Nee, sowieso vind ik het via die weg niet zo.quote:
Ik heb wel vaker een mental-image. En een beetje alcohol.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is trouwens eerder een Chai of Wd opmerking. Dit had ik niet van jou verwacht.
Ze heeft het in ieder geval wel geprobeerd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, sowieso vind ik het via die weg niet zo.
morgen kwart over 8 met de auto richting mofucking werkquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:42 schreef reetveter het volgende:
Morgen kwart voor 8 met de trein richting mofucking walibi
Helemaal in Groningen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
Morgen kwart voor 8 naar Groningen lekker shoppen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Blonde neger en ik lachte hem uit.
Ja, Rotterdam en Amsterdam hebben we al gehad, net als Den Bosch, Breda, Middelburg, Vlissingen, Antwerpen Gent en Utrecht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helemaal in Groningen?_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja dies gek.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helemaal in Groningen?_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je hem hier nog wel cute [ afbeelding ]?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Morgen kwart voor 8 nog een keer omdraaien![]()
![]()
![]()
Ja, nee, in Groningen heb je natuurlijk winkels die je nergens anders hebtquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Rotterdam en Amsterdam hebben we al gehad, net als Den Bosch, Breda, Middelburg, Vlissingen, Antwerpen Gent en Utrecht.
Waarom neem je me serieus?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, nee, in Groningen heb je natuurlijk winkels die je nergens anders hebt![]()
Kankerlang reizen om kleding te kopen die je overal kan kopen
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders zeggen?
Maar hij is wel `bekend`, dus de meeste domme sletjes trekken em wel, al had ie een dildo op zijn hoofd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je hem hier nog wel cute [ afbeelding ]?
Eens.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders zeggen?
Zou jij ook wel willen, hè?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar hij is wel `bekend`, dus de meeste domme sletjes trekken em wel, al had ie een dildo op zijn hoofd.
(Ik ken de goede man niet, dus niets persoonlijks naar hem toe overigens.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |