overgewicht, geen matige baan, en niet kalend. Wel eerlijk zijn als je iemand wiltt afkraken.quote:
Nee, ik meet mijzelf hier thuis 174cm en op het gemeentehuis ook 174cm. Dus ik keek ook zo van.. wat.quote:
Mensen die echt zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alleen wolvendagen, omdat ze dat naar eigen zeggen echt is.
Ik baseer me slechts op de laatste informatie die ik over jou bezit. Het kan zijn dat je de laatste tijd bent afgevallen, niet meer in een videotheek werkt en een haartransplantatie hebt gehad tegen je terugtrekkende haarlijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
35 middelbaar, okee, maar geen overgewicht, geen matige baan, en niet kalend. Wel eerlijk zijn als je iemand wiltt afkraken.
Zeg dan onstabiel, of litteken op zijn arm of een iets kleiner linkeroog, iig iets wat waar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |