quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toevallig wel, en een lekkere jack herrer
14.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The fuck, ben jij 12 ofzo?
Hoe oud ben jequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, ik kan sinds vrijdag draaien man![]()
Denk niet dat dat het topic kan redden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt de foto van Abel Xavier klaarblijkelijk gemist.
quote:
why?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
ik moet even een emmertje hebben, wie wil mijn haar omhoog houden
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Lamon = GOD. Wat een air dat hij dat zomaar doet.
Volgens mij is ze fake.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is gewoon een lief meisje, dat alleen geen peren ijsjes heeft op dit moment, dus doe eens wat aardiger.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is gewoon een lief meisje, dat alleen geen peren ijsjes heeft op dit moment, dus doe eens wat aardiger.
Ach, ik kan ook nog steeds alleen normaal draaienquote:
Vooruit, dat heb je wel verdiend na maandenlang mijn penis omhoog te houden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
ik moet even een emmertje hebben, wie wil mijn haar omhoog houden
Mocht je dit serieus menen, je krijgt hem niet.quote:
Maar ik zou het er wel op kunnen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zou ik wel geven hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar ik zou het er wel op kunnen.
watquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, rond de tijd dat pokemon net op TV was.
Ik wist niet dat je dat nu nog steeds deed. AANGEZIEN JE EEN TIJD GELEDEN ZIJN DAT WE MAAR MOESTEN BELLEN NAAR EEN OF ANDER TEKENFILMVERTAAL BEDRIJF EN DAN MOESTEN WE VRAGEN OF JIJ NOGSTEEDS IN HET REGISTER STOND, WAT JE NIET ZEKER WIST OMDAT
JE ER AL EEN HELE LANGE TIJD NIET MEER WERKTE.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Mocht je dit serieus menen, je krijgt hem niet.
quote:
Lamon leugenachtigquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:34 schreef Mozy het volgende:
Lamon negeert deze post omdat ik gelijk heb en hij liegt.
[..]
En iemand van 31 wel?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ook niet door die chimeid hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Lamon, laat je niet gek maken door de rest.
Ik ben niet fake.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
wedden dat het een kloon is, dat wijfVeel te toevallig enzo man
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics van je 14-jarige kutje dan.
Ik praatte niet tegen je vannacht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
dat zei die chick van vanacht ook.
Niet doen idd, die gasten hier zijn ziek, en ik hoef em ook niet. Ze snappen hier namelijk nog steeds niet dat mensen normaal met elkaar kunnen praten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |